duplexx Skrevet 30. mars 2016 #21 Skrevet 30. mars 2016 (endret) Det må nok ha vært eksen, som ble rimelig bitter etter bruddet tipper jeg... Han tok, etter mye mas og begging fra min side, barna en kveld jeg hadde en meget viktig avtale på sykehuset. Jeg ønsket ikke å fortelle han hva det gjaldt, ikke spurte han heller, og det finnes ikke en ting i verden han ikke vrir mot meg og skal kaste i trynet mitt. Da jeg kom tilbake noen timer etter barna hadde sovnet var mobilen sprengt med anrop og meldinger, og han krevde i døren å få "se en attest fra sykehuset" på at jeg hadde vært der!? Øh. Jeg prøvde å forklare denne voksne mannen at sånn fungerer det ikke. Han trodde ikke på meg, og jeg sa at dersom jeg ønsker å feste klokken 19 en onsdag kveld er det ikke HAN jeg ringer for å være barnevakt. Så smeller det før han går at "jeg måtte vel dit for å sjekke meg for all HIVen jeg kanskje har fått"... Og jeg har ikke akkurat hatt tid til å ligge rundt der jeg utdanner meg og er 90% alene med våre barn. Endret 30. mars 2016 av duplexx 18
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #22 Skrevet 31. mars 2016 9 timer siden, duplexx skrev: Det må nok ha vært eksen, som ble rimelig bitter etter bruddet tipper jeg... Han tok, etter mye mas og begging fra min side, barna en kveld jeg hadde en meget viktig avtale på sykehuset. Jeg ønsket ikke å fortelle han hva det gjaldt, ikke spurte han heller, og det finnes ikke en ting i verden han ikke vrir mot meg og skal kaste i trynet mitt. Da jeg kom tilbake noen timer etter barna hadde sovnet var mobilen sprengt med anrop og meldinger, og han krevde i døren å få "se en attest fra sykehuset" på at jeg hadde vært der!? Øh. Jeg prøvde å forklare denne voksne mannen at sånn fungerer det ikke. Han trodde ikke på meg, og jeg sa at dersom jeg ønsker å feste klokken 19 en onsdag kveld er det ikke HAN jeg ringer for å være barnevakt. Så smeller det før han går at "jeg måtte vel dit for å sjekke meg for all HIVen jeg kanskje har fått"... Og jeg har ikke akkurat hatt tid til å ligge rundt der jeg utdanner meg og er 90% alene med våre barn. Wow.... Godt han er en ex Anonymkode: 5a02c...383 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #23 Skrevet 31. mars 2016 Jeg skal prøve å gjøre det kort: en fyr fra Tinder for noen år tilbake. Mye rot, mye "spill", jeg var så betatt selv om jeg følte meg lurt og utnyttet. Til slutt tok jeg igjen og ga endelig etter på maset om å komme hjem til meg for å "overnatte". Det vil si, jeg møtte bare ikke opp på togstasjonen når han kom, og spilte samme spill som han hadde gjort utallige ganger. Jeg fikk bare meldingen "sykt. Ønsker deg alt vondt". Anonymkode: 36b2e...4a0 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #24 Skrevet 31. mars 2016 Hele tråden beskriver grunnen til at jeg ikke dater. Så mye bitterhet der ute. It´s all too much! Anonymkode: 76629...44e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #25 Skrevet 31. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele tråden beskriver grunnen til at jeg ikke dater. Så mye bitterhet der ute. It´s all too much! Anonymkode: 76629...44e Ha ha. Ikke vær innbilsk! Anonymkode: 151fd...233 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #26 Skrevet 31. mars 2016 Jeg hadde vært på første date med en fyr. Han var dobbelt så gammel som meg, og han sa ganske kjapt at jeg burde bli hans neste kone. Det var vel egentlig nok til at jeg ikke ønsket date nr 2, i tillegg til at jeg følte null kjemi med ham. Noen dager senere kom likevel spørsmålet fra ham om ny date, hvor jeg takker høflig nei. Videre så sms-samtalen slik ut: Han: "For ei domm hore du er!" Jeg: "Det staves ikke d-o-m-m. Prøv igjen." Han: "For ei dom hore du er!" 😂😂😂 Anonymkode: a14a5...7d1 42 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2016 #28 Skrevet 31. mars 2016 4 minutter siden, karamariell skrev: kunne ikke gått bedre tror jeg Her er jeg faktisk enig med fyren tror jeg... Anonymkode: 186ea...bb3 31
Arca Skrevet 31. mars 2016 #29 Skrevet 31. mars 2016 Fyren har et poeng, selv om han var en surpeis. 7
karamariell Skrevet 31. mars 2016 #30 Skrevet 31. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Her er jeg faktisk enig med fyren tror jeg... Anonymkode: 186ea...bb3 Historien bak er jo at han kun var en fwb, og vi ikke hadde møttes på fleeere uker da disse meldingene ble sendt. Tenkte da at vi ikke hadde noe mer med hverandre å gjøre egentlig Og jeg bestemte meg typ samme uken for å satse på et forhold med han andre, så han kan egentlig bare skyve beskyldningene sine opp i ræven 10 1
