Gå til innhold

Et spørsmål om fetisj!

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg liker godt både føtter og tær hos jenter. Altså både lukte og smake på dem. Vet ikke helt hva som gjør at jeg synes dette er opphissende, men, men...Kanskje det at føttene stort sett er bortgjemt hele tiden, og det derfor er litt spennende. Er klar over at dette er en fetisj, og lurer på om det er mange av dere her inne på forumet som vet noe om hvor vanlig denne fetisjen er?

Noen som har noen erfaringer rundt dette? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke akkurat tær og føtter... men jeg tror jeg har en fetish når det gjelder kvinnekroppen... blir helt vill hver gang jeg ser et nakent eksemplar... :ler:

Skrevet
Ikke akkurat tær og føtter... men jeg tror jeg har en fetish når det gjelder kvinnekroppen... blir helt vill hver gang jeg ser et nakent eksemplar...  :ler:

Kjekk fetish det der - ikke så vanskelig å finne noen som er kompatibel i hvert fall :ler:

Skrevet
Hei!

Jeg liker godt både føtter og tær hos jenter. Altså både lukte og smake på dem. Vet ikke helt hva som gjør at jeg synes dette er opphissende, men, men...Kanskje det at føttene stort sett er bortgjemt hele tiden, og det derfor er litt spennende. Er klar over at dette er en fetisj, og lurer på om det er mange av dere her inne på forumet som vet noe om hvor vanlig denne fetisjen er?

Noen som har noen erfaringer rundt dette? :roll:

Jeg er veldig glad for at samboeren min ikke har sånne fetisjer. :kvalm: Stakkarn hadde ikke blitt gammel i så tilfelle.

Skrevet

Dette er en av de vanligste fetisjene. Jeg har støtt på 3-4 med denne fetisjen, så det sier noe om hvor vanlig det er.

Det er også spesielt påfallende hvor ofte man ser nakne føtter i reklamer etc. Når man først har blirr gjort oppmerksom på denne fetisjen ser man plutselig nakne føtter i uvanlige situasjoner. Jeg vet ikke om dette er bevisst spill på sex for menn fra reklameskaperne, men det funker i alle fall hos de med denne fetisjen...

Selv synes jeg det er digg med menn med fotfetisjer. Ikke noe som en deilig fotmassasje når man er sliten! Og det er ganske deilig å få en tå sugd på med innlevelse. Men gjøre det selv? Kommer ikke på tale.

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, dette er den vanligste fetisjen og spesielt blant menn.

Det er mange jenter som ikke liker føtter, men dere skulle bare visst hvor mange menn som gjør det. Spesielt med en kombinasjon med en sexy sko som dere "leker" med.

Skrevet

Ikkeno å bekymre seg for ;) Du er ikke unormal, i og med at det faktisk er "normalt" å ha en form for fetisj. Dette er noe majoriteten av oss har (ikke akkurat din fetisj, men fetisjer generelt), men få av oss tørr stå frem med. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...