Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok - jeg skal si mitt, jeg også. Ja, jeg har hatt sex med to gifte menn. Med den første var jeg vel på din alder, han var dobbel så gammel som meg, og jeg tenkte som deg at det var jo hans ansvar, det var ikke jeg som var gift. Jeg var fri og frank og hadde hele verden som lekekasse. Sexen husker jeg ikke nå lenger, men det ble med et engangstilfelle.

Den andre gifte mannen var gift med meg. Vi hadde utrolig sex, helt til han ikke lenger klarte å holde utstyret sitt på plass når han ikke var med meg. Det var da karma kom og tok meg, for det var vondt. Så utrolig vondt, selv om jeg aldri var i tvil om at det var meg han elsket, og at den andre var "bare sex". En av damene fikk jeg hilse på, og det er meg i dag en stor gåte hvordan hun klarte å smile, ta meg i hånden og se meg inn i øynene og si "Så hyggelig". Hun kunne ikke skylde på at hun var ung og umoden, hun var på min alder, sommervikar på min manns arbeidsplass, og i ettertid har jeg fått kjennskap til at hun hadde forhold til i alle fall to av de andre mellomsjefene på den arbeidsplassen. Vi forsøkte å bruke dett til å gjøre ekteskapet vårt bedre, men etter to år ga vi opp. Det ble aldri bra igjen, men vi har fortsatt å være gode venner etter at vi ble skilt. Den tidligere elskerinna hans vil jeg helst ikke ha noe med å gjøre, og det behøver jeg heldigvis ikke heller.

Konklusjon: Finn deg en egen mann, ellers så treffer du kona hans en dag. Kanskje i speilet.

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, minsinn skrev:

Konklusjon: Finn deg en egen mann, ellers så treffer du kona hans en dag. Kanskje i speilet.

Planen hennes er at når hun møter på kona til mannen skal hun være glad, ta henne i hånden, hilse på og se henne inn i øynene og si; "så koselig å treffe deg" mens hun smiler sitt bredeste smil.

Du vet nytelsen til trådstarter er jo ikke å ligge med en mann. Det er å ligge med en opptatt mann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gift/ ikke gift er ett fett for meg. Det er ikke verre å være utro men en ektemann eller en kjæreste. Det eneste jeg føler man bør tenke på er eventuelle barn. 

Jeg tror det er lettest å få menn som jobber borte på kroken. På hotellet jeg jobber er den drøssevis av menn som bor på hotellet søndag - fredag ettermiddag hver eller annenhver uke. De føler seg nok trygge på at de ikke blir tatt, da de ikke kjenner folk her i byen. Har selv sett at fire av de muligens har en dame på si.

Kanskje lobbybar midt i uka er plassen å lete? 

Anonymkode: ab55f...7e9

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til dere som svarer meg seriøst :)<3
Det jeg skrev er sant. Jeg er ikke en gammel dame på 60 år som bare kødder med dere liksom. Og som jeg sa så ønsker jeg positive svar, ikke at dere skal slenge dritt, eller lage en lang diskusjon, da er dere ikke noe bedre selv... Jeg mener ikke å være frekk, men hvis noen blir fornærmet så er det bare å ikke lese tråden, eller bare være care, så enkelt er det.
Og ja, kanskje jeg kan være litt "umoden", men jeg er  hvertfall ikke "kjempe umoden", føler meg og er som en helt vanlig 21 åring og alle vennene mine er på min alder. Og forresten så er man heller ikke voksen før man tør å innrømme at man kan være litt barnslig! Og jeg er hvertfall ikke dum! (Men så klart, dere får tro hva dere vil, hvis dere tror jeg er et troll som er dum så bare tro det). Og jeg er heller ikke KALD, til vanlig er jeg ei helt normal, snill jente. Trener 2-3 ganger i uka, liker å være med venner, feste osv. Men kan jo forstå hva dere mener. Men jeg mener jo ikke å ødelegge for en tredjepart, vil bare ha det litt gøy...

Og det er unødvendig å si sånt: bare vent til du er 30 år å opplever det selv... For meg er det en evighet til jeg blir 30, det er jo drøye 10 år til, altså omtrent halve livet mitt som jeg har levd til nå, så jeg tenker jo ikke så langt. Hva som vil skje i fremtiden har man ingen garanti på. Men HVIS jeg i det hele tatt skal gifte meg når jeg blir 30, så kommer jeg til å velge en mann som jeg VET ikke ønsker noen andre enn meg. Å da skal jeg være 100% sikker på det. Eller i hvertfall 99% sikker. Så jeg kommer sannsynligvis ikke til å komme i den situasjonen selv. Og hvis jeg kommer i den situasjonen så gjør jeg det bare slutt, eller hvis jeg ikke får vite om det og han skjuler det, så ja, da er det "synd" på meg, men da vet jeg det jo ikke, og hvis jeg ikke vet det, så kommer jeg jo ikke til å ha det noe vondt.. Og hvis jeg får mistanke så kan jeg evt. sjekke snappen, skypen, eller fb til min kommende etemann. (Og han kan så klart sjekke meg også, at jeg ikke flørter med noen andre).

Og jeg står fortsatt for det jeg har sagt, at det er den som er i et forhold som er utro, og jeg gjør ikke noe galt. For den personen hadde mest sannsynlig vært utro uansett.

Anonymkode: dc423...469

Ikke sikkert han ville vært utro uansett. Tror det er lettere for menn å være utro hvis en tiltrekkende dame viser interesse for han. Du høres veldig egoistisk ut og som et dårlig menneske. Håper du får oppleve nok smerte i livet som oppveier det du ønsker å gjøre. 

Innlegg ryddet for svar til spekulasjon i sitat

Nordvesta, mod.

Endret av Nordvesta
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nakenprat.no må være stedet. Der er det sikkert 50 menn daglig, som søker elskerinner. Der kan du jo velge mer mellom seksuelle preferanser, alder og utseende, visst du bruker litt tid. Mange menn foretrekker at damen er i et forhold for å unngå komplikasjoner, men det finnes allslags typer der.

Anonymkode: 7f335...a46

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Siden du bare får svar du IKKE ber om skal jeg forsøke å gi et svar som er mer ønsket / positivt.

Dra på byen, stikk på baren på hoteller, business menn f.eks. tenk etter hvor menn kan være. Tror ikke den oppgaven er så vanskelig å løse. 

Til din fordel kan du se etter menn med ring på fingeren, for å late som at du ikke har sett den, tease litt med blikk og antrekk på utesteder eller hvor du enn er.

Anonymkode: ef7db...ec2

Min mann - gift i 13 år - går uten giftering. Tihi.. :fnise: (Litt glad for det nå, kjenner jeg.)

Anonymkode: d477e...3e4

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann er ingen stakkers mann. Kommer det en 21-åring og vifter med puppene i ansiktet hans, så vil jeg tro at han forteller hvem han er og hva han jobber med og ta ting der i fra. 

Anonymkode: 7c1d0...b0a

Ok? Hvorfor er det så viktig at hun holder seg unna ham da?

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig for ei på 21 år å sette seg inn i at om noen få år er det du selv som blir forbigått av de nye 20- åringene som gjerne vil være med din mann, gled deg. :P

Anonymkode: 1f50a...dd0

Bare om man bor i Oslo eller annen storby, der er jo 90% av befolkningen jenter på 21.
Ta ham med og flytt på landsbygda, så unngår man det. :) 

Anonymkode: 1bdb3...633

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare om man bor i Oslo eller annen storby, der er jo 90% av befolkningen jenter på 21.
Ta ham med og flytt på landsbygda, så unngår man det. :) 

Anonymkode: 1bdb3...633

Greit å overdrive litt, men det får da være måte på. :laugh:

Anonymkode: ea7c6...eab

• Liker 3
Skrevet

Tråden ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner, samt svar til alt dette

Nordvesta, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Du virker en smule selvopptatt, TS. Har vært en del lignende tråder her i det siste -  ala "ung dame som ønsker sex med gift mann". Styrker det din manglende selvfølelse om du får en gift mann på kroken? Virker bare trist det her.

Anonymkode: d477e...3e4

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er det noen her som har hatt sex med en gift mann, evt. med menn som er i et samboerskap? Isåfall hvor traff du denne mannen? Hvordan får dere til å møtes? Og hvor ofte har dere sex? .. Jeg ønsker å treffe en som er flink i senga, kan godt være litt eldre enn meg. Jeg er selv ei pen singel jente på 21 år fra Oslo.  Er student. Jeg er ikke ute etter noe kjæreste, så vil ta en som allerede er i et forhold, så vet jeg at det ikke blir noe mer enn bare et seksuelt-forhold. :)

Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, det er jo mannen som er utro, ikke jeg! Om en mann i et forhold velger å ha sex med meg, så er det jo han sitt frivillige valg. Og jeg skal så klart ikke sladre til dama hans, så jeg ødelegger ingen familie..
Ønsker ikke å høre fra noen som misliker dette, ønsker kun svar fra dere som har slik erfaring (positivt) :) Tusen takk på forhånd alle sammen :)

Og derfor velger du Kvinneguiden, i stedet for - f.eks. - nakenprat.com???? 

Troverdig my ass :ler:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med/forhold til en gift mann. Traff han gjennom jobben og visste at han var gift. Falt pladask men stod i mot i over et år før jeg hadde sex med ham. Jeg visste også at ekteskapet hans var dårlig og i løpet av den tiden vi holdt på så tok han ut separasjon og skilsmisse fra sin kone. Jeg var stormforelsket og han ville at vi skulle flytte sammen, men jeg hadde hele tiden i bakhodet at når han kunne være utro med meg så kunne han være utro mot meg.

Vi hadde fantastisk sex og vi hadde en vanvittig bra kjemi både seksuelt og på alle andre måter. Det er en av de få gangene jeg virkelig har sett opp til noen på den måten jeg gjorde med han. Han fikk meg også til å føle meg som verdens mest fantastiske når vi var sammen.

Vi brøt etter hvert kontakten, litt fordi jeg ikke stolte på ham og litt fordi jeg ikke ville flytte sammen med han. Jeg mistenkte at han hadde andre når vi ikke var sammen. Han hadde en helt spesiell karisma som tiltrekte seg jenter/kvinner i alle aldre uten at han var flørtete eller en sånn som gjorde så veldig mye av seg.

Etter en stund så fant vi tilbake til hverandre igjen. Da hadde han fått ny kjæreste uten at jeg visste det og uten at han sa noe. Han sa hele tiden at det var meg han elsket og det så sånn ut både på kroppsspråk og i øynene hans. Etter hvert kom det fram at han ikke bare hadde kjæreste men at de bodde sammen. Jeg hadde mange kvaler og følte meg råtten. Illojal overfor en annen kvinne. Likevel var jeg så forelsket og hekta på oppmerksomheten at jeg prioriterte det høyere enn det moralske i dette.

Han ga hele tiden uttrykk for at den nye samboeren var en erstatning for at jeg ikke ville flytte sammen med han. At han var en type ikke likte å være alene og at de ikke hadde det bra. At hvis jeg ville så kom det til å bli oss. Jeg unnskyldte meg med at det var han som var utro, ikke jeg. Men jeg tenkte jo mye på samboeren hans og hadde dårlig samvittighet. Spesielt fordi jeg kjente til henne gjennom felles bekjente og visste at hun var en helt super dame som fortjente forferdelig mye bedre enn det vi holdt på med.

Det absolutte lavpunktet kom når vi hadde sex hjemme hos han. Det var bare å gå for langt. I etterkant fikk jeg også vite at hun var gravid - mange måneder på vei. Dette hadde han ikke nevnt med et ord. Jeg fikk sjokk av at han kunne gjøre noe sånt mot moren til sitt kommende barn. Jeg følte meg som verdens verste person som hadde hatt sex med mannen til en som skulle ha barn. Jeg innså hvor råtten han var og hvor blottet han var for samvittighet og moral. Jeg kuttet tvert etter dette.