Gjest Blomsterert Skrevet 31. mars 2016 #31 Skrevet 31. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde vært på første date med en fyr. Han var dobbelt så gammel som meg, og han sa ganske kjapt at jeg burde bli hans neste kone. Det var vel egentlig nok til at jeg ikke ønsket date nr 2, i tillegg til at jeg følte null kjemi med ham. Noen dager senere kom likevel spørsmålet fra ham om ny date, hvor jeg takker høflig nei. Videre så sms-samtalen slik ut: Han: "For ei domm hore du er!" Jeg: "Det staves ikke d-o-m-m. Prøv igjen." Han: "For ei dom hore du er!" 😂😂😂 Anonymkode: a14a5...7d1 Haha,noe av det bedre:-D 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #32 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, karamariell skrev: Historien bak er jo at han kun var en fwb, og vi ikke hadde møttes på fleeere uker da disse meldingene ble sendt. Tenkte da at vi ikke hadde noe mer med hverandre å gjøre egentlig Og jeg bestemte meg typ samme uken for å satse på et forhold med han andre, så han kan egentlig bare skyve beskyldningene sine opp i ræven Jeg synes meldingen du sendte er helt tullete. "Duuuuu jeg tror kanskje jeg holder på med noen" Det virker umodent, vaklende, unnvikende. Jeg fikk av den siste delen inntrykk av at du følte deg skyldig og tenkte umiddelbart at du har holdt på med han andre lenge. Dere har jo en historie sammen. Jeg synes også du burde ha vist han respekt til å si ifra på eget initiativ, og ikke minst si ifra i klartekst. Altså, han er ikke tankeleser. Selv om du har bestemt deg for hvordan det er med dere og for hvordan det er med han nye fyren vil det jo ikke si at han er på samme bølgelengde. Det er helt klart en overreaksjon fra hans side, men jeg forstår godt at han reagerer. Anonymkode: 4b5c3...f04 28
Betty Blue Skrevet 1. april 2016 #33 Skrevet 1. april 2016 Den 29.03.2016 at 1.26, Charmander skrev: Du hadde ikke engang fortjent den oppmerksomheten. Hater kvinnfolk som driver å vingler mer enn en måke i litt vind. Du kan umulig hate det like sterkt som jeg misliker dem som kommer med negative generaliseringer om meg ut fra en enkelt historie. Til informasjon så er jeg som regel faktisk svært lite vinglete når jeg dater. Å ombestemme seg en sjelden gang på et tidlig stadium i en datingprosess, det mener jeg dessuten er både legitimt og menneskelig. Skulle nesten tro du var vedkommende så provosert som du ble av at jeg avlyste en første date før den hadde funnet sted.... 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #34 Skrevet 1. april 2016 1 time siden, karamariell skrev: kunne ikke gått bedre tror jeg Øøh må si jeg syns svaret ditt var ganske så umodent..meldinger som duuuuu og du troor kansje.. Du holder på med noen....irriterte nesten litt meg også Anonymkode: 95a51...a3f 25 1
Gjest Blomsterert Skrevet 1. april 2016 #35 Skrevet 1. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øøh må si jeg syns svaret ditt var ganske så umodent..meldinger som duuuuu og du troor kansje.. Du holder på med noen....irriterte nesten litt meg også Anonymkode: 95a51...a3f Men herregud da. Hun har sikkert fått med seg nå at hun kanskje gjorde en feil selv her! Trenger vel ikke innlegg på innlegg for å fortelle henne det! Når 7 stk trykker på første respons på det,så kan jo resten av dere bare trykke også da. Her skal en liksom få høre det. Gang på han på gang. Den nidkjærligheten for å si sin egen mening igjen..når det alt er sagt. 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #36 Skrevet 1. april 2016 6 minutter siden, Blomsterert skrev: Men herregud da. Hun har sikkert fått med seg nå at hun kanskje gjorde en feil selv her! Trenger vel ikke innlegg på innlegg for å fortelle henne det! Når 7 stk trykker på første respons på det,så kan jo resten av dere bare trykke også da. Her skal en liksom få høre det. Gang på han på gang. Den nidkjærligheten for å si sin egen mening igjen..når det alt er sagt. Følte du deg truffet av noe? Har ikke lest igjennom alle innleggene her jeg. Ro ned! Her legger man ut bitre mld man har fått og folk kommenterer med wow, for en drittsekk osv så hva blir annerledes her? Anonymkode: 95a51...a3f 10
Charmander Skrevet 1. april 2016 #37 Skrevet 1. april 2016 38 minutter siden, Betty Blue skrev: Skulle nesten tro du var vedkommende så provosert som du ble av at jeg avlyste en første date før den hadde funnet sted.... Nei, jeg ville nok bare ignorert deg om du ikke hadde en legitim grunn for å kansellere. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 1. april 2016 #38 Skrevet 1. april 2016 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Følte du deg truffet av noe? Har ikke lest igjennom alle innleggene her jeg. Ro ned! Her legger man ut bitre mld man har fått og folk kommenterer med wow, for en drittsekk osv så hva blir annerledes her? Anonymkode: 95a51...a3f Et det meg du klubber?
Betty Blue Skrevet 1. april 2016 #39 Skrevet 1. april 2016 21 minutter siden, Charmander skrev: Nei, jeg ville nok bare ignorert deg om du ikke hadde en legitim grunn for å kansellere. Langt bedre løsning. Samtidig så tenker jeg at det kan være bedre å si fra saklig til den det gjelder at du er skuffet og irritert, når slikt skjer, fremfor å la irritasjonen lagre seg innvendig og komme ut når andre sier noe som minner deg om den du selv er sint på.... 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #40 Skrevet 1. april 2016 Holdt litt på med en fyr, men fant rimelig kjapt ut at han ikke var helt min type, så jeg avblåste hele greia. Rett etterpå slettet han meg som venn på face, ok, bra tenkte jeg.. Et par dager senere møtte han opp på jobben min å kjefta på meg fordi han mente at jeg hadde sletta han som venn... Jeg var vel rundt 16 og han 19 kanskje, så er lenge siden da, men uansett litt gøy Anonymkode: 77b33...8c0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå