AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Så vi vet jo at muslimer får lov til å gifte seg med 4 koner. Men hvis Norge får stammesamfunn så går vi tilbake til monarki. Hvor den største stammen med mest makt blir konge over folket. Satt å se på denne videoen fra NRK. Det eneste du trenger for å skape en stamme er.1 hankjønn + mange koner = Stammesamfunn https://tv.nrk.no/program/KOID26007815/verdens-rareste Anonymkode: 94dcc...841
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #2 Skrevet 31. mars 2016 Går tilbake til monarki? Norge ER et monarki. Anonymkode: 797a0...29f 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #3 Skrevet 31. mars 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går tilbake til monarki? Norge ER et monarki. Anonymkode: 797a0...29f Kongen i Norge har symbolsk makt. Det er stortinget som sitter på utøvende og lovgivende makt. Domstolen har dømmende makt. Fra kongehuset sin nettside. http://www.kongehuset.no/seksjon.html?tid=27214&sek=26941 Saudi Arabia er et stamme samfunn. Den mektigste stammen er Saud. Som også er monarkisk, men Saud stammen har utøvende og dømmende makt. Lovgivende makt er koranen. Hvis Norge blir et segrerert stammesamfunn. Så vil den mektigste muslimske stammen i Norge bli monark over den norske nasjonen. Norge har dessuten ikke monarkisk styre. Norge har parlamentarisk styre. Hvis muslimene tar over så kan Norge få et monarkisk styre med lovgivning fra koranen. Den mektigste muslimske stammen blir selvfølgelig monark over Norge. Anonymkode: 94dcc...841
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #4 Skrevet 1. april 2016 Dette må være den dummeste tråden hittil i år. Anonymkode: 20c8c...632 3
Gjest Blomsterert Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kongen i Norge har symbolsk makt. Det er stortinget som sitter på utøvende og lovgivende makt. Domstolen har dømmende makt. Fra kongehuset sin nettside. http://www.kongehuset.no/seksjon.html?tid=27214&sek=26941 Saudi Arabia er et stamme samfunn. Den mektigste stammen er Saud. Som også er monarkisk, men Saud stammen har utøvende og dømmende makt. Lovgivende makt er koranen. Hvis Norge blir et segrerert stammesamfunn. Så vil den mektigste muslimske stammen i Norge bli monark over den norske nasjonen. Norge har dessuten ikke monarkisk styre. Norge har parlamentarisk styre. Hvis muslimene tar over så kan Norge få et monarkisk styre med lovgivning fra koranen. Den mektigste muslimske stammen blir selvfølgelig monark over Norge. Anonymkode: 94dcc...841 Muslimene tar over hva? Dessuten kan en ikke gifte seg md flere koner i dette landet.
ajarRun Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 36 minutter siden, Blomsterert skrev: Muslimene tar over hva? Dessuten kan en ikke gifte seg md flere koner i dette landet. Koster ikke allverden for en flybillett til Egypt og en bussbillett til Aleppo.
Gjest Blomsterert Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Koster ikke allverden for en flybillett til Egypt og en bussbillett til Aleppo. Skal de dra dit for å gifte seg?
ajarRun Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev: Skal de dra dit for å gifte seg? Jeg skulle gjerne giftet meg i Syria. Spesielt hvis hun var rik.
Gjest Blomsterert Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 13 minutter siden, ambivalentReaction skrev: Jeg skulle gjerne giftet meg i Syria. Spesielt hvis hun var rik. Med fire koner?
ajarRun Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev: Med fire koner? Hvis dem er villige, hvorfor ikke? Hvis jeg har flest koner blir jeg visst konge i Norge.
Gjest Blomsterert Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Hvis dem er villige, hvorfor ikke? Hvis jeg har flest koner blir jeg visst konge i Norge. Right. Hadde sikkert blitt et interessant overhode du.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 4 timer siden, Blomsterert skrev: Muslimene tar over hva? Dessuten kan en ikke gifte seg md flere koner i dette landet. I Australia og Norge har det blitt funnet at muslimer gifter seg "uoffisielt" med flere kvinner, og når de får barn så vil kvinnene få støtte fra staten (ettersom de vil hevde at de lever alene med barn uten en partner). I disse tilfellene så er det mannen som beholder mesteparten av pengene. Anonymkode: bc455...719 1
Sikkerhetsjenta Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 (endret) De har jo stamme samfunn i Sverige. Anbefaler denne videoen. En kanadier går rundt og intervjuer svenske muslimer. Veldig bra informasjon å få. Disse muslimene i videoen er veldig og hyggelig. Jeg anbefaler alle å se disse intervjuene. Endret 1. april 2016 av Sikkerhetsjenta
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 Jeg så ett innslag på BBC om alle unge menn som forlot Afghanistan, myndighetene skaffet lett pass i mange tilfeller ble de utsatt for presse hjemme i fra eller av lokale myndigheter. Noen unngikk straffer ved å forlate landet, så hva var drivkraften bak dette? Jo, det var eldre muslimske menn som ville ha kvinner overskudd for å kunne få seg flere koner. Anonymkode: 9f4f6...d8a
PeeWee Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 Den 31.3.2016 at 0.50, AnonymBruker skrev: Så vi vet jo at muslimer får lov til å gifte seg med 4 koner. Men hvis Norge får stammesamfunn så går vi tilbake til monarki. Hvor den største stammen med mest makt blir konge over folket. Satt å se på denne videoen fra NRK. Det eneste du trenger for å skape en stamme er.1 hankjønn + mange koner = Stammesamfunn https://tv.nrk.no/program/KOID26007815/verdens-rareste Anonymkode: 94dcc...841 Nei, det der har ingenting med stammesamfunn å gjøre. Stammesamfunn er ting som indianerne som fortsatt lever som jegere i Amazonas og buskmenn i Kalahari ørkenen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå