Gå til innhold

La barnet reise med kjæresten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville du latt dattera di på 17 år, reise ulike steder med kjæresten sin? Hun er veldig ansvarlig og moden, og det samme er han. Både innenlands, og utenlands. Han er 1,5 år eldre enn henne.

Anonymkode: b7231...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!:)

Anonymkode: ebe69...a01

Så du ville latt han ta henne med til storbyer også? Utenlands altså?

Anonymkode: b7231...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville du latt dattera di på 17 år, reise ulike steder med kjæresten sin? Hun er veldig ansvarlig og moden, og det samme er han. Både innenlands, og utenlands. Han er 1,5 år eldre enn henne.

Anonymkode: b7231...4b6

 

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja!:)

Anonymkode: ebe69...a01

Mor og datter på KG? :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev:

 

Mor og datter på KG? :P

Hehe, nei :)

Anonymkode: b7231...4b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var 17 reiste jeg utenlands uten foreldre. Ikke med kjæreste, men med venner da. Det gikk jo bra. Prøv en gang da, og hold kontakt hver dag. Så ser du hvordan det går :)

Anonymkode: 468a7...594

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du føler at både hun og han er voksne og ansvarlige så ser jeg ikke problemet med det, mange ungdommer som reiser alene i den alderen. Når det er sagt så kunne ikke min datter på 17 gjort det, hun tør ikke reise innenlands engang...

Anonymkode: e7b7c...191

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Min er 17 og sammen med en på 18. Så langt har det bare vært turer max et par timer unna, men de er begge såpass ansvarlige at jeg hadde ansett turer lengre bort som ok også. Her må man nesten se an ungene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uten problemer, så lenge hun var en normalt moden 17-åring. (Litt avhengig av hvor de tenkte dra, selvsagt, det er ikke alle steder jeg ville dratt selv heller.)

En 17-åring er jo nesten voksen. Ett år til, så har du ikke noe du skulle sagt og hun kan dra hvor hun vil med hvem hun vil. Hvor mye mer voksen og ansvarlig tror du egentlig hun blir på det ene året? 

Anonymkode: 16d8f...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det hadde jeg gjort hvis min datter var ansvarsfull i den alderen. Det kommer jo an på personlighet og ikke alltid barnets alderstrinn dette med hva som burde tolereres og ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du latt dattera di på 17 år, reise ulike steder med kjæresten sin? Hun er veldig ansvarlig og moden, og det samme er han. Både innenlands, og utenlands. Han er 1,5 år eldre enn henne.

Anonymkode: b7231...4b6

Forutsatt at datteren har fått prevensjon hun bruker så ser jeg ikke problemet. Men utenlands ffår hun ikke reise før hun har fyllt 18, og heller ikke hvor som helst slik verdensbildet nå er.

Anonymkode: b5466...700

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forutsatt at datteren har fått prevensjon hun bruker så ser jeg ikke problemet. Men utenlands ffår hun ikke reise før hun har fyllt 18, og heller ikke hvor som helst slik verdensbildet nå er.

Anonymkode: b5466...700

Du har vel ikke så mye du skulle ha sagt når det gjelder hvor en myndig person vil dra på ferie. Jeg hadde ønsket min 17-åring god tur. Det er altfor mange ungdommer som sitter hjemme og bare bekymrer seg for om rumpa er for stor/liten og om de har spist et solsikkefrø for mye og aldri opplever noe de kan vokse på.

Endret av Sly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnet...? Man er vel ikke barn lenger når man er 17 år. 

Forøvrig hadde jeg ikke hatt problemer med det. 

Anonymkode: 0ae56...c62

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia

Heller et kjærestepar på tur enn en stor vennegjeng! Jeg dro selv på ferie til utlandet med kjæresten min, det var rolig og koselig, dro på vennetur et par år etter og det var desidert ikke rolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig! Jeg var to uker i Spania med min kjæreste da jeg var 17 og han var 18, det var en fin og lærerik opplevelse for oss begge. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...