AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Er det noen mulighet til å få dekket en operasjon for å fikse på det? Det gjør vondt under sex, og det gjør også så jeg får soppinfeksjoner hyppig. Anonymkode: 79d81...897
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 Bestill time hos fastlege og spør der Anonymkode: 937a9...2c0
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Bestill time hos fastlege og spør der Anonymkode: 937a9...2c0 Jeg er kun 18 år og vil helst unngå det, derfor jeg spør her før jeg bestiller time. Anonymkode: 79d81...897
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 At du får soppinfeksjon gjevnlig? Den har jeg vont for å tro på, har legen din sagt at det er derfor? Vist det var derfor ville vel alle med lange indre kjønnslepper fått soppinfeksjon noe som jo ikke stemmer. Ta dette opp med legen din, kun han/hun som vet. Anonymkode: d88e2...015 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: At du får soppinfeksjon gjevnlig? Den har jeg vont for å tro på, har legen din sagt at det er derfor? Vist det var derfor ville vel alle med lange indre kjønnslepper fått soppinfeksjon noe som jo ikke stemmer. Ta dette opp med legen din, kun han/hun som vet. Anonymkode: d88e2...015 Jeg tror det er derfor. Anonymkode: 79d81...897
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #7 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er derfor. Anonymkode: 79d81...897 Jeg ville gått til legen hadde jeg vært deg. men igjen at lange indre kjønnslepper fører til soppinfeksjon er bare skrøn og tull. Anonymkode: d88e2...015 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #8 Skrevet 30. mars 2016 Mine er også lange, men jeg plages ikke med soppinfeksjoner. Under sex så har jeg erfart at så lenge jeg er våt nok og holder de litt til side under første penetrering så går det bra. Men vi er alle forskjellige, så hvis det er et stort problem for deg kommer du ikke utenom å ta det opp med legen. Man kan operere, men får det vel bare dekt dersom det er et stort fysisk problem. Anonymkode: e0f2a...adb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 Jeg har også lange indre kjønnslepper, det gir meg ikke soppinfeksjon. Det er nok noe annet som gir deg det. Jeg hadde mange runder med meg selv når jeg var yngre, jeg ønsket å se ut "som alle andre", følte meg stygg nedentil. Etterhvert skjønte jeg jo at det er like vanlig med lange som med korte. Mine har også plaget meg fysisk og gjør fortsatt, men jeg har lært meg noen triks. Men det viktigste er å lære seg å like seg selv. Gå til fastlegen og hør om du kan få det dekket, du blir henvist videre hvis det er en sjanse. Anonymkode: 08168...5a5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #10 Skrevet 30. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Etterhvert skjønte jeg jo at det er like vanlig med lange som med korte. Anonymkode: 08168...5a5 Dette er veldig viktig. Det finnes en norsk bok som heter Venus, med bilder av ulike underliv. Vel verdt å ta en titt i. Selv om fornuften skjønner at vi alle er forskjellige er det noe befriende med å faktisk se det Anonymkode: e0f2a...adb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #11 Skrevet 30. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er derfor. Anonymkode: 79d81...897 Jeg har små indre kjønnslepper, men får soppinfeksjoner hyppig. Vært plaget med det i hele mitt voksne liv. Tviler på at akkurat det har noen sammenheng med kjønnslepper. Man har mulighet til å få reduksjon dekket ved betydelige plager. Da må du først til fastlegen, som kan henvise deg videre. Anonymkode: a61e5...b9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå