Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #1 Skrevet 22. oktober 2004 Jeg er rådvill.. Har språkfag pluss sosiologi fra universitet, er cand. mag. Har jobbet på kontor noen år, men sluttet pga flytting. Nå er det helt umulig å få samme type jobb, mange om beinet og de prioriterer økonomiutdannede osv. Vurderer videre utdanning, men hva? Jeg vil IKKE jobbe som lærer, og det er visst det eneste som er aktuelt med min type utdanning, eller..? Jge kunne tenke meg barnehage, men må jeg da ta tre år på førskolelærer, eller kan man som lærer jobbe i barnehage? Ellers blir det noe helt nytt, for jeg har tydeligvis valgt helt feil..sukk..
L@dy Skrevet 22. oktober 2004 #2 Skrevet 22. oktober 2004 Jge kunne tenke meg barnehage, men må jeg da ta tre år på førskolelærer, eller kan man som lærer jobbe i barnehage? Så lenge en kan jobbe i barnehage som ufaglært så burde det vel være håp for en som er lærer. Jeg hadde tatt kontakt med aktuelle barnehager for å ta en prat med de før jeg hadde kastet meg over noen ny utdanning. Lykke til! :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå