Suzy Skrevet 22. oktober 2004 #1 Del Skrevet 22. oktober 2004 Noen som har prøvd dette? Jeg kjølpte ei pakke i går og har begynt å stappe i meg, men lurer på om noen andre har erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 22. oktober 2004 #2 Del Skrevet 22. oktober 2004 tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takk Greeny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninakanin Skrevet 22. oktober 2004 #4 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg tok biodrain... Dritvondt i hodet i en uke, svettet, lukta ekkelt, tunga var full av belegg og smakte rart i munnen, drakk vann HELE tiden. Så kom kvisene. Men så.. Veldig fin hud med glød i!! Folk kom til meg og sa jeg hadde så fin hud plutselig! "følte" meg rene også. Så jeg ville anbefalt det om du har lyst å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har alt begynt! Tok de første i går kveld. Er sinnsykt tørr i munnen i dag og litt småkvalm. Kjedelig å måtte gå gjennom en sånn guffe-uke, men blir jeg bedre på andre siden så er det vel verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #6 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det er veldig viktig å drikke mye VANN. Jo mer dritt (giftstoffer) man har puttet i seg fra før, i form av mat og såkalt mat , jo verre er det vel... En liten vekker. Man skal begynne tisse og bæsje en del etterhvert...da kommer det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 22. oktober 2004 Har alt drukket en liter i dag og klokka har såvidt passert 11... det sto på pakka at man skulel drikke minimum en og en halv liter om dagen, så jeg kjører på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #8 Del Skrevet 22. oktober 2004 Det fungerte ikke for meg, men det virker sikkert forskjellig på folk. Noen må kanskje bruke det lenger før virkningen kommer........ og der stopper min tålmodighet dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #9 Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har gått på den en uke nå. Tisser veldig mye, og har vond smak i munnen. Jeg har også fått en veldig matlyst, vet ikke om det har noe med kuren å gjøre. :o Jeg kjøpte den største pakka, så jeg skal spise piller i 5 uker tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aowi Skrevet 24. oktober 2004 #10 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg tok denne i sommer og var veldig fornøyd tror jeg skal til igjen nå snart (bare vente på penger...) Tok 14 dager i sommer, men går litt mer for , tror d er 4 uker... ikke 5.... Skriv hvordan det går underveis da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 26. oktober 2004 Neimen om jeg vet om dette er en bivirkning eller ei, men jeg har altså vært helt slått ut i tre dager med vannvittig diare! Jeg er tørr i munnen, har masse luft i magen, er slapp og sliten og altså uhyggelig løs mage. Måtte være hjemme fra jobb i går fordi jeg var så syk... Skal nå gå et par dager til å se om det stabiliserer seg, men om dette er en bieffekt så slutter jeg. Kan jo ikke leve sånn i fem uker... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2004 #12 Del Skrevet 26. oktober 2004 Litt vondt i hodet og hard mage, mye bæsj. Ellers bra. Og jeg følte meg renset. Supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. oktober 2004 #13 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hva med denne da: http://www.mozon.no/alternativt/andre_sake...r_kropp_og_sjel ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 26. oktober 2004 #14 Del Skrevet 26. oktober 2004 Hva med denne da: http://www.mozon.no/alternativt/andre_sake...r_kropp_og_sjel ? Denne har jeg akkurat tatt. Funker kjempebra og er ferdig på 24 timer. Slipper å huske alle de pillene for det er jeg dårlig på.... Men den smaker ikke bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. oktober 2004 #15 Del Skrevet 27. oktober 2004 Denne har jeg akkurat tatt. Funker kjempebra og er ferdig på 24 timer. Slipper å huske alle de pillene for det er jeg dårlig på.... Men den smaker ikke bra!! Den skal jeg prøve! HVa kostet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 27. oktober 2004 #16 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den skal jeg prøve! HVa kostet den? Skal også prøve denne... Men er litt skeptisk. Må man mye på do og sånn? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 27. oktober 2004 #17 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg blir litt skeptisk, jeg... På den ene siden kan det høres fint ut å rense ut avfallsstoffer fra kroppen, men på den andre siden kan man risikere å fucke opp balansen i kroppen. Kroppen er jo en fin maskin, og så lenge man lever et fornuftig liv, drikker nok vann, ikke for mye alkohol, osv, har kroppen en utrolig evne til å regenerere seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 27. oktober 2004 Jeg skjønner skepsisen og for min del er dette her et forsøk. Forøvrig føler jeg meg fremdeles redusert og er utrolig tørst, men magen er bedre i dag. Lurer på om det er magesjau-bassilusker eller denne rensekuren som var årsaken til sjukdommen. Skal ivertfall gå uka ut på dette her og blir jeg ikke bedre så skal jeg ivertfall gi meg! PS: Ikke kopier den sykt lange lenken flere ganger please - tråden blir så rar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 27. oktober 2004 #19 Del Skrevet 27. oktober 2004 Den kostet 329,- hos sunkost på tilbud, koster 385,- til vanlig tror jeg.. Selger den på nett hos Saltdal helsekost også (de sender rett hjem...). Ble jo litt doflying, mest første kvelden egentlig. Men ikke noe ukontrollerte greier. Ble som å ha diare noen timer bortsett fra å slippe å være slapp og dårlig. Må ta det en dag du har fri da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter #20 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nå begynner magen å komme på rett kjøl igjen, men dette er som å leve med en intern slankevakt - spiser jeg mer enn middels mye til måltidene så blir jeg skikeklig dårlig igjen. MEN det positive er at huden min har blitt kjempemyk! Jeg har ikke kjent på maken. Glatt og myk på en gang. Spent på hvordan dette utvikler seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå