Gå til innhold

En liten utblåsning!!

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvorfor må du være med barnet idag da?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare vær glad du ikke har en mor som ikke svarer på sms og som ikke engang har bolig å ha barnet på overnatting. Heldigvis har jeg barnet, barnet må jo begynne å lure hvilken mor det er når det ikke blir prioritert. Har blitt manipulert i flere år, og heldigvis har jeg begynnt å få øynene opp. Slik hun holder på er utilgivelig. Hun kan se langt etter å ha barnet i fremtiden. Gud vet hva annet tull hun holder på med.

Anonymkode: 9fe29...238

AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr ergo?

Anonymkode: b07a8...306

Skrevet

^^Det betyr det vil si, er lik, dermed.

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble besøket utsatt uansett, da hun jeg skulle til måtte ordne med noe skolegreier. Flaks for dem! 

Men er fortsatt fly forbanna på samboer, over måten han velger å fraskrive seg alt dette ansvaret på. Umoden mann!

Ts

Anonymkode: f4f12...4a2

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble besøket utsatt uansett, da hun jeg skulle til måtte ordne med noe skolegreier. Flaks for dem! 

Men er fortsatt fly forbanna på samboer, over måten han velger å fraskrive seg alt dette ansvaret på. Umoden mann!

Ts

Nå er det veil ikke aktuelt nå lenger, men selv om besøket ble utsatt ville jeg i dette tilfellet vært litt smålig å dratt ut likevel for å statuere et eksempel. Du lar deg tråkke over og det er ditt ansvar å sette grenser for deg selv. 

Anonymkode: 64ee8...0e3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha faktisk sendt sms til moren til gutten og sagt du må hente barna etter skolen som ingen av oss er hjemme.  

Hvorfor lar dere kvinner blir trukket på hele tiden?  Det er ikke mannfolk som bestemmer over dere.  Du burde lage andre planner med noe andre venner eller gå på kino alene.  Eller blir en dørmatte. 

Anonymkode: 34968...a9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det veil ikke aktuelt nå lenger, men selv om besøket ble utsatt ville jeg i dette tilfellet vært litt smålig å dratt ut likevel for å statuere et eksempel. Du lar deg tråkke over og det er ditt ansvar å sette grenser for deg selv. 

Anonymkode: 64ee8...0e3

Jeg var inne på tanken, og var klar for å reise bort. Men kom ikke på noen steder jeg kunne gjort av meg der og da. 

Nå har jeg lagt planer for morgendagen, og barnet skulle visst være her lenger, så da får far ordne med barnepass om hun ikke klarer seg en stund alene.

Ts

Skrevet
Den 30.3.2016 at 10.57, Marillia skrev:

Akkurat det jeg mener.... Er man steMOR og skal bidra med alt fra leksehjelp, kakebaking til bursdag, barnepass, kjøring til trening osv, bør man så absolutt bli tatt med på avgjørelser. Mye er det far og mor som skal bestemme, men så lenge dette inkluderer stemor og eventuelle søskens liv, bør stemor også få både informasjon og ha en del å si. 

Veldig enig med deg.

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var inne på tanken, og var klar for å reise bort. Men kom ikke på noen steder jeg kunne gjort av meg der og da. 

Nå har jeg lagt planer for morgendagen, og barnet skulle visst være her lenger, så da får far ordne med barnepass om hun ikke klarer seg en stund alene.

Ts

Bra TS!

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Så moren har utsatte henting av barna en dag til..igjen?  Hva egentlig er feil med henne?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så moren har utsatte henting av barna en dag til..igjen?  Hva egentlig er feil med henne?

Ikke moren som har utsatt, men barnet som ringte til henne og sa hun ikke ville dit igjen enda. Ikke vet jeg hva grunnen er, mulig det er mye friere I oppdragelsen her.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...