Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som har noen gode aprilsnarrer?

Anonymkode: f5984...fe2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag skal jeg ikke onanere.

Anonymkode: ac14d...6c2

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Vel, god og god.. Da jeg gikk i niende klasse rottet vi oss sammen tre jenter. Vi hadde en lærerinne som hadde en lei tendens til å spørre alle som var litt overvektige om de var gravid (ja, helt normale jenter på ungdomsskolen). Så vi fikk henne med oss på toalettet og sa at den ene av oss, la oss kalle henne Anne, var gravid. Vi klarte å holde det gående i kanskje maks to minutter før vi fikk fullstendig latterkrampe og ropte aprilsnarr. 

Enden på historien? Læreren banner som en sjømann før hun begynner å gråte og skjelle oss ut fordi vi er så slemme. Det endre med flere møter på rektors kontor, som også var ektemannen til denne lærerinnen, og det kommer frem at hun er steril og at spøken dermed var alvorlig mobbing.

Det ble et spetakkel uten sidestykke. Dette var også kontaktlæreren vår på den tiden, og da vi gikk ut av u-skolen og skulle ha avslutning, sa hun rett ut til hele klassen at hun ikke visste hva hun skulle si på scenen den kvelden, for hun hadde ikke noe fint å si om klassen i det hele tatt. Tror hun endte opp med å lese opp et dikt.

Endret av Raindrops
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Raindrops skrev:

Vel, god og god.. Da jeg gikk i niende klasse rottet vi oss sammen tre jenter. Vi hadde en lærerinne som hadde en lei tendens til å spørre alle som var litt overvektige om de var gravid (ja, helt normale jenter på ungdomsskolen). Så vi fikk henne med oss på toalettet og sa at den ene av oss, la oss kalle henne Anne, var gravid. Vi klarte å holde det gående i kanskje maks to minutter før vi fikk fullstendig latterkrampe og ropte aprilsnarr. 

Enden på historien? Læreren banner som en sjømann før hun begynner å gråte og skjelle oss ut fordi vi er så slemme. Det endre med flere møter på rektors kontor, som også var ektemannen til denne lærerinnen, og det kommer frem at hun er steril og at spøken dermed var alvorlig mobbing.

Det ble et spetakkel uten sidestykke. Dette var også kontaktlæreren vår på den tiden, og da vi gikk ut av u-skolen og skulle ha avslutning, sa hun rett ut til hele klassen at hun ikke visste hva hun skulle si på scenen den kvelden, for hun hadde ikke noe fint å si om klassen i det hele tatt. Tror hun endte opp med å lese opp et dikt.

Faen for ei dritt megge...

• Liker 6
Gjest Raindrops
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faen for ei dritt megge...

Hun var ikke utpreget hyggelig, men jeg har litt dårlig samvittighet likevel. Det var jo aldri meningen å såre henne, og hun hadde det sikkert veldig vanskelig siden hun reagerte så ekstremt. Ledelsen på skolen burde imidlertid ha taklet det langt bedre.

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Raindrops skrev:

Hun var ikke utpreget hyggelig, men jeg har litt dårlig samvittighet likevel. Det var jo aldri meningen å såre henne, og hun hadde det sikkert veldig vanskelig siden hun reagerte så ekstremt. Ledelsen på skolen burde imidlertid ha taklet det langt bedre.

Hvor lenge siden er dette?

Gjest Raindrops
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge siden er dette?

Litt over ti år siden nå.

Gjest Jessica
Skrevet

Den beste jeg har utført er i barndommen. Meg og min bror bestemte oss for å ta igjen på far som alltid dro en spøk. Jeg smurte ansiktet med moreller og rev i stykker klærne mine før jeg rullet i møkk . Som den gode dramaqueen jeg er løp jeg inn og skrek,gråt og falt sammen foran han og besøk vi hadde. Jeg sa at jeg hadde blitt kidnappet og banket opp i flere timer.

Jeg glemmer Aldri ansiktsuttrykket til far og hvor fort han reiste seg opp, klar til å denge opp noen kriminelle og redde meg 😂 Han har aldri prøvd å lure oss etter det 😉 vi vant 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jessica skrev:

Den beste jeg har utført er i barndommen. Meg og min bror bestemte oss for å ta igjen på far som alltid dro en spøk. Jeg smurte ansiktet med moreller og rev i stykker klærne mine før jeg rullet i møkk . Som den gode dramaqueen jeg er løp jeg inn og skrek,gråt og falt sammen foran han og besøk vi hadde. Jeg sa at jeg hadde blitt kidnappet og banket opp i flere timer.

Jeg glemmer Aldri ansiktsuttrykket til far og hvor fort han reiste seg opp, klar til å denge opp noen kriminelle og redde meg 😂 Han har aldri prøvd å lure oss etter det 😉 vi vant 

Fikk dere skjeft? :P 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Jessica skrev:

Wow, du gikk rett til nivå 11.

Anonymkode: ac14d...6c2

• Liker 1
Gjest Jessica
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husarrest i 1 måned , men jeg trodde ikke å han.  Det var jo 1 april 😂 Ble latter ut av det etterhvert 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er egentlig "skjeft" for noe?

Pistol-skjeft kanskje?

Anonymkode: a2695...5d0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pistol-skjeft kanskje?

Tulling, mente så klart kjeft.. :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Raindrops skrev:

Var dere faktisk klar over at hun var steril da ?

Gjest Raindrops
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Var dere faktisk klar over at hun var steril da ?

Selvsagt ikke, det hadde vi ingen forutsetning for å vite.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Raindrops skrev:

Selvsagt ikke, det hadde vi ingen forutsetning for å vite.

Hvorfor ble lærerne og rektor egentlig så fly forbanna på dere da?

Dere var jo ikke akkurat  slemme med vitende og vilje?

Dessuten hadde vel denne lærerinnen faktisk spurt dere om dere var gravide - fleire ganger tidligere? :P

• Liker 1
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pistol-skjeft kanskje?

Sikkert en forkortelse for geskjeft. :hoho: ungdommen nå til dags ass. :fnise: Greit de ikke kan snakke rent, men når de begynner å skrive sånn også er det ille. 

• Liker 1
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Skal på date i dag, haha aprilsnarr

Gjest Raindrops
Skrevet
Den 1.4.2016 at 11.48, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble lærerne og rektor egentlig så fly forbanna på dere da?

Dere var jo ikke akkurat  slemme med vitende og vilje?

Dessuten hadde vel denne lærerinnen faktisk spurt dere om dere var gravide - fleire ganger tidligere? :P

Ja, det var en rar situasjon. Det var forresten en overdrivelse å si at jentene som ble spurt var overvektige. Nå omgås jeg ikke ungdomskoleelever så mye så jeg vet ikke helt hvordan de pleier å se ut, men jeg antar vi var ganske normale og varierte, noen med hvalpefett, noen som strakk seg i høyden og ble tynne som streker osv. Var du tynn hadde du spiseforstyrrelse, var du lubben var du sannsynligvis gravid, iallefall i hennes øyne. Så joda, vi gjorde det nok for å være slemme, men ikke slemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...