AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Kan man få en ræv oppløsning? Anonymkode: 6e6ed...c2e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #4 Skrevet 31. mars 2016 Kan man få en slags sædoppløsning fra rævhullet? En gang så pirket jeg inni der (Klødde meg med boxer på) og jeg fikk en litt intens følelse. Litt som om jeg skulle til å få oppløsning.. Anonymkode: 6e6ed...c2e
Million Skrevet 31. mars 2016 #5 Skrevet 31. mars 2016 Du skriver oppløsning, men mener du utløsning? Altså at det går for deg? 4
Gjest Raindrops Skrevet 31. mars 2016 #6 Skrevet 31. mars 2016 Rævoppløsning høres mildt sagt helt grusomt ut.
Viking1980 Skrevet 31. mars 2016 #7 Skrevet 31. mars 2016 Fingra du deg i baken å digga det ? Did you find the G spot ?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #8 Skrevet 31. mars 2016 13 minutter siden, Viking1980 skrev: Fingra du deg i baken å digga det ? Did you find the G spot ? Er ikke det en myte? Anonymkode: 6e6ed...c2e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 20 minutter siden, Raindrops skrev: Rævoppløsning høres mildt sagt helt grusomt ut. Se for deg hvit veske som renner ut Anonymkode: 6e6ed...c2e
Viking1980 Skrevet 31. mars 2016 #10 Skrevet 31. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det en myte? Anonymkode: 6e6ed...c2e Hei G-punktet er i prinsippet noe jenter har (men ikke alle jenter får nødvendigvis g-punktsorgasmer). Når man snakker om et g-punkt hos gutter er det ofte prostata man snakker om. Prostata kan stimuleres gjennom endetarmsåpningen (rumpa). Mange gutter opplever at stimulering av prostata føles godt. Slik stimulering kan gjøres ved massasje med en finger opp i rumpehullet, ved bruk av dildo (eller oftere en "buttplug" som er en relativt liten dildo til anal bruk) eller ved analsex.Hvorvidt gutter får orgasme av prostatastimulering finnes det nok ikke noe fasitsvar på, men det er fullt mulig for gutter å trene seg opp til å få orgasme uten at penis stimuleres noe særlig. En ting som kompliserer dette bildet litt er at, i motsetning til det mange tror, så er ikke orgasme og sædutløsning det samme. Det går an å oppleve en orgasmetilstand uten å få utløsning. ("Tørre orgasmer") I tantrisk sex er dette et mål å få til. (Tantrisk sex er inspirert av det fjerne østen.)Håper dette var svar på det du lurte på!Med vennlig hilsen SUSS, i samarbeid med ung.no. 1
Saraby Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Tråden er ryddet for avsporing, latterliggjøring og svar til dette. -Saraby, mod.
Mons Skrevet 31. mars 2016 #12 Skrevet 31. mars 2016 Rævopplysning, mente han vel. Til det vil jeg si at det er fullt mulig å lyse opp i rævhålet. Var dette for sjokkerende opplysinger...blir jeg modifisert nå?
Gjest 100%naturlig Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man få en slags sædoppløsning fra rævhullet? En gang så pirket jeg inni der (Klødde meg med boxer på) og jeg fikk en litt intens følelse. Litt som om jeg skulle til å få oppløsning.. Anonymkode: 6e6ed...c2e Mener du utløsning eller orgasme, eller bokstavelig talt, oppløsning. Hvis det er sistnevnte, aner jeg hverken hva det er eller om det er mulig å få. Utløsning eller orgasme kan du få ved å stimulere analen eller ræva☺.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #14 Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, 100%naturlig skrev: Mener du utløsning eller orgasme, eller bokstavelig talt, oppløsning. Hvis det er sistnevnte, aner jeg hverken hva det er eller om det er mulig å få. Utløsning eller orgasme kan du få ved å stimulere analen eller ræva☺. Kan man bruke dildo? Vet damer gjør det, det er det nærmeste jeg kommer å føle det damer gjør med fitta si Anonymkode: 6e6ed...c2e
Gjest 100%naturlig Skrevet 1. april 2016 #15 Skrevet 1. april 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke det en myte? Anonymkode: 6e6ed...c2e Nei, det er ikke en myte, det er helt mulig både å få orgasme å det er et G-spot, eller A- punkt eller korrekt, prostata. Å stinulere prostata vil for mange gi intens nytelse å eksplosivt heftige å langvarige orgasmer☺
Honey Dew Skrevet 1. april 2016 #16 Skrevet 1. april 2016 En vil da ikke at rumpen skal gå i oppløsning??? 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 1. april 2016 #17 Skrevet 1. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man bruke dildo? Vet damer gjør det, det er det nærmeste jeg kommer å føle det damer gjør med fitta si Anonymkode: 6e6ed...c2e Hei! Du kan helt fint bruke dildo eller buttplug. Helst med vibrator. Den må ikke være spesielt stor. Holder om du kommer 5-6 cm inn i rumpa. Du vil med en gang merke at du har truffet prostata. Du vil oppleve intens nytelse som er umulig å motså. Det vil ikke gå lenge får du får orgasme, enten ved help av å onanere samtidig eller du kan få orgasme uten onani som en blanding av analorgasme eller vanlig orgasme. Det er intenst å superdigg å få☺. Kan nok for oss gutta være det nærmeste vi kommer ift å oppleve det damer opplever ved å bli penitrert. Tror uansett det er klare å usammenlignbare opplevelser☺
Kamikatze Skrevet 1. april 2016 #18 Skrevet 1. april 2016 Ikke noe p 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man få en ræv oppløsning? Anonymkode: 6e6ed...c2e Ikke noe problem. Det er bare å ta klyster med lut eller batterisyre.
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. april 2016 #20 Skrevet 1. april 2016 Han mente vel rævutløsning. Svaret er vel at du kan stimulere prostatakjertelen og dette kan kjennes veldig deilig ut og du kan få kraftigere orgasmer av det, men du spruter ikke ut av rumpen men ut av kuken
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå