Tøytigern Skrevet 31. mars 2016 #21 Skrevet 31. mars 2016 16 timer siden, incognita skrev: Nailed it!
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. april 2016 #22 Skrevet 1. april 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh, nei. Den har grener oppover, i retning venusberget Anonymkode: 78c08...9bf Nei den forgrener seg innover i kroppen til begge sider av skjeden. Jeg utelukker ikke at g punktet er en forlengelse av klitoris, men det strides vel over om det er det. Iallefall har noen mer vev der som gir dem den innvendige orgasmen , mens andre kvinner har mindre og dermed aldri kan oppnå den orgasmen. Så kvinner er forskjellige også innvendig. Noen kan aldri få G- punkt orgasme, men jeg får det veldig fort , mye fortere enn bare klitorisstimulering.
Saraby Skrevet 1. april 2016 #23 Skrevet 1. april 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring, svar til slettede innlegg og avsporinger. -Saraby, mod.
draug 75 Skrevet 1. april 2016 #24 Skrevet 1. april 2016 Jeg velger å svare bare på ingressen og trådstarten. Det beste er at kvinna er opphisset _før_ knulling. Da går det veldig mye av seg selv. Den mest erogene sonen på ei kvinne er hverken klitten, g- punktet eller forre/ bakre deepspot, eller brystvorter eller alt det spennende du kan leite deg fram til rundt rompa. Det er hjernen som er mest erogen. 1
Katten.2.0 Skrevet 1. april 2016 #25 Skrevet 1. april 2016 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Eh, nei. Den har grener oppover, i retning venusberget. Anonymkode: 78c08...9bf https://www.google.no/search?q=clitoris&espv=2&biw=1317&bih=659&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJzOq22-3LAhWBiSwKHdBTCG4Q_AUIBigB Det strides litt. Uansett, direkte klitorisstimuli er fantastisk for noen jenter, g-punktsstimuli er fantastisk for noen jenter, rumpa, området rundt urinrøret, de ørten andre punktene inni vagina, presse ovenfor venusberget og ned til dybdelen av vagina - you name it. Jenter er forskjellige og liker forskjellige ting - nøkkelen er at man gjennom a) oppmerksomhet rundt kroppsspråket henne når man holder på, eller b) kommunikasjon, så kommer man fram til hva akkurat dén jenta liker! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå