Gå til innhold

Profiler som dukker opp på Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

gjentatte ganger selv om man har trykket dem bort, x-et dem ut, sveipet til venstre. Hvorfor dukker de opp igjen rett som det er? Noen som vet?

Anonymkode: 7bb66...e37

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

gjentatte ganger selv om man har trykket dem bort, x-et dem ut, sveipet til venstre. Hvorfor dukker de opp igjen rett som det er? Noen som vet?

De sletter kontoen og oppretter ny gang på gang fordi de håper at jenter skal sveipe høyre neste gang de dukker opp. 

Anonymkode: e7702...3ed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også lagt merke til dette - irriterende. Jeg lurer på om disse kanskje logger seg av og på hver gang de bruker Tinder, og at de kommer opp på nytt hver gang de logger seg på. De fleste av oss logger vel ikke av. Ser at det er en del av de eldre som kommer opp igjen og igjen, og det er vel kanskje naturlig at de ikke har forstått helt hvordan Tinder fungerer.

Anonymkode: 55d36...22e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De sletter kontoen og oppretter ny gang på gang fordi de håper at jenter skal sveipe høyre neste gang de dukker opp. 

Men når det skjer 4-5 ganger i løpet av en måneds tid? Ser vi har en del felles kjente, så det har ingenting å si?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det de kom opp på nytt fordi de hadde lika deg...? Men nå har ikke jeg tinder, men hørt av andre "tindrere" 

Anonymkode: 02ad4...735

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde det de kom opp på nytt fordi de hadde lika deg...? Men nå har ikke jeg tinder, men hørt av andre "tindrere" 

Disse kommer igjen og igjen. Noen har jeg sett tjue ganger.

AnonymBruker
Skrevet

Alltid tenkt det er noe feil med Tinder bare, jeg. 

Anonymkode: fcce3...c9b

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når det skjer 4-5 ganger i løpet av en måneds tid? Ser vi har en del felles kjente, så det har ingenting å si?

Hvis du sveiper de til venstre og de fortsatt dukker opp så er det fordi de sletter konto og oppretter ny flere ganger i mnd.

Hvis du sveiper de til venstre og de fortsatt dukker opp så er det fordi de sletter og oppretter ny konto. Gang på gang på gang. Patetisk, men sånn er det. Kjenner en som skyldte på at det var noe gale med hans Tinder og derfor opprettet ny hele tiden. Jadda... kun hans Tinderkonto det var noe gale med av alle de hundretusener som har Tinderkonto i verden. Det er jo fordi de håper at damer skal trykke like neste gang. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du sveiper de til venstre og de fortsatt dukker opp så er det fordi de sletter og oppretter ny konto. Gang på gang på gang. Patetisk, men sånn er det. Kjenner en som skyldte på at det var noe gale med hans Tinder og derfor opprettet ny hele tiden. Jadda... kun hans Tinderkonto det var noe gale med av alle de hundretusener som har Tinderkonto i verden. Det er jo fordi de håper at damer skal trykke like neste gang. 

Jeg tror ikke de oppretter ny konto 20 ganger, men jeg tror det er at de logger seg av og på hele tiden.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

I løpet av to minutter? Tjue ganger i løpet av en kveld?

Anonymkode: ee15a...c54

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I løpet av to minutter? Tjue ganger i løpet av en kveld?

Anonymkode: ee15a...c54

Nei, ABen du siterer er helt på jordet og har ikke peiling. Tinder er dårlig og har masse bugs, sånn har det alltid vært, og det virker ikke som om de er fryktelig interessert i å fikse det heller. Det skjer også med profiler jeg sveiper til høyre uten å få match, og damer har neppe behov for å slette profilen og lage en ny for å få nok matcher i utgangspunktet...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, guttemann skrev:

Nei, ABen du siterer er helt på jordet og har ikke peiling. Tinder er dårlig og har masse bugs, sånn har det alltid vært, og det virker ikke som om de er fryktelig interessert i å fikse det heller. Det skjer også med profiler jeg sveiper til høyre uten å få match, og damer har neppe behov for å slette profilen og lage en ny for å få nok matcher i utgangspunktet...

Skuffende hvis det er slik. Jeg håper virkelig ikke jeg (kvinne) er en som dukker opp hele tiden på menns Tinder.

• Liker 2
Skrevet

Har oppdaget det samme. Har noen ganger sveipet til høyre for å se om vi matcher, men det gjør vi ikke, så det er nok ikke grunnen. 

Tinder kan vel henge seg opp slik som alle andre apper. 

Skrevet

Jeg har opplevd bugs, at samme fyr kommer etter annenhver annen profil. Men jeg tror ikke det er bugs de jeg må sveipe til venstre flere ganger i måneden. Han ene synes jeg var kjekk først, vi matchet, jeg skrev, han svarte ikke. Så kom han opp med ny profil og nye bilder etter en uke (og var borte fra min liste). Da fikk han gå til venstre...

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en som kommer opp hver eneste dag, sant samt en jeg dater som kommer opp i ny og ned😨

Anonymkode: 29b61...760

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2016 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Jeg har også lagt merke til dette - irriterende. Jeg lurer på om disse kanskje logger seg av og på hver gang de bruker Tinder, og at de kommer opp på nytt hver gang de logger seg på.

De fleste av oss logger vel ikke av. Ser at det er en del av de eldre som kommer opp igjen og igjen, og det er vel kanskje naturlig at de ikke har forstått helt hvordan Tinder fungerer.

Sveipene dine forandrer seg ikke når du logger av-eller på. 

For at sveipene dine skal forandre seg, må du slette Tinder og lage en ny profil. 

-Artig å måtte si dette, mtp. siste kommentaren din ;) 

Anonymkode: 154f8...869

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplever dette hele tiden. 

I tillegg får jeg også forslag som er menn jeg har matchet med tidligere, og så slettet. Utrolig irriterende.

Anonymkode: aa7c8...3c7

Gjest Ingenting2
Skrevet

Jeg har lest et sted at tinder "belønner" brukere som er aktive med å gjøre deres profil mer synlige. Betalingsvarianten bidrar også med mer visning. Så det trenger ikke være mer avansert enn som så; de som bruker appen mye vises først og oftest. 

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg var så lei av å se de samme profilene at jeg talte og den samme profilen dukker opp 5 ganger i døgnet. Hvis jeg derimot sveiper en fyr til venstre by accident, ser jeg han selvfølgelig aldri igjen. Noen som vet hvorfor det er sånn?

Anonymkode: fbb97...c65

Skrevet
On 3/31/2016 at 10:03 PM, AnonymBruker said:

Når Tinder ikke har ferske/nye/ukjente profiler å vise fram så resirkuleres gamle etter en viss tid (noen uker med min erfaring fra Osloområdet). Alternativet er å ikke vise noen, og det er ikke i Tinder sin interesse. Kanskje man har skiftet mening også, eller senket kravene.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...