Gå til innhold

Burde jeg forbli singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg nærmer meg med stormskritt 30 år, har flere mislykkede forhold bak meg og begynner nå å lure på om jeg burde holde meg alene. 

Først og fremst ønsker jeg ikke barn. Hadde jo vært mer viktig for meg å finne noen hvis jeg ønsker barn.

Jeg har alltid slitt med selvtilliten og det har jeg merket spesielt godt i forhold. Jeg føler at jeg ikke er bra nok hvis partneren kommenterer andre jenter, ser på andre jenter osv. Jeg har derfor alltid hatt dårligere selvtillit når jeg har kjæreste. 

Jeg er lite seksuell av meg. Syntes fort sex blir et mas i forhold og klarer meg fint uten. 

Jeg har problemer med å ha trua på kjærligheten. Jeg tenker at om jeg finner noen så kommer han til og bli lei av meg uansett, og etterhvert være utro. 

Jeg sliter psykisk og føler det er lite en partner forstår, har derfor bare følt skam angående det i et forhold. 

Alt i alt så syntes jeg det er fantastisk å være singel, men har jo bare vært singel i ett halvt år. Kanskje jeg endrer mening, men kanskje jeg rett og slett har det best som singel? 

Andre her som har det liknende? 

Anonymkode: cbdc7...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle har det slik. Bare ikke de samme "greiene" som deg. Men det er ikke enkelt for alle. Tvert i mot er det vanskelig for de fleste. De fleste er bare flinkere til å jobbe med dette.

Så du er helt normal og det finnes ingen god grunn for at du aldri vil finne deg en partner.

Anonymkode: 8b7de...9b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...