Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistenker denne tråden for å være en smule useriøs, men jeg skal svare deg seriøst.

Hvorfor i all verden tror du automatisk at gifte menn er flinke i senga? Fordi har hatt mye sex? Fordi de har hatt samme partner lenge? Fordi noen har giddet å gifte seg med denne mannen, og derfor må han være bra i senga?

Hvorfor sier du at du vil ha deg med gifte menn fordi du ikke vil ha følelser? Tror du at du ikke kan få følelser for gifte menn? Eller tror du at gifte menn ikke kan forelske seg i deg?

Du sier du vil gjøre det for spenningen sin del, men er ganske sikker på at dårlig selvbilde kan du fikse på andre måter.

Det er ikke ditt ansvar, men du kan vel ha et godt sexliv uten å såre mennesker? Selv om du ikke har ansvaret for forholdet til en gift mann så har du ansvar for dine handlinger. Dine handlinger sårer og ødelegger for andre mennesker.

Hvis du absolutt må ha sex med gifte menn så gå på nettet der gifte menn bevist søker hull. Ikke legg deg etter gifte menn i vennekretsen, på skolen/jobb osv. 

Anonymkode: edf91...947

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

gifte menn som har vært gift i noen år har ofte lagt seg til en vane med gamle konemor og samme mønstre i hvordan hun liker det :fnise: jeg kjenner at det heller frister med en sterk og singel unghingst 🙊

Anonymkode: 46c0c...382

• Liker 3
Skrevet

Jeg har regelmessig sex med en gift mann - men han er heldigvis gift med meg :-)

• Liker 5
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til dere som svarer meg seriøst :)<3
Jeg er ikke en gammel dame på 60 år som bare kødder med dere liksom. Og som jeg sa så ønsker jeg positive svar, ikke at dere skal slenge dritt, eller lage en lang diskusjon, da er dere ikke noe bedre selv... Jeg mener ikke å være frekk, men hvis noen blir fornærmet så er det bare å ikke lese tråden, eller bare være care, så enkelt er det.
Og ja, kanskje jeg kan være litt "umoden", men jeg er  hvertfall ikke "kjempe umoden", føler meg og er som en helt vanlig 21 åring og alle vennene mine er på min alder. Og forresten så er man heller ikke voksen før man tør å innrømme at man kan være litt barnslig! Og jeg er hvertfall ikke dum! (Men så klart, dere får tro hva dere vil, hvis dere tror jeg er et troll som er dum så bare tro det). Og jeg er heller ikke KALD, til vanlig er jeg ei helt normal, snill jente. Trener 2-3 ganger i uka, liker å være med venner, feste osv. Men kan jo forstå hva dere mener. Men jeg mener jo ikke å ødelegge for en tredjepart, vil bare ha det litt gøy...

Og det er unødvendig å si sånt: bare vent til du er 30 år å opplever det selv... For meg er det en evighet til jeg blir 30, det er jo drøye 10 år til, altså omtrent halve livet mitt som jeg har levd til nå, så jeg tenker jo ikke så langt. Hva som vil skje i fremtiden har man ingen garanti på. Men HVIS jeg i det hele tatt skal gifte meg når jeg blir 30, så kommer jeg til å velge en mann som jeg VET ikke ønsker noen andre enn meg. Å da skal jeg være 100% sikker på det. Eller i hvertfall 99% sikker. Så jeg kommer sannsynligvis ikke til å komme i den situasjonen selv. Og hvis jeg kommer i den situasjonen så gjør jeg det bare slutt, eller hvis jeg ikke får vite om det og han skjuler det, så ja, da er det "synd" på meg, men da vet jeg det jo ikke, og hvis jeg ikke vet det, så kommer jeg jo ikke til å ha det noe vondt.. Og hvis jeg får mistanke så kan jeg evt. sjekke snappen, skypen, eller fb til min kommende etemann. (Og han kan så klart sjekke meg også, at jeg ikke flørter med noen andre).

Og jeg står fortsatt for det jeg har sagt, at det er den som er i et forhold som er utro, og jeg gjør ikke noe galt. For den personen hadde mest sannsynlig vært utro uansett.

Anonymkode: dc423...469

Innlegg ryddet for svar til spekulasjon

Nordvesta, mod.

Du sier du ikke er dum, mulig det er tilfellet.

Mitt inntrykk av deg er at det fullstendig Villa gjennomtrekk i topplokket ditt.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gift/ ikke gift er ett fett for meg. Det er ikke verre å være utro men en ektemann eller en kjæreste. Det eneste jeg føler man bør tenke på er eventuelle barn. 

Jeg tror det er lettest å få menn som jobber borte på kroken. På hotellet jeg jobber er den drøssevis av menn som bor på hotellet søndag - fredag ettermiddag hver eller annenhver uke. De føler seg nok trygge på at de ikke blir tatt, da de ikke kjenner folk her i byen. Har selv sett at fire av de muligens har en dame på si.

Kanskje lobbybar midt i uka er plassen å lete? 

Anonymkode: ab55f...7e9

Av nysgjerrighet; siden du jobbet på hotell.

Jeg treffer "min" gifte mann på hotell. Forskjellige hoteller rundt om i byen, en til fire ganger i måneden. Når jeg går forbi lobbyen, bak han, med hendene i jakkelommen ser jeg ned i gulvet. resepsjonisten smiler og hilser høflig, men jeg vet hva de tenker og dør litt innvendig. Jeg er 25 og han er 38. Det synes vel hva som foregår. Hva tenker du?

Anonymkode: 2d5be...deb

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og kontaktannonse.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎31‎.‎03‎.‎2016 at 10.39, AnonymBruker skrev:

Hei. Er det noen her som har hatt sex med en gift mann, evt. med menn som er i et samboerskap? Isåfall hvor traff du denne mannen? Hvordan får dere til å møtes? Og hvor ofte har dere sex? .. Jeg ønsker å treffe en som er flink i senga, kan godt være litt eldre enn meg. Jeg er selv ei pen singel jente på 21 år fra Oslo.  Er student. Jeg er ikke ute etter noe kjæreste, så vil ta en som allerede er i et forhold, så vet jeg at det ikke blir noe mer enn bare et seksuelt-forhold. :)

Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, det er jo mannen som er utro, ikke jeg! Om en mann i et forhold velger å ha sex med meg, så er det jo han sitt frivillige valg. Og jeg skal så klart ikke sladre til dama hans, så jeg ødelegger ingen familie..
Ønsker ikke å høre fra noen som misliker dette, ønsker kun svar fra dere som har slik erfaring (positivt) :) Tusen takk på forhånd alle sammen :)

Positive erfaringer ? tror du det er mange som har  positive erfaringer med å ha sex med en gift mann ? ingenting er positivt med å ha et forhold til en gift mann,  positivt og sex med en gift mann er en setning som ikke engang passer sammen !

Anonymkode: 26635...9b4

AnonymBruker
Skrevet

Men i all verden...hvorfor vil du være en gifts manns elskerinne ? liker du å leve på smuler ? for han er du bare et hemmelig sexleketøy eller en hore  han ser som på et spennende element i livet sitt, synes du ikke at du fortjener bedre ?

Anonymkode: 26635...9b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spennende, helt klart. 

Men jeg angrer! Den tomme følelsen etterpå -man har gjort noe galt liksom, dårlige samvittigheten og det at man faktisk bare får smuler...når det passer han .... 

Er ikke verdt det. 

Anonymkode: b88a8...83c

• Liker 1
Skrevet

Har hatt sex med en med samboer. Dette var ikke noe fast, bare på fester vi var sammen og en gang da han kontaktet meg i fylla. Vi hadde tilsammen sex 5 ganger på halvannet år. De fire første gangene visste jeg ikke han hadde dame, siste gangen tenkte jeg fint lite på det. Avviste han da han prøvde seg i vinter da han nå har kjøpt hus med dama og venter barn. Da ble det for mye for meg. Møtte han på jobb, møter han forsåvidt fortsatt på jobb uten at det er et problem.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Kragebein, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med en gift mann.. Er på din alder og det varte i litt over to år. Han er over 30 år. Det varierte hvor ofte vi hadde sex; noe ganger møttes vi 3 ganger i måneden, andre ganger kunne det gå en måned mellom hver gang.

Det var aldri noen følelser inne i bildet. Han hadde ikke planer om å forlate kona (med barn) og jeg ville ikke at han skulle det heller.. Jeg forsøkte flere ganger å avslutte det, men klarte det liksom ikke likevel. Til slutt avsuttet jeg det på ordentlig. Jeg har ikke fortalt det til NOEN , og det kommer jeg heller aldri til å gjøre. Er ikke stolt av det, og en stor grunn til at jeg avslutta det var hvordan det gikk utover hvordan jeg så på meg selv som en person.

Anonymkode: 2dac7...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Høres igrunn ut som problematikk som kun whitetrash med selvtillitsproblemer vil vurdere. 

Anonymkode: 47016...476

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 1. april 2016 at 13.14, AnonymBruker skrev:

Av nysgjerrighet; siden du jobbet på hotell.

Jeg treffer "min" gifte mann på hotell. Forskjellige hoteller rundt om i byen, en til fire ganger i måneden. Når jeg går forbi lobbyen, bak han, med hendene i jakkelommen ser jeg ned i gulvet. resepsjonisten smiler og hilser høflig, men jeg vet hva de tenker og dør litt innvendig. Jeg er 25 og han er 38. Det synes vel hva som foregår. Hva tenker du?

Anonymkode: 2d5be...deb

Vi vet. I denne bransjen jobber det gode menneskekjennere og vi leser situasjoner, språk og kroppsspråk veldig lett. Jeg er et menneske jeg også så jeg lager ikke styr av ingenting. Du snylter ikke på frokosten, ei heller tar du opp et ekstra rom derfor lar jeg det ofte passere. Jeg biter meg merke i slike som deg i tilfelle brann e.l. Da vil jeg vite hvor mange som er på hotellet, og jo fler jeg vet om, jo bedre kommer vi ut av det om uhellet skulle være ute.

Vi har taushetsplikt, og jeg forteller ingen om hva jeg ser på jobb.

Anonymkode: ab55f...7e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt en mann via jobben, vi jobber på samme jobb, men ulike avdelinger. Vi er begge gift, han har barn. Han skulle hjelpe meg med noe, og vi hadde en utrolig kjemi, og det ene førte til det andre. Her sitter vi nå, forelsket i hverandre og treffes jevnlig for å ha sex. Sexen er helt FANTASTISK. Beste sexen jeg noen gang har hatt. 

IKKE begi deg utpå noe sånn. Det blir ikke bare sex. Og plutselig sitter du der med skjegget i postkassa og har ulevelig dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 2f7e6...0fc

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg  forstår virkelig ikke hvor stusslig og uatttaktiv  man må være når man ikke  aaaaaner hvordan man kommer i kontakt med menn?.

Å måtte ta seg til takke med en ekkel gift fyr appåtil?  Trist og uendelig naivt.

Anonymkode: d2b54...364

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann via jobben, vi jobber på samme jobb, men ulike avdelinger. Vi er begge gift, han har barn. Han skulle hjelpe meg med noe, og vi hadde en utrolig kjemi, og det ene førte til det andre. Her sitter vi nå, forelsket i hverandre og treffes jevnlig for å ha sex. Sexen er helt FANTASTISK. Beste sexen jeg noen gang har hatt. 

IKKE begi deg utpå noe sånn. Det blir ikke bare sex. Og plutselig sitter du der med skjegget i postkassa og har ulevelig dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 2f7e6...0fc

Jammen noen mennesker som deg er jo ekstra heldige. Dere klarer å bedra for fantastisk sex uten å få dårlig samvittighet.

Det er jo derfor du gjør det.

AnonymBruker
Skrevet

Å finne en gift mann å ha sex med tror jeg ikke er noe problem..! Bare gå på byen med klientell på 30 +. Hvis du slipper inn da. Der finnes det sikkert noen menn med ring på fingeren som lett  utnytter seg av en ung jente som byr på seg selv. Sånne menn er nok utro med noen uansett. Men bare husk en ting: Pass på deg selv! Sånne menn har ofte null respekt for naive og "løse" jenter som deg. De tenker på seg selv og egne behov..Så de kan lett få deg i ukomfortable situasjoner. Både fysisk og psykisk. Ikke sikkert du vil føle det så bra med deg selv etterpå. Etterhvert vil det nok gå opp for deg hvor liten respekt både mannen og andre som får vite om dette har for deg:/ For det meste kommer nok for en dag.

Anonymkode: 8ea60...5ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde et forhold til en gift mann for et par år siden. Vi traff hverandre ute på byen, og det endte opp med at vi dro hjem til han og hadde sex. På dette tidspunktet visste ikke jeg at han var gift. Jeg følte at vi hadde skikkelig bra kjemi og alt var så enkelt med han. Ble ganske sjokka da han fortalte meg at han var gift, men der og da så brydde jeg meg ikke så mye.

Dagen etter sendte han meg en melding hvor han skrev at han gjerne ville treffe meg igjen. Det startet vel med at jeg dro hjem til han en gang da kona ikke var hjemme. Etterhvert kom han hjem til meg og vi traff hverandre ofte ute på byen.

Nå skal det sies at dette forholdet ikke kun var seksuelt og det utviklet seg etterhvert følelser. 

Da de skilte seg hadde ikke jeg truffet han på over et halvt år, og det endte opp med at kona hans fant ut av alt. Fikk nok ikke det beste ryktet på meg da nei. Vil ikke si at jeg angrer på det, men hadde ikke gjort det igjen.

Anonymkode: 0e3c6...629

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen.
Har ikke tenkt til å sitte å forsvare valgene mine noe mer, da jeg ser at de som ikke liker dette, de liker det ikke, uansett hva jeg sier... Så tenkte å heller bare oppdatere dere, siden det er lenge siden sist..

Jeg har nå lest igjennom alle kommentarene, og dere har seriøst fått meg til å tenke gjennom dette både to og tre ganger. Hmmm. Men likevel har jeg kommet i kontakt med noen menn, (valgte nettet, som noen her foreslo).. Forskjellige nettsider.
Det er MANGE som har tatt kontakt med meg, mange med stor M!!!!. Så det er sykt mange menn som er utro mot konene sine har jeg funnet ut. Og med det, så synes jeg litt synd på alle damer der ute som er uviten om at mennene deres i all hemmelighet er på slike sider. Det er ikke snakk om bare 10 menn, men flere TUSEN menn som er i et forhold fra før av som er på slike sider fant jeg ut!...Heldigvis er jeg ganske god på data og har bestemt meg 110% at hvis jeg skal gifte meg når jeg blir eldre så skal jeg ta en som jeg VET ikke er utro mot meg også kan jeg dobbeltsjekke dette ved å sjekke nettsider han eventuelt besøker.. Så jeg liker vel å ha litt kontroll og jeg ville aldri vært utro selv. Men nå er jeg ung og det er nå man kan ha det gøy. YOLO. :D <3

Nå har jeg gått litt etter både utseened og spesielt hvor dem bor, når jeg skulle velge meg noen.. Av alle sammen, var det bare 4 stk som har falt i smak for min del..

Nr 1. Han er under 20 (men over 16 altså, haha). Har møtt han 1 gang. Hadde sex. Sexen var ikke sånn super bra, men kjemien osv var der. Og han så veldig bra ut og var en ordentlig gutt. Så hvis jeg hadde vært interessert i et forhold så hadde jeg nok valgt han her.. MEN han er Singel..

Nr 2. . Han er eldre enn nr 1. men yngre enn nr 4. Finansmann. Har møtt han på en cafe i Oslo, veldig kjapp møte, men ikke hatt sex med han, men vi skal ha sex neste gang, han har hvertfall lyst. Han er så kjekk  og virker innmari god, så jeg er faktisk litt redd for at det kan bli følelser i bildet, noe jeg ikke er ute etter. Han er i et komplisert forhold, så jeg tror han kommer til å slå opp med henne snart. Er faktisk veldig usikker på om jeg liker nr 1, eller 2 best..

Nr 3. Er over 30. Han har dame og bor sentralt i Oslo. Har planlagt å møte han før fredag. Han har sagt at han har flere han ligger med. Har flørtet endel med han. Han har gitt meg MASSE oppmerskomhet, og gjør meg veldig glad. Han har sagt at vi ikke trenger å ha sex, men jeg skjønner egentlig at han har lyst til det, for han hinter veldig til det. Han er sånn passe pen. Og er vel den jeg tror jeg kan ha mest sex med uten å få det komplisert på andre måter.

Nr 4. Over 40. Han er advokat. Jeg har spurt han om familielivet, men han virker så hemmelighetsfull. Han har sagt sykt masse fint til meg, og vi har tenkt til å møtes. Men jeg er litt usikker på om jeg tør, eller vil, jeg føler meg litt usikker når det kommer til stykke, siden han er ganske voksen og eldre enn meg føler jeg. Ett pluss her er jo at jeg ikke kommer til å få følelser for han, for jeg klarer ikke å forelske meg i en som har begynt å få rynker i ansiktet. Men mulig han er god i senga og tror han er veldig erfaren, det vil jo tiden vise hvis jeg møter han. Det frister også litt å ligge med nr 3 og 4 som er såpass eldre enn meg for da kan jeg jo føle meg som verdens deiligste jente for dem, siden jeg mest sannsynlig er den yngste jenta de har sex med for tiden også har jeg nok den strammeste kroppen. Så da kan jeg føle meg sykt spesiell og få masse oppmerksomhet.

Vil egentlig ha noen faste sengepartnere, orker ikke kjønnsykdommer for å si det sånn!. Så tenker å ha max 3-5 forskjellige. Som sagt, så er jeg ekstremt usikker på nr 4...  Nr 3. derimot han VET jeg at jeg kommer til å havne i sengs med. MEN NR. 1 har jeg allerede hatt sex med, og nr 2. Gleder jeg meg sykt til å møte igjen. AHhh vet ikke helt om dette er lurt, men jeg har lyst, og har man lyst så har man lov. Ikkesant.

Og forresten, til dere som tror at jeg har dårlig selvtilitt og selvbilde, så når det kommer til selvtilitt så har dere halvveis rett.. Eller selvtilitten min kan variere avhengig av sitasjon osv, noen ganger kan jeg være litt sjenert og andre ganger ikke. Men selvbilde mitt derimot  (selvbilde i forhold til egen kropp) den er det ikke noe i veien med for å si det slik!!. Jeg er veldig fornøyd med utseened mitt, hvis det i det hele tatt er lov til å si det her inne!.... OG PS. Til deg som sa at venner av meg ikke vil være venn med meg hvis de finner ut av dette, så vil jeg bare si at jeg har ikke tenkt til å fortelle vennene mine dette. Og jeg hadde hvertfall ALDRI I LIVET gått etter kjæresten til en venninne. Der går grensa mi. Man tar ikke kjæresten til venninna si, det gjør man bare ikke. SÅ sååå dum er jeg ikke!.

Og til slutt vil jeg bare si at til du som spurte meg om jeg skulle ta betalt eller noe sånt, så skal jeg ikke det nei. Dette vil jeg gjøre frivillig, jeg vil ikke ta betalt å føle meg skitten etter på. For tro meg, hvis man tar betalt så er det digg å få sykt masse penger for et ligg, men man føler seg så BRUKT etter på, og det er ikke en god følelse. Hadde egentlig ikke tenkt til å si dette og har ikke sagt det til noen,og dette er vel litt utenfor tema, men siden jeg kan være anonym her så kan du godt få vite det. Da jeg var 16-17 isj, så møtte jeg en lege og fikk betalt. Var vel  rundt 8.000 jeg fikk for et ligg, (husker ikke eksakt beløpet). Fristet å fortsette, for man blir jo rik av det hvis man ser bra ut, er ung og er jente!  Men jeg følte meg så skitten etter på og fikk bare rare og triste tanker i hode så droppet det. Har vært inne på taanken flere ganger etter på, så hvis noen har noen positive erfaringer om dette, så spytt gjerne ut, men tviler på at noen her har gjort det samme.  Kan så klart begynne igjen, men jeg orker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...