I etterkant fikk jeg også vite at han hadde hatt andre enn meg hele tiden. Til og med reist på ferie/helgeturer med flere av de.

I dag så står dette "forholdet" for meg som en stor skamplett i min fortid. Jeg var en dust, han var en dust og alt var umoralsk. Likevel kan jeg også tenke på han som den beste sexpartneren jeg noen gang har hatt og jeg kan drømme meg tilbake til blikkene, oppmerksomheten og måten han behandlet meg på som jeg aldri har opplevd verken før eller siden

Uansett, nå når jeg er eldre og har mer vett i hodet så ville jeg aldri, aldri gjort noe sånt igjen. Han la heller ikke spesielt skjul på sin begeistring for meg overfor sine nærmeste venner og jeg vet at noen av de fremdeles ser ned på meg og snakker bak ryggen min for å ha hatt et forhold til ham.

Bare don't do it

Anonymkode: f0f3d...fb5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du kan låne min mann☺ Har vært gift i et tiår nå, og sex'en er så som så, så du må gjerne gi ham en avsugning eller litt trang fitte. Tror han kunne hatt det moro med ei på 21, og fått oppleve noe annet enn den vanlige ekteskapssexen. Han er til og med snippet, så du slipper å bekymre deg for tilfeldige svangerskap😉

Eneste minus er at han jobber 70 timer i uka, så du får ikke mange timene med ham. Mulig du synes det høres ut som en grei deal, men den dealen er ikke like grei når du blir forelsket i ham. Og tro meg: følelser kan du ikke alltid styre. Blir du forelsket, kommer du til å angre på at du fant deg en opptatt mann som aldri vil bytte familien sin bort mot ei elskerinne.

Anonymkode: 64d2e...116

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen respekt fra meg.

Du aner ikke hva utroskap kan gjøre og ofte er det ikke bare kona som blir såret av det men små barn kan lide av et ødelagt ekteskap.. Men du bryr deg ikke? Du ønsker virkelig å blande deg inni andres forhold? Da har jeg en ting å si til deg. Du er KALD.

Anonymkode: 46c0c...382

Helt sant, men hvorfor aksepterer man at folk skiller seg over en lav sko, uten å bry seg om barna, men når det er snakk om utroskap, så er dette plutselig et kjempeargument? :klo:

Anonymkode: b319a...fe3

• Liker 3
Annonse
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Er det noen her som har hatt sex med en gift mann, evt. med menn som er i et samboerskap? Isåfall hvor traff du denne mannen? Hvordan får dere til å møtes? Og hvor ofte har dere sex? .. Jeg ønsker å treffe en som er flink i senga, kan godt være litt eldre enn meg. Jeg er selv ei pen singel jente på 21 år fra Oslo.  Er student. Jeg er ikke ute etter noe kjæreste, så vil ta en som allerede er i et forhold, så vet jeg at det ikke blir noe mer enn bare et seksuelt-forhold. :)

Og nei, jeg får ikke dårlig samvittighet, det er jo mannen som er utro, ikke jeg! Om en mann i et forhold velger å ha sex med meg, så er det jo han sitt frivillige valg. Og jeg skal så klart ikke sladre til dama hans, så jeg ødelegger ingen familie..
Ønsker ikke å høre fra noen som misliker dette, ønsker kun svar fra dere som har slik erfaring (positivt) :) Tusen takk på forhånd alle sammen :)

Slutt å være så low-class og tøsete.  Finn deg din egen mann, du trenger ikke knulle andres.

• Liker 4
Skrevet

Syns det virker som om ts lider av dårlig selvtillit når hun vil være i sentrum i tankene til en gift mann. Er det noe du prøver å veie opp for her, ts? Du er meget kald jo når du vil prøve deg på en gift mann og du er absolutt skyldig uansett hva du prøver å innbille deg.  Men hey, det er ditt liv og din selvrespekt det står på. Håper helt seriøst at du opplever det samme selv en dag. Og for alt du vet så kan du falle for den gifte mannen og brått så finner han seg en annen elskerinne og mister totalt interessen for deg, for hun nye er enda bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke noe om dette.

Samtidig mener jeg det er voldsom overreaksjon her. Utroskap er faktisk ikke det verste som kan skje her i verden. Og hvis man lykkes med å holde det skjult (mange klarer det), har det jo ingen praktisk betydning.

Anonymkode: b319a...fe3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så teit at du vil ha en annen dames mann.. Du vil ha det du egentlig ikke kan få? Du liker vel å føle at du kan ta en mann fra en annen, eldre dame og føle deg begjært? Du bryr deg ingenting om at dine handlinger fører til at andre mennesker såres og får ødelagt samlivet og kanskje familielivet sitt. Håper du skammer deg om noen år for de her dumme tankene dine. Ingen med godt selvbilde holder på sånn som du. Hilsen en annen 21-åring.

Anonymkode: ac192...8d0

• Liker 2
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk til dere som svarer meg seriøst :)<3
Jeg er ikke en gammel dame på 60 år som bare kødder med dere liksom. Og som jeg sa så ønsker jeg positive svar, ikke at dere skal slenge dritt, eller lage en lang diskusjon, da er dere ikke noe bedre selv... Jeg mener ikke å være frekk, men hvis noen blir fornærmet så er det bare å ikke lese tråden, eller bare være care, så enkelt er det.
Og ja, kanskje jeg kan være litt "umoden", men jeg er  hvertfall ikke "kjempe umoden", føler meg og er som en helt vanlig 21 åring og alle vennene mine er på min alder. Og forresten så er man heller ikke voksen før man tør å innrømme at man kan være litt barnslig! Og jeg er hvertfall ikke dum! (Men så klart, dere får tro hva dere vil, hvis dere tror jeg er et troll som er dum så bare tro det). Og jeg er heller ikke KALD, til vanlig er jeg ei helt normal, snill jente. Trener 2-3 ganger i uka, liker å være med venner, feste osv. Men kan jo forstå hva dere mener. Men jeg mener jo ikke å ødelegge for en tredjepart, vil bare ha det litt gøy...

Og det er unødvendig å si sånt: bare vent til du er 30 år å opplever det selv... For meg er det en evighet til jeg blir 30, det er jo drøye 10 år til, altså omtrent halve livet mitt som jeg har levd til nå, så jeg tenker jo ikke så langt. Hva som vil skje i fremtiden har man ingen garanti på. Men HVIS jeg i det hele tatt skal gifte meg når jeg blir 30, så kommer jeg til å velge en mann som jeg VET ikke ønsker noen andre enn meg. Å da skal jeg være 100% sikker på det. Eller i hvertfall 99% sikker. Så jeg kommer sannsynligvis ikke til å komme i den situasjonen selv. Og hvis jeg kommer i den situasjonen så gjør jeg det bare slutt, eller hvis jeg ikke får vite om det og han skjuler det, så ja, da er det "synd" på meg, men da vet jeg det jo ikke, og hvis jeg ikke vet det, så kommer jeg jo ikke til å ha det noe vondt.. Og hvis jeg får mistanke så kan jeg evt. sjekke snappen, skypen, eller fb til min kommende etemann. (Og han kan så klart sjekke meg også, at jeg ikke flørter med noen andre).

Og jeg står fortsatt for det jeg har sagt, at det er den som er i et forhold som er utro, og jeg gjør ikke noe galt. For den personen hadde mest sannsynlig vært utro uansett.

Innlegg ryddet for svar til spekulasjon

Nordvesta, mod.

Kan ikke annet enn å le her jeg sitter! At du er barnslig, ja  uten tvil. Ikke tørk bak øra for fem øre, heller mer nydusjet. Ikke dum nødvendigvis, men noe gjennomtrekk er det hvertfall! Lykke til på denne mannejakten. :skratte:

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...