AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #1 Skrevet 31. mars 2016 Jeg tenker mye på sminken til bryllupet, hva jeg skal gjøre. Greia er at vi gifter oss i utlandet, og jeg vurderer å sminke meg selv. Jeg er veldig perfeksjonist, og er redd for å la en sminkør sminke meg uten prøvetime først. Tenkte å gå i hudpleiesalongen jeg bruker til vanlig, og bestille sånn "sminketime", eller hva det nå heter. Der får jeg vel gode tips til dagen? Og evt. anbefalinger til produkter? Men.. øyensminken.. Skal jeg ha vannfast mascara, vippeextensions (syns dette er litt skummelt), eller vippekrøll og farging av vipper? Jeg tenker mest på den sistnevnte, men er ikke sikker... Erfaringer? Anonymkode: ed2c1...d75
goldenchanel Skrevet 2. april 2016 #2 Skrevet 2. april 2016 Jeg skal også sminke meg selv siden vi gifter oss i utlandet jeg har gått for vannfast maskara og løsvipper, men det kommer jo ann på looken man ønsker. Ønsker du det pent og naturlig hadde jeg gått for permanentvippebøy og farging, ønsker du mer glam hadde jeg gått for vippe extensions. Syns man selv skal ha lange vipper om man bare skal ha maskara.. Har selv hatt vippe extensions i mange år, men du må finne en som er dyktig og se gjerne bilde av arbeidet til personen før du bestemmer deg. Jeg ville lagt extensions her i Norge og ikke utlandet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå