caskerette Skrevet 2. april 2016 #21 Del Skrevet 2. april 2016 4 minutter siden, Raindrops skrev: Ja, det var en rar situasjon. Det var forresten en overdrivelse å si at jentene som ble spurt var overvektige. Nå omgås jeg ikke ungdomskoleelever så mye så jeg vet ikke helt hvordan de pleier å se ut, men jeg antar vi var ganske normale og varierte, noen med hvalpefett, noen som strakk seg i høyden og ble tynne som streker osv. Var du tynn hadde du spiseforstyrrelse, var du lubben var du sannsynligvis gravid, iallefall i hennes øyne. Så joda, vi gjorde det nok for å være slemme, men ikke så slemme. Men herregud, det var jo hun som begynte. Voksne dama, mobber elevene sine, men tåler ikke spøk selv. Nei, det tror jeg ikke jeg hadde giddet å ha dårlig samvittighet for ti år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 2. april 2016 #22 Del Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, caskerette skrev: Men herregud, det var jo hun som begynte. Voksne dama, mobber elevene sine, men tåler ikke spøk selv. Nei, det tror jeg ikke jeg hadde giddet å ha dårlig samvittighet for ti år etter. Det er ikke noe som gnager på meg akkurat Poenget mitt var vel egentlig bare at selv om hun ikke var en spesielt hyggelig dame, så kan jeg ha forståelse for at hun reagerte så sterkt om dette var noe hun virkelig slet med. Så det handler nok mer om at jeg tilgir henne, og har tatt lærdom av situasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #23 Del Skrevet 2. april 2016 12 minutter siden, Raindrops skrev: Det er ikke noe som gnager på meg akkurat Poenget mitt var vel egentlig bare at selv om hun ikke var en spesielt hyggelig dame, så kan jeg ha forståelse for at hun reagerte så sterkt om dette var noe hun virkelig slet med. Så det handler nok mer om at jeg tilgir henne, og har tatt lærdom av situasjonen. Du er fin du Anonymkode: 8b51d...253 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 3. april 2016 #24 Del Skrevet 3. april 2016 Ryddet for tanker/spøk om selvmord. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå