Gå til innhold

Hva gjør at du blir forelsket?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... eller, hva får deg til å gå fra å være litt betatt til å bli stormforelsket? :rolleyes:

Anonymkode: 3f1fb...223

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... eller, hva får deg til å gå fra å være litt betatt til å bli stormforelsket? :rolleyes:

Anonymkode: 3f1fb...223

Likhet og bekreftelse, krydret med litt spenning.. 

AnonymBruker
Skrevet

Hm, godt spørsmål!

Jeg blir ofte forelsket i person som jeg først tenker: 'Oi, den personen er virkelig ikke min type'. Ironisk nok. Jeg kan lett bli betatt av en annen person, men da vet jeg det på en måte fra starten av at jeg er tiltrukket. Jeg kan ofte føle en tiltrekning til personer som er utadvendte, har ambisjoner og som vet hva han/hun ønsker i livet :) Det må også være en del spenning der. Kanskje litt mystikk? Er det noe jeg ønsker å finne ut av ved vedkommende, så kan jeg faktisk bli forelsket samtidig! Liker også det med at jeg ikke helt vet om personen liker meg tilbake, eller ikke. Det gir spenning. Men så klart må vi ha kjemi. Og at jeg tiltrekkes av utseendet og personligheten :) 

Anonymkode: c6a12...793

Skrevet
7 minutter siden, cheshirecat skrev:

Likhet og bekreftelse, krydret med litt spenning.. 

Dette ! Og at personen byr på seg selv , men ikke så mye at han ikke kan komme med småoveraskelser , som jeg synes er ok. Ingen spill for galleriet , si det som det er. Vis meg at du liker meg , men du er ikke needy. 

Skrevet (endret)

Likhet og ulikhet samtidig. Jeg synes ikke vi må være like på alle områder, men noen så må man det.

Jeg synes ofte mennesker som er litt annerledes kan være fasinerande. Hun må være smart, ambisiøs og like meg for den tullingen jeg er :D

Endret av Charmander
  • Liker 1
Skrevet (endret)

)

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Moonwalker skrev:

Mye og god kommunikasjon over lang tid, sterk tiltrekning, og en følelse av både trygghet og spenning med personen. 

Jaa! 

Skrevet

Ulikheter tiltrekker meg, da blir personen veldig spennende i mine øyne :) men noen likheter må jo det også være ift enkelte verdier og interesser. Lideskap, bekreftelse og trygghet + kommunikasjon. Da har vi det 👌🏽

AnonymBruker
Skrevet

At han er smart, eller ekstra flink til et eller annet. Jeg liker menn jeg kan lære noe fra. Han må selvsagt være interessert i meg/ville ha meg ellers mister jeg fort interessen i utgangspunktet. Har nok ganske mange ubevisste kriterier når jeg tenker meg om, men likhetsfølelse på noen områder er nok viktig for meg også som flere her. 

Anonymkode: dd134...750

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...