AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg bare begynte å fryse sånn helt ut av det blå. Ikke bare sånn litt heller da, skjelver faktisk.. Hva kan det være? Føler meg ikke helt pigg da, slapp, litt vondt i halsen og i hodet. Anonymkode: a680d...95a
Anoia Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Høres ut som om du brygger på noe ja. Typisk å få frysetokter da. Ta c-vitaminer og en kopp te og legg deg nedpå. God bering.
Gjest Jørild Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 Da blir du forkjølet, mest sannsynlig. Kryp under et pledd.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 STOPP PRESSEN!!!! syns du skal ringe avisen Anonymkode: e3c1c...4bf
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 Ja, jeg begynner vel å bli forkjølet da. Takk for svar dere! Anonymkode: a680d...95a
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #6 Skrevet 1. april 2016 Et eller annet med at du ikke har samme temperatur som termostaten kroppen din er stilt inn på. Den vil opp på høyere temperatur, les: gi deg feber, for å bekjempe en infeksjon. Jeg vil anbefale deg å ta et varmt fotbad og dampbad (altså ansiktet, over en balje kokvarmt vann, gjerne tilsatt kamille eller ingefær, men trengs ikke, og håndkle over). Dette for å gi slimhinner i nese og munn høyere temperatur, slik at immunforsvaret fungerer bedre. Og så vil du jo føle deg varmere Hvil deg og spis frukt og grønt for å få i deg vitaminer og mineraler. Jeg synes forresten den Sambucol Active Defence synes å virke for å raskere bli frisk, men vet jo ikke... Anonymkode: 1ef7d...762
ajarRun Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Når jeg fryser er det vanligvis fordi jeg er ute eller fordi jeg har glemt døren eller vinduet eller fryseren åpen.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #8 Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Når jeg fryser er det vanligvis fordi jeg er ute eller fordi jeg har glemt døren eller vinduet eller fryseren åpen. Men her viser ts altså klassiske tegn på stigende feber som følge av infeksjonssykdom. Kommentaren din hjelper ikke, og den er bare flåsete. Anonymkode: 2a0e1...493 1
ajarRun Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men her viser ts altså klassiske tegn på stigende feber som følge av infeksjonssykdom. Kommentaren din hjelper ikke, og den er bare flåsete. Anonymkode: 2a0e1...493 Slapp, vondt i hodet og halsen kan være at hun har spist kebab eller på en tvilsom restaurant. Valgte å ikke legge vekt på det.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 1 minutt siden, ambivalentReaction skrev: Slapp, vondt i hodet og halsen kan være at hun har spist kebab eller på en tvilsom restaurant. Valgte å ikke legge vekt på det. Sannsynlighetsvurderinger er ikke din sterke side, altså? Anonymkode: 2a0e1...493
ajarRun Skrevet 1. april 2016 #11 Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sannsynlighetsvurderinger er ikke din sterke side, altså? Anonymkode: 2a0e1...493 5/7
Gjest Badebuksa Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 Typisk tegn på feber ja. Eller? Hvordan er du nå? Kanskje det var et spøkelse hos deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå