AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #1 Skrevet 30. mars 2016 Jeg skammer meg så fælt. Har knapt noen minner av det men jeg har vært utro i fylla. Og jeg sitter igjen med skam og fortvilelse over meg selv. Og jeg syns ufattelig synd på kjæresten min som har en utro kjæreste. Jeg er selv sterkt imot utroskap,så når jeg våknet var jeg så sint på meg selv. burde jeg fortelle dette til kjærsten min? Han jeg var utro med har jeg ingen følelser for. Jeg skammer meg så fælt og føler meg skitten Anonymkode: 614f3...6ec
Miklo Velka Skrevet 30. mars 2016 #2 Skrevet 30. mars 2016 Fortell det, så får det bli opp til han å avgjøre hvorvidt du fortjener en ny sjanse. 14
Gjest Blomsterert Skrevet 30. mars 2016 #3 Skrevet 30. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skammer meg så fælt. Har knapt noen minner av det men jeg har vært utro i fylla. Og jeg sitter igjen med skam og fortvilelse over meg selv. Og jeg syns ufattelig synd på kjæresten min som har en utro kjæreste. Jeg er selv sterkt imot utroskap,så når jeg våknet var jeg så sint på meg selv. burde jeg fortelle dette til kjærsten min? Han jeg var utro med har jeg ingen følelser for. Jeg skammer meg så fælt og føler meg skitten Anonymkode: 614f3...6ec Du bør nok fortelle,for med mindre en er 100% sikker på at kjæresten aldri får vite det,så er det best det kommer fra deg og ingen andre. Syns synd på deg,for skjønner du har det helt jævli. Men syns jo synd på kjæresten din også. Han fortjener vel å vite sannhet en her uansett hvor hardt han tar det.
Charmander Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Jeg har ligget med flere jenter som har hatt kjæreste når jeg har vært singel. Kan vel egentlig bare si at jeg vet hvordan "typer" de er så langt og jeg ville dumpet på sekundet om jeg hadde vært med en som hadde prestert å være utro. Min mening om disse utro jentene er at de er mindre intelligente og ekstremt validerings-søkende og så usikre som du finner de. Det slår liksom aldri feil. Endret 30. mars 2016 av Charmander 5
Cleopatra. Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 4 minutter siden, Charmander skrev: Jeg har ligget med flere jenter som har hatt kjæreste når jeg har vært singel. Kan vel egentlig bare si at jeg vet hvordan "typer" de er så langt og jeg ville dumpet på sekundet om jeg hadde vært med en som hadde prestert å være utro. Min mening om disse utro jentene er at de er mindre intelligente og ekstremt validerings-søkende og så usikre som du finner de. Det slår liksom aldri feil. Vil ikke påstå at det er toppen av intelligens å ligge med opptatte jenter heller. TS - jeg ville fortalt. Når du er utro, er det opp til kjæresten din om han vil fortsette forholdet og ikke deg. 31
Charmander Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 27 minutter siden, Fireball skrev: Vil ikke påstå at det er toppen av intelligens å ligge med opptatte jenter heller. TS - jeg ville fortalt. Når du er utro, er det opp til kjæresten din om han vil fortsette forholdet og ikke deg. Det er ikke alltid man vet det på det tidspunktet heller... 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #7 Skrevet 30. mars 2016 Takk for kommentarer. Jeg veit det er helt idiotisk av meg og skulle gjerne skudd tiden tilbake for å endre på dette. Jeg har begynt å skrive et brev til kjærsten min og forklare alt ( da jeg syns dette er enklere) og jeg ska gi han friheten til å velge hva han vil. Selv om jeg elsker han. Det blir hans valg. Ts Anonymkode: 614f3...6ec 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 Så bra du skal fortelle det! Kjæresten min og jeg er også sterkt i mot utroskap, men hadde det skjedd med han på fylla en gang, hvor han nesten ikke husker det, og angrer intenst hadde jeg tilgitt. Alle kan gjøre feil. Lange forhold bak ryggen min i edru tilstand er noe helt annet. Lykke til. håper det ordner seg. Anonymkode: 25fe3...76b
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for kommentarer. Jeg veit det er helt idiotisk av meg og skulle gjerne skudd tiden tilbake for å endre på dette. Jeg har begynt å skrive et brev til kjærsten min og forklare alt ( da jeg syns dette er enklere) og jeg ska gi han friheten til å velge hva han vil. Selv om jeg elsker han. Det blir hans valg. Ts Anonymkode: 614f3...6ec Hadde du elsket han så hadde du ikke vært utro i utgangspunktet...... Alkohol er ingen unnskyldning, man tar et valg selv om man er full, og du valgte sex med en annen. Så ikke skyld på kong alkohol. Stå for dine handlinger. Anonymkode: 8e563...501 12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 Hvordan går det, TS? Har du skrevet brev til ham enda? Anonymkode: 33895...b82
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 Mennesker som er av det trofaste kaliberet må være forsiktige med hvem de velger som partner. De har som regel partneren resten av livet. Å bryte tillit i et forhold er ikke bare vondt og skamfullt, det er også veldig lite smart hvis man ikke vil miste partneren sin. Ingen regel uten unntak, men sjeldent forholdet overlever. Kjæresten din bør få vite sannheten og vurdere selv om det skal bli ny sjanse osv. Anonymkode: 29eee...ba7 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #12 Skrevet 30. mars 2016 6 timer siden, Charmander skrev: Jeg har ligget med flere jenter som har hatt kjæreste når jeg har vært singel. Kan vel egentlig bare si at jeg vet hvordan "typer" de er så langt og jeg ville dumpet på sekundet om jeg hadde vært med en som hadde prestert å være utro. Min mening om disse utro jentene er at de er mindre intelligente og ekstremt validerings-søkende og så usikre som du finner de. Det slår liksom aldri feil. Min erfaring også. Begynner å bli en stund siden nå men har hatt sex med 4-5 jenter som hadde kjærester. Den gangen var jeg ung og singel. Å "få seg noe" var i fokus og selvsagt bekreftelsen. De som ikke var så nøye på det var relativt lett og spotte. Idag er jeg gift men som singel tror jeg ikke jeg hadde orket det potensielle dramaet i etterkant. Ikke verdt det. Anonymkode: dd1c5...f3a 1
Atea Skrevet 30. mars 2016 #13 Skrevet 30. mars 2016 Ikke fortell. Hvis det var meg som var han ville jeg helst ikke vite noe om det var en engangshendelse. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #14 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har skrevet brevet og han kommer til meg i helga. Mø har et avstandsforhold og møtes maks 1 gang i måneden. itillegg har vi noe problem selv i forholdet våres. Eks så er han forelsket i en person han ikke kan få.. Anonymkode: 614f3...6ec
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #15 Skrevet 30. mars 2016 Elsker du kjæresten din? for det virker som han/hun ikke er god nok og det er sårendet for han/hun. Anonymkode: 69705...e77
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #16 Skrevet 30. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet brevet og han kommer til meg i helga. Mø har et avstandsforhold og møtes maks 1 gang i måneden. itillegg har vi noe problem selv i forholdet våres. Eks så er han forelsket i en person han ikke kan få.. Anonymkode: 614f3...6ec Var foresten Ts her Anonymkode: 614f3...6ec
Lauge Skrevet 30. mars 2016 #17 Skrevet 30. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet brevet og han kommer til meg i helga. Mø har et avstandsforhold og møtes maks 1 gang i måneden. itillegg har vi noe problem selv i forholdet våres. Eks så er han forelsket i en person han ikke kan få.. Anonymkode: 614f3...6ec Så konklusjonen er at du har ligget rundt, han er forelsket i en annen, dere har andre problemer i tillegg, og så møtes dere maksimalt 1 gang i måneden? Unnskyld for at jeg spør, men hvordan i himmelens navn har du fortsatt tro på dette forholdet? 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #18 Skrevet 30. mars 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har skrevet brevet og han kommer til meg i helga. Mø har et avstandsforhold og møtes maks 1 gang i måneden. itillegg har vi noe problem selv i forholdet våres. Eks så er han forelsket i en person han ikke kan få.. Anonymkode: 614f3...6ec Hvorfor er han sammen med deg når han liker en annen? Og hvorfor tillater du deg selv å være andrevalg? Anonymkode: 33895...b82 4
EvaLena Skrevet 30. mars 2016 #19 Skrevet 30. mars 2016 Syns ikke synd på deg. Ikke skyld på alkoholen. Det var du som valgte å drikke for deretter å ha sex med en mann. Du klarer å tenke litt fornuft selv om du er full, hvis ikke bør du iallefall avstå fra alkohol heretter. Stakkars kjæresten din 😒 2
Gjest Badebuksa Skrevet 30. mars 2016 #20 Skrevet 30. mars 2016 Du bør nok fortelle det, ellers fortærer det deg fra innsiden og du risikerer at forholdet går ad undas uansett - best å legge kortene på bordet og være ærlig... Så kan din partner foreta et valg om hvorvidt h-n vil være sammen med deg og tilgi deg eller slå opp og se etter en annen. Det er det som er det rette å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå