AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #41 Skrevet 30. mars 2016 Rene Zelleweger er en offentlig person. Utseende hennes er da en del av imaget hennes og er jo rett og slett ikke noe som kan unngås å legge merke til. Det er jo bedre at hun legger det frem på en ærlig og redelig måte når det gjelder saker som er så åpenbare. Anonymkode: b1c62...6b2 Enig. Anonymkode: 9d70b...dd3
applestories Skrevet 30. mars 2016 #42 Skrevet 30. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rene Zelleweger er en offentlig person. Utseende hennes er da en del av imaget hennes og er jo rett og slett ikke noe som kan unngås å legge merke til. Det er jo bedre at hun legger det frem på en ærlig og redelig måte når det gjelder saker som er så åpenbare. Anonymkode: b1c62...6b2 Det kan godt være at det er bedre å gjøre det slik, og man ser jo ofte i etterkant at kjente personer innrømmer ting de tidligere har nektet å uttale seg om. Men jeg synes ikke noen på noen som helst måte kan kreve å få vite slikt, og å si at noen som hverken bekrefter eller avkrefter ikke er ærlige. Man blir ikke uærlig av å ikke ville svare på personlige spørsmål - det var akkurat den kommentaren jeg reagerte på. 2
applestories Skrevet 30. mars 2016 #43 Skrevet 30. mars 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg elsker Bridget Jones. Dette er skikkelig feel-good filmer med en hysterisk hovedperson som de fleste jenter kjenner seg igjen i. Det er dødens pinlige øyeblikk og tanker og humoristiske innslag. Jeg er veldig glad for at Rene Zelleweger spiller i disse filmene. Jeg må likevel si at jeg ble skuffet av å se hvordan hun ser ut nå. Hun har gjennomført betydelige kosmetiske inngrep. Hun forklarte inngrepene visstnok med å bli mer attraktiv på jobbmarkedet//få flere tilbud. Jeg synes det er synd siden jeg føler ikke helt at den samme Bridget Jones er der. Hun har jo fjernet særtrekkene hennes. Det blir uansett spennende å se. Jeg gleder meg uansett. Anonymkode: b1c62...6b2 Så du traileren? Synes hun ligner mye mer på seg selv der enn man har sett på bilder Bridget kan bli litt vel hysterisk for meg, men det er deilig med bøker og filmer der man slå av hjernen litt 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2016 #44 Skrevet 30. mars 2016 15 minutter siden, applestories skrev: Så du traileren? Synes hun ligner mye mer på seg selv der enn man har sett på bilder Bridget kan bli litt vel hysterisk for meg, men det er deilig med bøker og filmer der man slå av hjernen litt Som nevnt har hun fjernet særtrekkene sine, så jeg synes ikke det blir helt det samme. Jeg legger mye merke til ansiktsmimikk og man ser jo tydelig at dette er betydelig endret. Anonymkode: b1c62...6b2 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #45 Skrevet 31. mars 2016 For det første var hun da aldri tykk i filmene. For det andre har hun operert seg. Hun har blitt kritisert for å ha fjernet særtrekkene som vitnet om de samiske/kvenske anene fra morssiden. Elsker de to første filmene, men er skeptisk til babyfilm...høres kjedelig ut Anonymkode: eb5ed...bab 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #46 Skrevet 31. mars 2016 Oh no! En kjendis som har operert seg! Jeg likte øyelokkene hennes, men hun ligner fremdeles på seg selv. Hun er vakker uansett, og jeg syns ikke at noen har "rett" til å vite hva hun har fått gjort. INGEN har rett til å kreve at andre skal dele personlige ting, det er bare patetisk. Hun har kanskje vært i filmer før, men hun er et individ og hun har rett til et privatliv også. Hun skylder ingen å informere verden om hennes doktorbesøk. Anonymkode: e426b...076 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #47 Skrevet 4. april 2016 Et øyeblikk siden, applestories skrev: Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Oh no! En kjendis som har operert seg! Jeg likte øyelokkene hennes, men hun ligner fremdeles på seg selv. Hun er vakker uansett, og jeg syns ikke at noen har "rett" til å vite hva hun har fått gjort. INGEN har rett til å kreve at andre skal dele personlige ting, det er bare patetisk. Hun har kanskje vært i filmer før, men hun er et individ og hun har rett til et privatliv også. Hun skylder ingen å informere verden om hennes doktorbesøk. Anonymkode: e426b...076 Det kan godt være at det er bedre å gjøre det slik, og man ser jo ofte i etterkant at kjente personer innrømmer ting de tidligere har nektet å uttale seg om. Men jeg synes ikke noen på noen som helst måte kan kreve å få vite slikt, og å si at noen som hverken bekrefter eller avkrefter ikke er ærlige. Man blir ikke uærlig av å ikke ville svare på personlige spørsmål - det var akkurat den kommentaren jeg reagerte på. Mitt "problem" med er ikke nødvendigvis at hun har opperert seg,men det at hun verken ikke benekter eller bekrefter sender det ut ett signal om hun skammer seg over operasjonen, akkurat som når du har homofile skuespillere som i flere år verken benekter eller bekrefter at de er homofile før de da kommer ut av skapet. Disse kjendiser er forbilde til mange folk i alle alder, og jeg synes det blir feil å drive å promotere i filmer, tv serier og i intervju og slikt til fansen, at man være fornøyd med seg selv og at man er mot plastisk kurigi, for å så i det neste øybeblikk operer seg. Hvordan kan man be andre mennesker om å være fornøyd med selv,når man ikke er fornøyd med seg selv en gang? Anonymkode: 9d70b...dd3
Arktis Skrevet 4. april 2016 #48 Skrevet 4. april 2016 Åh, jeg elsker Bridget Jones! Håper forresten at det er Darcy som er faren.
Gjest Yellowrose Skrevet 4. april 2016 #49 Skrevet 4. april 2016 Gleder meg til den kommer på kino! synes hun ser bedre ut nå. Håper han nye er faren, hun passer bedre sammen med han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå