Gå til innhold

Jeg har funnet ut hvorfor jenter blir opphisset under knulling!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en uerfaren fyr som har hatt sex med få jenter. Men etter den siste jenta jeg knullet med fikk jeg en aha-opplevelse. Jenter blir ikke opphisset bare ved å ha en penis inni fitta. Det er først og fremst når du pumper på og kommer i kontakt med åpningen i fitta (hvor klitoris er) at hun begynner å bli gærn. Trenger ikke fingre henne der mens du knuller, det går fint å bare dunke løs så skaftet på penis kommer i kontakt med fitteåpningen. Riktig eller?

Anonymkode: 5b230...a2e

Videoannonse
Annonse
Gjest Linaria
Skrevet

Altså, det er jo gjerne en kombinasjon av mange ting som tenner jenter, men du har rett i at som oftest blir ikke jenter opphisset "bare ved å ha en penis inni fitta"

Skrevet

Jeg bør da helst være ganske opphisset FØR noen mann bare "pumper på"!

Men ja, du har i alle fall fått med deg klitoris da. Ikke verst bare det..

• Liker 9
Gjest Mysticgirl
Skrevet

For min del er den optimale nytelsen når nettopp penis er inni, så dette er nok individuelt , du :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Du har nok fortsatt endel å gå på når det gjelder å forstå hvorfor/hvordan kvinner blir opphisset... 

Anonymkode: 73340...f58

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Klitoris ligger ikke ved skjedeinngangen....

Anonymkode: 78c08...9bf

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og hets.

-Saraby, mod.

Skrevet

Jenter er forskjellige forresten, noen kan omtrent få orgasme på grunn av sensitive pupper, noen kan få orgasme når du kommer inni dem. Listen er lang, men mange kan få orgasme av forskjellige ting, men å ha tissen din inni jenter skal jo åpenbart være deilig for begge parter fra naturens side.

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, *Cassie* skrev:

Jeg bør da helst være ganske opphisset FØR noen mann bare "pumper på"!

Men ja, du har i alle fall fått med deg klitoris da. Ikke verst bare det..

Nå gjenstår det bare å finne ut hvor den er!

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klitoris ligger ikke ved skjedeinngangen....

Sannhet med modifikasjoner. Klitoris har "grener" ned mot skjedeinngangen i de ytre kjønnsleppene, så klitoris er mye større enn bare "knoppen". Hvor langt unna kroppen er fra skjeden er også veldig individuelt, min sitter ganske høyt oppe og må stimuleres med fingrene. 

Anonymkode: ec8bb...b6c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Sannhet med modifikasjoner. Klitoris har "grener" ned mot skjedeinngangen i de ytre kjønnsleppene, så klitoris er mye større enn bare "knoppen". Hvor langt unna kroppen er fra skjeden er også veldig individuelt, min sitter ganske høyt oppe og må stimuleres med fingrene. 

KNOPPEN! Ikke kroppen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er tydelig at du er uerfaren. Dersom du tror at dette er det som gjør at jenter blir opphisset "under knulling" har du en lang vei å gå på å forstå kvinners seksualitet. Hva kvinner blir opphisset av er også veldig individuelt. 

Anonymkode: 291c4...d64

• Liker 2
Skrevet

Hvis dama tenner på hvem du er kan det være nok å holde henne på hoftene, kysse henne i nakken eller suge på stortåa hennes - og hun får orgasme. 

• Liker 3
Gjest summesumbi
Skrevet

Det finnes bøker om dette emnet...

Skrevet
25 minutter siden, summesumbi skrev:

Det finnes bøker om dette emnet...

Det kunne vært bygget biblioteker om dette emnet :sukk:

• Liker 3
Gjest summesumbi
Skrevet
16 minutter siden, Gorgonzola skrev:

Det kunne vært bygget biblioteker om dette emnet :sukk:

Haha,ja😁

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh, nei.

Den har grener oppover, i retning venusberget.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tydelig at du er uerfaren. Dersom du tror at dette er det som gjør at jenter blir opphisset "under knulling" har du en lang vei å gå på å forstå kvinners seksualitet. Hva kvinner blir opphisset av er også veldig individuelt. 

Enkelt sagt. For en mann er det å mestre kvinnens seksualitet sammenlignbart med å fly et jagerfly: Sinnsykt mange knapper og prosedyrer. Å bomme på en av disse kan være livsfarlige... :hoho:

• Liker 2
Skrevet (endret)
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en uerfaren fyr som har hatt sex med få jenter. Men etter den siste jenta jeg knullet med fikk jeg en aha-opplevelse. Jenter blir ikke opphisset bare ved å ha en penis inni fitta. Det er først og fremst når du pumper på og kommer i kontakt med åpningen i fitta (hvor klitoris er) at hun begynner å bli gærn. Trenger ikke fingre henne der mens du knuller, det går fint å bare dunke løs så skaftet på penis kommer i kontakt med fitteåpningen. Riktig eller?

Anonymkode: 5b230...a2e

Gratulerer med denne oppdagelsen. Du er på veien til et bedre sex-liv.

Men det er en fordel å ikke bare "dunke løs" ;) hele veien. Du trenger ikke bruke fingrene, nei. Men du kan variere litt mellom å penetrere henne (og "dunke løs") og fingre henne, slikke henne osv.

Og du. Når hun viser med alle tydlige signaler at hun liker det du gjør, så IKKE forsøk noe nytt per akkurat da. Fortsett med det du gjør, til hun enten 1) kommer eller 2) ikke virker like entusiastisk lenger.

Lykke til.

Min første tanke var "O...M..G.:roll:  "

Men så tenkte jeg: "Hjelp nå en broder i nød, som virker genuint uerfaren men utforskende- og ikke bare helt fortapt." ;)

Endret av Tøytigern
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...