AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Hei. Hvordan sier man til ei jente/dame at vagina er stor som en brønn? Jenta var skilt og med to tenåringsbarn. Vi var sammen i 2 år. Hun var virkelig et menneske å elske, på alle måter, utenom dette tomrommet som vagina var. trangt å komme inn, men ingenting innafor. Jeg fant aldri en åpning for å snakke om dette. Var så redd for å ødelegge hennes selvfølelse. Og til slutt ble det umulig for "hvorfor har du ikke sagt dette før" ? Dette ville automatisk lede til en rekke konklusjoner som ville ødelagt all tillit. så spørsmål gjennstår: hvordan sier man til ei jente at vagina er som en dansesal? Anonymkode: 18228...aad
kisskissbangbang Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Nesj. Du sier det ikke? Tipper hun var klar over det sjøl jeg.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 21 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Nesj. Du sier det ikke? Tipper hun var klar over det sjøl jeg. Ser ingen grunn til å si det i det hele tatt. Både penis og vagina er som de er, lite å gjøre med det. Anonymkode: 32584...f13 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Det synes jeg ikke du skal si til henne, særlig ikke om det er wlutt. Anonymkode: 85367...b62
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Vi er ulike. En øvelse utenom å knipe er å øve seg på å dytte ut ting fra vagina. Gjør hun det og får det til etterhvert vil hun samle seg om deg så du ser stjerner. Gi henne en litt lang, men slank dildo, som hun kan øve med. Gjør det til en lek og gi henne komplementer og si at du ville elsket om hun gjorde det samme med din penis. Gynekologer utfører bicpenn, hvor de sjekker om den faller ut når pasienten står. Klarer hun ikke den er det for lite kontroll over underlivet. Det finnes seksuelle virkemidler som brukes til å trene opp igjen underlivet til adekvat funksjon. Norske bedrifter selger slike virkemidler. Ikke stress, hun vil nok jobbe med saken hvis hun selv oppdager at hun oppleves som vid. Dette går bra. Anonymkode: 77cbd...ad2
Kristiansand123 Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 jeg trodde det var sånn at vaginaen gikk etter penisen? Selv etter man får barn? Kanskje det er tissen din som er liten ? 3
For Sent Skrevet 31. mars 2016 #9 Skrevet 31. mars 2016 Jaja, jeg spurte om noen har et forslag til hvordan man kan si noe om dette til dama uten å ødelegge alt. Hadde jo et håp om litt seriøsitet, men her som i andre forum...... Så glem at jeg spurte
mann.85 Skrevet 31. mars 2016 #11 Skrevet 31. mars 2016 Hva forventer du at hun skal gjøre med dette da? Best å ikke si noe mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #12 Skrevet 1. april 2016 Jeg ville ha visst det... Bare å si det rett ut.. Anonymkode: 44dd6...2e9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #13 Skrevet 1. april 2016 Hva skal det hjelpe å si det? Man får ikke gjort så mye med det, tipper at du ikke hadde blitt glad om noen sa til deg at du har liten pikk. Anonymkode: a660b...884
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå