Gå til innhold

Hva tar jeg med i talen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må begynne å tenke litt på talen min og hva jeg ønsker å si i bryllupet vårt. Nå har jeg i tillegg skrevet en sang til min kjære, så jeg har ingen plan om å holde noen lang tale. Dessuten vil jeg jo unngå å si ting dobbelt opp.

Jeg tenkte jeg skulle begynne talen min med å takke min fantastiske forlover for et flott utdrikningslag og et utrolig godt vennskap gjennom 24 år.

Så vil jeg takke moren min og samboeren hennes for all hjelp og støtte jeg har fått i alle år.

Etter det vil jeg si noen ord generelt til min kjæres familie, som jeg har vært så utrolig heldig og bli godt kjent med. Det er jeg innmari glad for, og det skal jeg påpeke skikkelig.

Til slutt vil jeg takke min kjære for et fantastisk forhold som vi har og for alt vi deler her i livet. Jeg vil også takke ham for et flott frieri og for at han er så flott på dagen vår og at han gjør dagen til det den er.

Kunne egentlig tenke meg å avslutte talen med et ordtak eller et lite versj til ham før vi synger. Noen som har noen ide på hva jeg kan lese/si?

Hvordan høres dette ut? Blir det greit eller er det noe vesentlig jeg mangler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om det blir en flott tale.

Sitater, ordtak og glupe ord om det meste finner du her.

Skrevet

Hei augustbrud!

Jeg syntes dette høres virkelig flott ut jeg!!! Jeg tror ikke du har glemt noen som det er vanlig for bruden å takke . Det kan jo hende du finner noen velvalgte ord på :

http://www.sitater.com/

Lykke til!! :D

Gjest Hemmelig nå :-)
Skrevet

Vil ikke si brukernavnet mitt nå, siden det er hemmelig for min kjære at jeg skal holde en tale.

Men jeg synes det blir så rart. Føler at jeg skal holde en kort tale, men da blir det jo nesten bare at jeg takker forskjellige mennesker.

Er det noen som har tips om andre ting å si enn å takke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...