Gå til innhold

Han har møtt en ny..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Datet en fyr i noen måneder i sommer (juni-september) og falt pladask for han. Han ville ikke ha et forhold og kunne ikke si når han ble klar for det fordi han er et brent barn, og jeg avsluttet hele greia da jeg var redd jeg var en vente-dame for han til den store kjærligheten kom. Kommer ikke over fyren og ble skikkelig lei meg da jeg så han har begynt å like masse bilder, bli tagget i masse bilder sammen med og helt tydelig flørter med en dame på facebook, instagram og snap (snap-stories). Det verste er at hun er helt sjukt vakker og virker veldig selvsikker, populær og kul. Jeg følte alltid at jeg ikke kunne matche han fyren og tror det ødela mye for hans interesse, så å se han med en sånn dame stikker skikkelig i magen og jeg tenker at om jeg hadde vært mer selvsikker og kul, så hadde han ikke mistet interessen. Noen med noen gode tips til en såret sjel?

Anonymkode: 2b719...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Datet en fyr i noen måneder i sommer (juni-september) og falt pladask for han. Han ville ikke ha et forhold og kunne ikke si når han ble klar for det fordi han er et brent barn, og jeg avsluttet hele greia da jeg var redd jeg var en vente-dame for han til den store kjærligheten kom. Kommer ikke over fyren og ble skikkelig lei meg da jeg så han har begynt å like masse bilder, bli tagget i masse bilder sammen med og helt tydelig flørter med en dame på facebook, instagram og snap (snap-stories). Det verste er at hun er helt sjukt vakker og virker veldig selvsikker, populær og kul. Jeg følte alltid at jeg ikke kunne matche han fyren og tror det ødela mye for hans interesse, så å se han med en sånn dame stikker skikkelig i magen og jeg tenker at om jeg hadde vært mer selvsikker og kul, så hadde han ikke mistet interessen. Noen med noen gode tips til en såret sjel?

Anonymkode: 2b719...042

Brent barn, blitt såret før etc, er bare piss. Enkelt og greit dårlig moral. Han dreit i følelsene dine og ville ha deg på siden inntil han fant den rette. Fokuser på det. Det er nok for meg til at jeg ser på han som en uærlig underlegen møkkafyr.

Anonymkode: d992d...353

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg! Det er alltid vondt.

Nummer en er jo å slutte å følge med på ham. Fjern og blokker. 

Og bruk energien på å bli ditt beste jeg. I neste runde finner du noen enda bedre.

Anonymkode: 65d02...013

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du følger med på alt fyren gjør på sosiale medier og sammenligner deg selv med en han flørter med, og alt dette får deg til å føle deg som en liten verdiløs dritt. Hvorfor piner du deg selv? Er han virkelig så verdt det, mener du?

Anonymkode: 5059f...ce7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isj, jeg vet akkurat hvordan du har det..  Har nettopp vært gjennom samme runden selv. Ble stormforelsket i en fyr jeg møtte i august ifjor, han var virkelig helt perfekt på alle måter. Desverre for meg levde jeg nok ikke opp til hans standarder, for å si det rett ut. Vi datet en periode, men så begynte han å trekke seg unna og det var tydelig at han ikke var interessert i noe forhold med meg. Desverre for meg har vi hatt en del kontakt i ettertid, og jeg kommer jo aldri over han da. Så for en måneds tid siden dukket det opp et bilde av han på Facebook med en smellvakker jente, mye yngre enn meg (og han), veltrent og med former på alle de rette stedene. Det var tydelig at de hadde funnet tonen for å si det sånn. Fy faen, så vondt det var. Det gjorde virkelig fysisk vondt. Jeg måtte slette han fra Facebook (og blokkere) slik at jeg kunne slutte å pine meg selv. Nå begynner det å gå bedre.

Anonymkode: f962c...406

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kalles lifegaining. Du får livserfaring av dette. Om noen år lærer du deg til å like menn som er på ditt nivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Lee Jones skrev:

Dette kalles lifegaining. Du får livserfaring av dette. Om noen år lærer du deg til å like menn som er på ditt nivå.

Og om dere menn kunne sluttet å sjekke opp damer (invitere på dates, ta masse initiativ osv) som er så langt under deres nivå, så hadde det også hjulpet ;) Gå heller å sjekk opp de som er på deres eget, høye nivå :)

Anonymkode: f962c...406

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brent barn, blitt såret før etc, er bare piss. Enkelt og greit dårlig moral. Han dreit i følelsene dine og ville ha deg på siden inntil han fant den rette. Fokuser på det. Det er nok for meg til at jeg ser på han som en uærlig underlegen møkkafyr.

Anonymkode: d992d...353

Det å vri hele situasjonen om i sinne synes jeg ikke er noen god løsning.

De datet kun noen måneder. Han var ærlig på at TS ikke var den rette - hun brøt deretter av. Ingen lover er brutt, og ingen er løyet for. Hun har rett og slett ingen grunn til å kalle ham en "uærlig møkkafyr". Alt som har forekommet her er ugjengjeldt kjærlighet. Og det er vondt, men ikke noens feil. 

 

Anonymkode: 65d02...013

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det å vri hele situasjonen om i sinne synes jeg ikke er noen god løsning.

De datet kun noen måneder. Han var ærlig på at TS ikke var den rette - hun brøt deretter av. Ingen lover er brutt, og ingen er løyet for. Hun har rett og slett ingen grunn til å kalle ham en "uærlig møkkafyr". Alt som har forekommet her er ugjengjeldt kjærlighet. Og det er vondt, men ikke noens feil. 

 

Anonymkode: 65d02...013

"Han ville ikke ha et forhold og kunne ikke si når han ble klar for det fordi han er et brent barn"

Han er uærlig fordi han skylder på at han er et "brent barn". En bra fyr ville vært ærlig og ikke gitt håpet som gjør at hun sitter igjen med kjipe følelser fremdeles.

Anonymkode: d992d...353

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Han ville ikke ha et forhold og kunne ikke si når han ble klar for det fordi han er et brent barn"

Han er uærlig fordi han skylder på at han er et "brent barn". En bra fyr ville vært ærlig og ikke gitt håpet som gjør at hun sitter igjen med kjipe følelser fremdeles.

Anonymkode: d992d...353

De fleste som har datet en stund skjønner at utsagn som "er brent barn", "ikke klar for et forhold", "det er meg, ikke deg" osv. ikke nødvendigvis er hele sannheten. Man sier det jo gjerne for å avvise på en pen måte istedet for å buse ut med "jeg er ikke interessert i deg". Alternativt så kan det faktisk være en del sannhet i det også, fra september er det jo nå gått et halvt år, og hvordan en man tidligere datet nå ser på forhold kan man faktisk ikke si noe om. Det er mye som kan forandre seg på seks måneder med tanke på overskudd for et nytt forhold. 

Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette skal være så forferdelig for kvinner. Dere har det enklest på de fleste vis i kjærlighetslivet, menn må normalt sett takle mange slike avvisninger gitt på samme måte i løpet av livet. Suck it up og gå videre. 

Anonymkode: c0f6e...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og om dere menn kunne sluttet å sjekke opp damer (invitere på dates, ta masse initiativ osv) som er så langt under deres nivå, så hadde det også hjulpet ;) Gå heller å sjekk opp de som er på deres eget, høye nivå :)

Anonymkode: f962c...406

Hvordan skulle det gå til mener du? Kvinner dater stort sett oppover både når det gjelder utseende og sosioøkonomisk status, menn dater derfor ofte gjerne litt nedover på skalaen. Så lenge dere kvinner i det store og hele ser etter de samme populære mennene (ca 10-20% av tilgjengelige menn) så må de av dere som ikke er fullt så attraktive også regne med å få avvisninger fra denne gruppen menn. 

Anonymkode: c0f6e...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar, det betyr masse for meg :):) Til dere som skriver om dating med mennesker som er "høyere på skalaen", så må jeg si at det gjør skikkelig vondt, men det er kanskje sannheten.. Men, hvordan vet man da hvilken liga man er i? 

Anonymkode: 2b719...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg, får klump i magen av å lese dette. Selvfølgelig er du lei deg! Og det trenger ikke være pga. utseendet dere ikke passet sammen. Noen ganger klaffer det bare ikke! Er helt sikker på at du er kjempeflott. Klem

Anonymkode: a67a5...9e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vondt! Skjønner du ikke har det godt nå. Slett han fra sosiale medier (viktig) og ta tiden til hjelp. Prøv å tenke fremover, det er flere fisker i havet, selvom det ikke føles slik akkurat nå. 

Anonymkode: 5064d...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lee Jones skrev:

Dette kalles lifegaining. Du får livserfaring av dette. Om noen år lærer du deg til å like menn som er på ditt nivå.

? Med livserfaring kommer også erkjennelsen av at folk ikke befinner seg på fastsatte nivåer. Vi har jo tross alt ikke innført et kastesystem her i landet.

Anonymkode: f31fc...5e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Datet en fyr i noen måneder i sommer (juni-september) og falt pladask for han. Han ville ikke ha et forhold og kunne ikke si når han ble klar for det fordi han er et brent barn, og jeg avsluttet hele greia da jeg var redd jeg var en vente-dame for han til den store kjærligheten kom. Kommer ikke over fyren og ble skikkelig lei meg da jeg så han har begynt å like masse bilder, bli tagget i masse bilder sammen med og helt tydelig flørter med en dame på facebook, instagram og snap (snap-stories). Det verste er at hun er helt sjukt vakker og virker veldig selvsikker, populær og kul. Jeg følte alltid at jeg ikke kunne matche han fyren og tror det ødela mye for hans interesse, så å se han med en sånn dame stikker skikkelig i magen og jeg tenker at om jeg hadde vært mer selvsikker og kul, så hadde han ikke mistet interessen. Noen med noen gode tips til en såret sjel?

Anonymkode: 2b719...042

Hm. Vet du om hun fikk høre det samme den første tiden da? For det er jo en god stund siden dere dater,så de to kan jo ha møtt hverandre "lenge" de nå? Kanskje hun valgte å vente? Du valgte jo å avslutte.

Bare en idé om at det kan være tilfellet? Men det er jo kjedelig uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Med livserfaring kommer også erkjennelsen av at folk ikke befinner seg på fastsatte nivåer. Vi har jo tross alt ikke innført et kastesystem her i landet.

Anonymkode: f31fc...5e4

Bare fortell deg selv det der. Tilslutt blir det en sannhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for enda flere fine svar :) TS

Anonymkode: 2b719...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lee Jones skrev:

Dette kalles lifegaining. Du får livserfaring av dette. Om noen år lærer du deg til å like menn som er på ditt nivå.

Utseendet har mye å si i dating, men "nivå" skal jeg si deg er veldig subjektivt.

Anonymkode: 5059f...ce7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utseendet har mye å si i dating, men "nivå" skal jeg si deg er veldig subjektivt.

Anonymkode: 5059f...ce7

Han er nok bitter etter mange dårlige erfaringer med damer. Uff uff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...