Gå til innhold

Bridget Jones's Baby!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, applestories skrev:

Men det var jo ikke slik det gikk med Bridget i den siste boken :klo:

Kanskje like greit, tror jeg må se denne :)

No spoilers, please. :P Jeg har den siste boken, jeg har bare ikke lest den. :) 

Anonymkode: e426b...076

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ingen fare, var veeeldig forsiktig med ordvalget der :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

skjønner ikke hvorfor de ikke kan være ærlig om det, istendenfor drive med den dobbelmoralen de driver med i Hollywood.

Anonymkode: 9d70b...dd3

Jeg tror ikke hun benekter det. Hun bare mener at det er hennes business. 

Å benekte det er Kim Kardashian som nekter for å ha gjort noe med nesen sin eller rumpen sin. DET er å benekte noe. Renée Zellweger sier bare at hun er lykkelig og fornøyd med livet, hun må ikke gå inn i detalj hva hun har gjort med ansiktet sitt. Hun bor faktisk ikke i Hollywood heller. 

Skrevet

ååh McDreamy <3 GLEDER MEG! :D 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filmen er ikke basert på boken, så ingen fare uansett :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke hun benekter det. Hun bare mener at det er hennes business. 

Å benekte det er Kim Kardashian som nekter for å ha gjort noe med nesen sin eller rumpen sin. DET er å benekte noe. Renée Zellweger sier bare at hun er lykkelig og fornøyd med livet, hun må ikke gå inn i detalj hva hun har gjort med ansiktet sitt. Hun bor faktisk ikke i Hollywood heller. 

Hvis hun ikke bekrefter det eller ikke benekter-da er hun jo ikke ærlig om det.

Så dritt lei av kjendisene og filmene fra Hollywood som moraliserer om at du må være deg selv, og du har vakker som du er. penger spiller ingen rolle så lenge du er lykkelig osv

Også har 90 prosent av de silikon i puppa, og opprert i ansiktet osv.

Dobbel Moral.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så dritt lei av kjendisene og filmene fra Hollywood som moraliserer om at du må være deg selv, og du har vakker som du er. penger spiller ingen rolle så lenge du er lykkelig osv

Dobbel Moral.

Men se på henne da. Hun har ikke store pupper, og hun ser ikke ut som en barbie. Hun har øyelokk operasjon, mest sannsynlig fordi det er noe hun har blitt mobbet for. Hun ser ikke ut som en ungdom lenger heller. Hun har rynker. Jeg føler ikke at det er noen som streber etter perfeksjon, hun gjorde et lite inngrep. 

Skjønner ikke hvorfor du må ta det så tungt. Hun er i 40-årene og hun ser ut som hun er i 40-årene.

Hadde jeg gjort noe lignende, så hadde jeg ikke fortalt hele verden om det heller, fordi det er ikke noen andres buisiness. Renée Zellweger har holdt seg borte fra Hollywood i flere år, hun har ikke vært i filmer på lenge, hun har hold seg for seg selv. Det er naturlig at hun har lyst på et privatliv og ikke fortelle hele verden at hun la seg under kniven etter all mobbingen om øyene hennes. 

Du kan ikke sammenligne henne med plastikkene som gjør alt for oppmerksomhet. 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dobbel Moral.

Du kan da på ingen måte forvente at andre mennesker skal fortelle deg alle mulige detaljer fra privatlivet sitt bare fordi du er nysgjerrig. Ville du forventet det samme fra mennesker du kjenner, fra familie og venner, fra kolleger?

• Liker 2
Skrevet

Jeg gleder meg veldig! :hoppe:

Mvh Yvonne :heiajente: 

AnonymBruker
Skrevet

Men se på henne da. Hun har ikke store pupper, og hun ser ikke ut som en barbie. Hun har øyelokk operasjon, mest sannsynlig fordi det er noe hun har blitt mobbet for. Hun ser ikke ut som en ungdom lenger heller. Hun har rynker. Jeg føler ikke at det er noen som streber etter perfeksjon, hun gjorde et lite inngrep. 

Skjønner ikke hvorfor du må ta det så tungt. Hun er i 40-årene og hun ser ut som hun er i 40-årene.

Hadde jeg gjort noe lignende, så hadde jeg ikke fortalt hele verden om det heller, fordi det er ikke noen andres buisiness. Renée Zellweger har holdt seg borte fra Hollywood i flere år, hun har ikke vært i filmer på lenge, hun har hold seg for seg selv. Det er naturlig at hun har lyst på et privatliv og ikke fortelle hele verden at hun la seg under kniven etter all mobbingen om øyene hennes. 

Du kan ikke sammenligne henne med plastikkene som gjør alt for oppmerksomhet. 

Jeg tar ikke det tung, jeg hadde bare hadde hatt mer respekt for henne om hun hadde ærlig om at hun har tatt operasjoner, og grunnen til det.   Hun er forbilde for mange mennesker uansett om hun liker det eller ikke.

http://www.seher.no/kjendis/se-zellweggers-ekstreme-forvandling-70587

Fjernet øyelokk.

Den britiske plastikk-kirurgen Alex Karidis mener hun har foretatt en rekke kirurgiske inngrep.

Hun har tatt ansiktsløftninger, fjernet litt av øyelokkene og sprøytet fillers i kinnene, fastslår han til magasinet.

Han får støtte av Silje Austnes som er kosmetisk sykepleier.

– Den store forskjellen her er øynene. Renee har tatt en øvre øyelokksplastikk, og fått fjernet en del av den løse huden der. Siden øynene er det første vi ser på hos et annet menneske, så gjør dette inngrepet at Renée ser veldig annerledes ut.

Botox.

– Renée har nok også tatt litt Botox i panne/sinnarynke, samt litt fillers i lepper og kinn. Hun er også en del tynnere på etter-bildet enn før-bildet. Øye-gjort henne ganske forandret fra tidligere, sier Austnes.

Svarer på kritikken.

Etter at Zellweger viste seg med sitt «nye» ansikt, har kritikken i haglet i amerikanske medier. Mange mener hun har gått altfor langt, og til slutt svarte Renée på spekulasjonene.

- Jeg blir ekstremt lei meg når folk mener at jeg sulter meg selv eller er blitt avhengig av kirurgi. Jeg har en jobb som krever en viss livsstil - sånn er det bare, sier hun til Daily Express - uten å avkrefte at hun har lagt seg under kniven.

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Du kan da på ingen måte forvente at andre mennesker skal fortelle deg alle mulige detaljer fra privatlivet sitt bare fordi du er nysgjerrig. Ville du forventet det samme fra mennesker du kjenner, fra familie og venner, fra kolleger?

Dettte er offentlig person som er ett forbilde, til barn, ungdom og voksne. Kan ikke sammenlignes.

Og det  Driver å prater til fansen om at man skal være fornøyd med seg selv, men hvordan kan de moralisere dette når de selv er ikke fornøyd med seg og gjør det ene og de andre, nei da hadde jeg heller forretrekket at de hadde sagt sannheten, og det hvorfor det gjør det. At det blitt mer åpenhet rundt det.

Enn at det skal bli

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør.

AnonymBruker
Skrevet

:klaske: 

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dettte er offentlig person som er ett forbilde, til barn, ungdom og voksne. Kan ikke sammenlignes.

Og det  Driver å prater til fansen om at man skal være fornøyd med seg selv, men hvordan kan de moralisere dette når de selv er ikke fornøyd med seg og gjør det ene og de andre, nei da hadde jeg heller forretrekket at de hadde sagt sannheten, og det hvorfor det gjør det. At det blitt mer åpenhet rundt det.

Enn at det skal bli

Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør.

Det er en film, må du henge deg opp i hva folk gjør med kroppen sin. Det var ikke meningen at denne tråden skulle handle om det, det er bare avsporing.

Du har ikke nevnt filmen i det hele tatt. :dry:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er en film, må du henge deg opp i hva folk gjør med kroppen sin. Det var ikke meningen at denne tråden skulle handle om det, det er bare avsporing.

Du har ikke nevnt filmen i det hele tatt. :dry:

JO, det har jeg.

.

Anonym

2 915 303 4 094 555

Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 3 timer siden · Rapporter innlegg

Er ikke fan av skuespilleren, eller ikke fan av de 2 første filmene (elsker bøkene),

men trailer var morsom, så ja det kan nok hende jeg ser filmen,men løpe til kinoen kommer jeg ikke gjøre.

0

Svar på innlegget

AnonymBruker
Skrevet

Ah det var deg altså. Beklager, jeg så ikke at du var samme person.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker Bridget Jones. Dette er skikkelig feel-good filmer med en hysterisk hovedperson som de fleste jenter kjenner seg igjen i. Det er dødens pinlige øyeblikk og tanker og humoristiske innslag. Jeg er veldig glad for at Rene Zelleweger spiller i disse filmene. Jeg må likevel si at jeg ble skuffet av å se hvordan hun ser ut nå. Hun har gjennomført betydelige kosmetiske inngrep. Hun forklarte inngrepene visstnok med å bli mer attraktiv på jobbmarkedet//få flere tilbud. Jeg synes det er synd siden jeg føler ikke helt at den samme Bridget Jones er der. Hun har jo fjernet særtrekkene hennes. 

Det blir uansett spennende å se. :) Jeg gleder meg uansett. 

Anonymkode: b1c62...6b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, applestories skrev:

Rene Zelleweger er en offentlig person. Utseende hennes er da en del av imaget hennes og er jo rett og slett ikke noe som kan unngås å legge merke til. Det er jo bedre at hun legger det frem på en ærlig og redelig måte når det gjelder saker som er så åpenbare. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den er grei, det var en 3 stk som fortsatte diskusjonen etter at jeg kom med dette  

Jo, jeg tror hun har gjort noe med øynene sine... hun ble jo regelrett mobbet fordi de øyelokkene hennes var litt...eh... vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Hun hadde litt sånn squinty eyes.

Men hun har ikke sagt "Jeg hadde operasjon" fordi jeg tror hun syns det er personlig. Hun sier bare at hun ser annerledes ut fordi hun er lykkelig. :) 

Jeg har ingenting imot henne, så uansett hva hun har gjort så er hun still en vakker dame. ;) 

skjønner ikke hvorfor de ikke kan være ærlig om det, istendenfor drive med den dobbelmoralen de driver med i Hollywood.

,som jeg kom med svar til og spesielt  den ene brukeren 

kommer med " Skjønner ikke hvorfor du må ta det så tungt."

Det må være lov til å være kritisk til den platiske trenden og hva de moraliserer til fansen i usa , og det at hun ikke er den verste,

er ett dårlig argument. det kan man si om mange av kjendisene der.  Men jeg har sagt det jeg føler om saken og har ikke noe behov for å si mer om saken.

Skrevet

Åh, som jeg gleder meg! McDreamy, Ed sheraan og Colin Firth! Men best av alt er jo Bridget Jones. Helt herlig karakter :)

AnonymBruker
Skrevet

Rene Zelleweger er en offentlig person. Utseende hennes er da en del av imaget hennes og er jo rett og slett ikke noe som kan unngås å legge merke til. Det er jo bedre at hun legger det frem på en ærlig og redelig måte når det gjelder saker som er så åpenbare. 

Enig.

Den er grei, det var en 3 stk som fortsatte diskusjonen, og den ene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...