AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg skal søke sommerjobber i Oslo nå, er 20 og tar vgs som privatist så har ingen utdannelse. Har allerede søkt hos alt av butikker som kan være relevant, og skal søke på restaurant/kafé osv. Men noen som har tips til andre steder å søke? Trenger de folk i resepsjoner forskjellige steder osv? Skal søke der de lyser ut stillinger, men tenker det er større sjangs å få napp ved å møte opp personlig med søknad uten at den er lyst ut? Andre tips til jobbsøkingen kanskje? Alt av pleiehjem, sykehus o.l kan jeg ikke tenke meg. Anonymkode: ba7ab...7c1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Er sykehjem og hjemmetjenesten helt utenkelig? De leter alltid etter folk, og om du er gutt, er det nesten for lett å få sommerjobb. Anonymkode: e840a...d29
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er sykehjem og hjemmetjenesten helt utenkelig? De leter alltid etter folk, og om du er gutt, er det nesten for lett å få sommerjobb. Anonymkode: e840a...d29 Er jente. Takler kroppslige greier generelt veldig dårlig, spesielt med folk jeg ikke føler er renslige nok. Altså kunne jeg ikke gjort noe som innebærer nærkontakt. Jobber med problemet og alt sånt, men kommer ikke til å klare noe slikt med det første. Anonymkode: ba7ab...7c1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Du er nok ute litt i seneste laget til å få sommerjobb i Oslo og omegn. Anonymkode: cdf53...bff
Gjest Linaria Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er nok ute litt i seneste laget til å få sommerjobb i Oslo og omegn. Anonymkode: cdf53...bff Det legges ut nye sommerjobber på Finn hver dag for tida. Søker etter sommerjobb i Oslo selv, og er inne på Finn flere ganger om dagen. Er fortsatt mulig å skaffe jobb. Selv har jeg ikke mulighet til å møte opp fysisk, og får ikke begynt å jobbe før i juli, så jeg er usikker på om det blir noe på meg i sommer -.-
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 13 minutter siden, Linaria skrev: Det legges ut nye sommerjobber på Finn hver dag for tida. Søker etter sommerjobb i Oslo selv, og er inne på Finn flere ganger om dagen. Er fortsatt mulig å skaffe jobb. Selv har jeg ikke mulighet til å møte opp fysisk, og får ikke begynt å jobbe før i juli, så jeg er usikker på om det blir noe på meg i sommer -.- Det jeg også har sett. Vet at mange er tidligere ute, men tenker at det fortsatt må være ledig noen steder. Har egentlig samme problem som deg, kan møte opp fysisk men kan ikke begynne før 1. juli, evt. jobbe bare litt i juni :/ Men krysser fingrene for oss begge! Anonymkode: ba7ab...7c1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå