Gå til innhold

Jeg har funnet ut hvorfor jenter blir opphisset under knulling!

Fremhevede innlegg

Skrevet
16 timer siden, incognita skrev:

Nailed it!

:fnise::jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei.

Den har grener oppover, i retning venusberget

Anonymkode: 78c08...9bf

Nei den forgrener seg innover i kroppen til begge sider av skjeden. Jeg utelukker ikke at g punktet er en forlengelse av klitoris, men det strides vel over om det er det. Iallefall har noen mer vev der som gir dem den  innvendige orgasmen , mens andre kvinner har mindre og dermed aldri kan oppnå den orgasmen. Så kvinner er forskjellige også innvendig. Noen kan aldri få G- punkt orgasme, men jeg får det veldig fort , mye fortere enn bare klitorisstimulering.

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, svar til slettede innlegg og avsporinger.

-Saraby, mod.

Skrevet

Jeg velger å svare bare på ingressen og trådstarten.

Det beste er at kvinna er opphisset _før_ knulling. Da går det veldig mye av seg selv.

Den mest erogene sonen på ei kvinne er hverken klitten, g- punktet eller forre/ bakre deepspot, eller brystvorter eller alt det spennende du kan leite deg fram til rundt rompa.

Det er hjernen som er mest erogen.

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei.

Den har grener oppover, i retning venusberget.

Anonymkode: 78c08...9bf

https://www.google.no/search?q=clitoris&espv=2&biw=1317&bih=659&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJzOq22-3LAhWBiSwKHdBTCG4Q_AUIBigB

Det strides litt. Uansett, direkte klitorisstimuli er fantastisk for noen jenter, g-punktsstimuli er fantastisk for noen jenter, rumpa, området rundt urinrøret, de ørten andre punktene inni vagina, presse ovenfor venusberget og ned til dybdelen av vagina - you name it.

Jenter er forskjellige og liker forskjellige ting - nøkkelen er at man gjennom a) oppmerksomhet rundt kroppsspråket henne når man holder på, eller b) kommunikasjon, så kommer man fram til hva akkurat dén jenta liker!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...