AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #21 Skrevet 30. mars 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet brevet og han kommer til meg i helga. Mø har et avstandsforhold og møtes maks 1 gang i måneden. itillegg har vi noe problem selv i forholdet våres. Eks så er han forelsket i en person han ikke kan få.. Anonymkode: 614f3...6ec Nei se der. Du hadde altså en unnskyldning, du er et offer. det alle har til felles er anus og unnskyldninger. Anonymkode: dd1c5...f3a 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #22 Skrevet 30. mars 2016 51 minutter siden, Lauge skrev: Anonymkode: 614f3...6ec
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #23 Skrevet 30. mars 2016 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei se der. Du hadde altså en unnskyldning, du er et offer. det alle har til felles er anus og unnskyldninger. Anonymkode: dd1c5...f3a Jeg føler allikevel at det ikke er noen unnskyldning. Jeg har gjort noe helt forferdelig som jeg angrer utrolig mye på.. Ts Anonymkode: 614f3...6ec
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #24 Skrevet 30. mars 2016 Hæ? Han liker noen andre? Skjønner ikke helt det forholdet deres. Jeg hadde blitt så fornærma hvis jeg fikk et brev...Da hadde jeg isåfall ikke tatt noen tilbake. Si det med ord du, det fortjener han. Anonymkode: d21d3...37f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #25 Skrevet 30. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Han liker noen andre? Skjønner ikke helt det forholdet deres. Jeg hadde blitt så fornærma hvis jeg fikk et brev...Da hadde jeg isåfall ikke tatt noen tilbake. Si det med ord du, det fortjener han. Anonymkode: d21d3...37f Jeg skal være der når han får det. Jeg er bare ikke så flink til å prate ansikt til ansikt. Og med brevet får jeg skrivd ned alt. Hvis jeg prater glemmer jeg sikkert noe. Anonymkode: 614f3...6ec
Gakkepus Skrevet 30. mars 2016 #26 Skrevet 30. mars 2016 Så.... Du er plan b for kjæresten din,eller hva? Hadde ikke sagt noe. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #27 Skrevet 30. mars 2016 9 timer siden, Charmander skrev: Jeg har ligget med flere jenter som har hatt kjæreste når jeg har vært singel. Kan vel egentlig bare si at jeg vet hvordan "typer" de er så langt og jeg ville dumpet på sekundet om jeg hadde vært med en som hadde prestert å være utro. Min mening om disse utro jentene er at de er mindre intelligente og ekstremt validerings-søkende og så usikre som du finner de. Det slår liksom aldri feil. For du er jo så mye bedre? Herregud, at disse jentene har giddet. Må ha vært et svakt øyeblikk. Anonymkode: ab713...003 1
Juniper Skrevet 30. mars 2016 #28 Skrevet 30. mars 2016 Mulig underbevisstheten din styrete showet da du var ute i black-out, TS. Og at underbevisstheten har fått mer enn nok av den typen du er sndrevalget til. Gå videre, du. Det forholdet du er i fungerer uansett ikke, og lettere ble det ikke etter utroskap.
Charmander Skrevet 30. mars 2016 #29 Skrevet 30. mars 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: For du er jo så mye bedre? Herregud, at disse jentene har giddet. Må ha vært et svakt øyeblikk. Anonymkode: ab713...003 Som jeg skrev tidligere er det ikke alltid man vet det før det skjer, og de forteller det etterpå. Det er da ikke min feil, er det vel? Jeg kommer aldri til å spørre jenter rett ut om de er single, jeg bare antar at de er det om flørten går. Det har vært tilfeller hvor jeg ble veldig betatt av en, som endte opp med å være utro over en periode før hun gjorde det slutt, det er den eneste episoden der jeg burde bedt hun gjøre det slutt før vi så noe mer til hverandre. Det er ikke alltid så lett å ta de rette valgene heller, som vi åpenbart ser i denne tråden. Særlig også når man har følelser for en person, og selv om personen kanskje ikke er den beste for deg så kan man ikke kontrollere følelser. At man som singel havner i halmen med en som har kjæreste kan skje alle, men jeg synes det er smålig av dere å si at det er min intelligens som er svekket, jeg er da singel. Om jeg er i et forhold er jeg lojal og har og ville aldri vært utro.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #30 Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, Charmander skrev: Som jeg skrev tidligere er det ikke alltid man vet det før det skjer, og de forteller det etterpå. Det er da ikke min feil, er det vel? Jeg kommer aldri til å spørre jenter rett ut om de er single, jeg bare antar at de er det om flørten går. Det har vært tilfeller hvor jeg ble veldig betatt av en, som endte opp med å være utro over en periode før hun gjorde det slutt, det er den eneste episoden der jeg burde bedt hun gjøre det slutt før vi så noe mer til hverandre. Det er ikke alltid så lett å ta de rette valgene heller, som vi åpenbart ser i denne tråden. Særlig også når man har følelser for en person, og selv om personen kanskje ikke er den beste for deg så kan man ikke kontrollere følelser. At man som singel havner i halmen med en som har kjæreste kan skje alle, men jeg synes det er smålig av dere å si at det er min intelligens som er svekket, jeg er da singel. Om jeg er i et forhold er jeg lojal og har og ville aldri vært utro. Med andre ord du driter i om de er single eller ei. Anonymkode: 2f6f2...672 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #31 Skrevet 30. mars 2016 3 timer siden, Juniper skrev: Mulig underbevisstheten din styrete showet da du var ute i black-out, TS. Og at underbevisstheten har fått mer enn nok av den typen du er sndrevalget til. Gå videre, du. Det forholdet du er i fungerer uansett ikke, og lettere ble det ikke etter utroskap. Dette tenker jeg også, nemlig at TS ubevisst vet at hun burde komme seg ut av dette forholdet, og at hun derfor saboterer forholdet når hun har drukket og dømmekraften sviktes. Å være i et forhold med noen som er forelsket i en annen kan umulig være særlig godt eller sunt.. Jeg var selv utro ved en énganghendelse helt på slutten av forholdet med eksen, og hadde det forferdelig vondt med meg selv. Men i ettertid så ser jeg at jeg lette etter en utvei og en "grunn" til å gjøre det slutt, fordi forholdet ikke var bra for meg. Ja, det er ikke så veldig høyverdig å være utro, men i noen forhold mangler det såpass mye tillit og kjærlighet uansett at det ikke er så mye igjen å være trofast mot. Til gjengjeld har jeg vært sammen med min nåværende samboer i seks år, og har aldri vært fristet til å være utro i dette forholdet - nettopp fordi det er et sunt forhold og jeg vet at min samboer elsker meg, ingen andre. Mitt råd til TS er å bruke denne hendelsen som en mental avslutning på forholdet, og gå videre i livet. Anonymkode: b4496...7c8 1
Gjest Bond Skrevet 30. mars 2016 #32 Skrevet 30. mars 2016 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig
Macro Skrevet 30. mars 2016 #33 Skrevet 30. mars 2016 Dette her er jo helt absurd. Jeg hadde blitt mye mer såret om kjæresten min egentlig ville ha noen andre, men tok til takke med meg enn om han var utro på fylla. Det rettferdiggjør likevel ikke det du har gjort. Veldig snålt forhold. Det virker jo som at alt er tillat? Sikker på at dere ikke har et vennskapsforhold? 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #34 Skrevet 5. april 2016 Hvordan gikk det TS? Anonymkode: 5d493...bf3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #35 Skrevet 5. april 2016 Den 30.03.2016 at 13.57, Juniper skrev: Mulig underbevisstheten din styrete showet da du var ute i black-out, TS. Og at underbevisstheten har fått mer enn nok av den typen du er sndrevalget til. Gå videre, du. Det forholdet du er i fungerer uansett ikke, og lettere ble det ikke etter utroskap. Gudbedre! Noen kvinners evne å komme opp med alternative løsninger som skal redusere/fjerne egen skyld. At hun egentlig er et offer for omstendigheter hun ikke hadde kontroll på selv. Hvis jeg blir aggressivt sjekket opp i gågata på Karl Johan av ei bestemt og lysten dame fra Nigeria uten å ta kontakt først. Så er det egentlig ikke min feil? Hun var så overbevissende og god til å selge at jeg ble offer for en utspekulert pågående og manipulativ kvinne som utnyttet at jeg var beruset og trøtt på veg hjem kl.03:30. Jeg ville egentlig ikke men følte at jeg måtte lizzom. Kanskje jeg kunne selge den der hjemme til kona, hun hadde forstått. Det er underbevisstheten nemlig....jeg er et offer. jaggu er dere kreative gitt.... TS var kåt, hadde tid og sted og benyttet seg av muligheten. Hun er en utro tøs. Punktum. Anonymkode: dd1c5...f3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå