Gå til innhold

Treffe date'en - men bare dagsbesøk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal treffe en kar i neste uke som jeg kjenner litt fra før og har datet en stund. Har hatt sex før når vi har besøkt hverandre  (bor i hver sin by) men nå blir vi å møtes bare en ettermiddag før han må dra videre. 

Men blir ikke tid til å dra hjem verken til han eller meg men hvis vi ikke skulle klare å holde fingrene fra hverandre hvor kan man da kose seg litt i en småby sånn ca midt på dagen?  På offentlig toalett, utendørs evt? Egentlig frister det lite med tanke på at det strengt tatt ikke er lov og man  kan bli oppdaget men samtidig kan det bli en stund til neste gang..

Man får vel ikke leie hotellrom på dagtid og uten overnatting? 

Anonymkode: 43bb2...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Skal treffe en kar i neste uke som jeg kjenner litt fra før og har datet en stund. Har hatt sex før når vi har besøkt hverandre  (bor i hver sin by) men nå blir vi å møtes bare en ettermiddag før han må dra videre. 

Men blir ikke tid til å dra hjem verken til han eller meg men hvis vi ikke skulle klare å holde fingrene fra hverandre hvor kan man da kose seg litt i en småby sånn ca midt på dagen?  På offentlig toalett, utendørs evt? Egentlig frister det lite med tanke på at det strengt tatt ikke er lov og man  kan bli oppdaget men samtidig kan det bli en stund til neste gang..

Man får vel ikke leie hotellrom på dagtid og uten overnatting? 

Anonymkode: 43bb2...87d

Klarer dere ikke møtes uten å ha sex én gang? Altså, jeg forstår problemstillingen, men det kan jo bli vrient. 

Anonymkode: 40e3e...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...