Gå til innhold

Bitreste melding du har fått...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... etter du gjorde det klart at dette ikke var noen date du var interessert i å gå videre med?

Anonymkode: 5a02c...383

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en fyr som sendte meg mye meldinger en periode. Han sa aldri at han var interresert i noe mer, men det var ganske tydelig. Ble til slutt litt lei av hintingen og skrev til han at jeg ikke var interessert. Han svarte først bare "ok". Såå... 5 minutter senere kom følgeende melding: "unnskyld, men er du lesbisk?" :fnise:

Anonymkode: 288a7...cc7

• Liker 38
Skrevet

Ble ringt opp og kjeftet på av en mann en gang, da jeg ombestemte meg før første date. Hadde møtt ham og takket ja til å gå på date dagen før, men sendte en melding timer før daten og avlyste.

En annen gang sendte jeg en melding noen dager etter første date og sa at dette bare ikke kjentes riktig ut for meg. Han sendte meg da en rekke meldinger hvor han skrev at det var skikkelig dårlig gjort å ikke gi ham flere sjanser (Ingenting rart skjedde første date, jeg var bare ikke tiltrukket). Så kom det plutselig et "Jeg vet jo hvor du bor....." :o. Da rømte jeg huset og sov hos en venninne den natten.

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var en mann på match som sendte en melding, og jeg svarte høflig tilbake at takk for melding, men jeg ikke var interessert. Hans svar: "Tilogmed buruglene på match avviser meg" 

Anonymkode: ecbe3...57f

Fy fader så sjarmerende!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
31 minutter siden, Betty Blue skrev:

Ble ringt opp og kjeftet på av en mann en gang, da jeg ombestemte meg før første date. Hadde møtt ham og takket ja til å gå på date dagen før, men sendte en melding timer før daten og avlyste.

Du hadde ikke engang fortjent den oppmerksomheten. Hater kvinnfolk som driver å vingler mer enn en måke i litt vind.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, visp skrev:

Fy fader så sjarmerende!

Ja, ikke sant. Egentlig syntes jeg nesten litt synd på han, han hadde sikkert fått masse avvisninger og jeg var dråpen. 

Anonymkode: ecbe3...57f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det første ble riktig nok skrevet før jeg avskrev han og var nok hovedårsaken til at jeg ikke ville føre det videre. 

"Jeg foretrekker kvalitet overfor kvantitet. ;)" Det var skrevet i en lengre melding med anklagelser, sjalusi- og kontrolltendenser. Det var tydelig ment som et stikk mot meg. Jeg er veldig avslappet når det gjelder meldinger, og denne mannen konkluderte at jeg snakket med flere menn fordi jeg ikke svarte umiddelbart. Jeg fikk totalt avsmak og satte han kraftig på plass. Etter det skrev han: "Åhh, dette er det fineste du har skrevet til meg! Jeg håper vi kan komme forbi dette her. Alle forhold møter vel på hindre, eller hva?" Jeg sa klart nei. Så kom den fantastiske responsen: "your loss". :fnise:

Det passer kanskje ikke helt inn i tråden, men hele samtalen den dagen føltes som en rollercoaster fylt av sjalusi, anklagelser, desperate forsøk på å komme inn på banen igjen og til slutt bitterhet. WOW. 

Anonymkode: 4b5c3...f04

• Liker 17
Skrevet

Mann som hadde brukt falskt bilde på profilen sin, og ikke informerte om dette før jeg møtte han, sendte flere meldinger og synest det var dårlig at jeg ikke ville være med ham etter de minuttene vi hadde tilbragt i lag før jeg kom meg derifra.

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Datet en for ikke så altfor lenge siden,men jeg følte det ble litt feil og sa jo det da. Han bare reiste seg opp og sa bittert: -jeg burde jo skjønt det... og så gikk han. Etter et par timer fikk jeg laang melding om alt Han syntes var fint og bra med meg. Jeg skrev "Takk. Hyggelig det,men det blir ikke mer mellom oss"

Rett etterpå kom det: -Jeg var svak for deg,men du kan slappe av,jeg er ikke det lengre!

Eh,ok. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En fyr som klikket i vinkel da jeg ikke kunne besøke han en helg, ga gyldig og forståelig nok grunn-men neida, det var ikke godt nok med hans bakgrunn burde jeg da vite!!

:ph34r:

Anonymkode: ab6d4...a70

AnonymBruker
Skrevet

"Ha et fint liv!"

Anonymkode: 151fd...233

• Liker 4
Gjest Linaria
Skrevet

"Kan du ikke skjære deg over halsen istedenfor på håndleddene neste gang?"

Hadde vært med en venninne og sendt ham noen meldinger om å kanskje treffe ham den kvelden, men så ombestemte jeg meg. 
Ble ikke noe mer etter denne meldingen i hvert fall :sprettoy:

Gjest Blomsterert
Skrevet
8 minutter siden, Linaria skrev:

"Kan du ikke skjære deg over halsen istedenfor på håndleddene neste gang?"

Hadde vært med en venninne og sendt ham noen meldinger om å kanskje treffe ham den kvelden, men så ombestemte jeg meg. 
Ble ikke noe mer etter denne meldingen i hvert fall :sprettoy:

Ojsann! Skal en le eller grine liksom..

Skrevet

Tror aldri jeg har fått en sånn melding, men respons på avvisning i virkeligheten har vært mindre trivelig. Enkelte kvinner blir virkelig rasende, sikkert fordi de ikke er vant til det, spesielt om det er på byen. Virker som de ikke rett og slett ikke kan fatte hvordan en mann ikke kan være interessert i sex.

• Liker 5
Gjest Snuppi
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en fyr som sendte meg mye meldinger en periode. Han sa aldri at han var interresert i noe mer, men det var ganske tydelig. Ble til slutt litt lei av hintingen og skrev til han at jeg ikke var interessert. Han svarte først bare "ok". Såå... 5 minutter senere kom følgeende melding: "unnskyld, men er du lesbisk?" :fnise:

Anonymkode: 288a7...cc7

Det var da litt av et oppblåst ego på den karen der :fnise:

Gjest Snuppi
Skrevet
12 timer siden, Blomsterert skrev:

Datet en for ikke så altfor lenge siden,men jeg følte det ble litt feil og sa jo det da. Han bare reiste seg opp og sa bittert: -jeg burde jo skjønt det... og så gikk han. Etter et par timer fikk jeg laang melding om alt Han syntes var fint og bra med meg. Jeg skrev "Takk. Hyggelig det,men det blir ikke mer mellom oss"

Rett etterpå kom det: -Jeg var svak for deg,men du kan slappe av,jeg er ikke det lengre!

Eh,ok. 

:fnise:

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Okapi skrev:

Tror aldri jeg har fått en sånn melding, men respons på avvisning i virkeligheten har vært mindre trivelig. Enkelte kvinner blir virkelig rasende, sikkert fordi de ikke er vant til det, spesielt om det er på byen. Virker som de ikke rett og slett ikke kan fatte hvordan en mann ikke kan være interessert i sex.

Det er vel fordi vi alltid får høre at menn knuller hva som helst, bare det er en "fitte" på personen. Hvor mange tråder er det ikke her inne om menn som skriver at damer "får pule uansett".. Og at alle damer kan få seg et ligg, men ikke nødvendigvis er kjærestemateriale osv osv. :P 

Den bitreste meldingen jeg har fått var fra en fyr på nettdating, jeg hadde snakket litt med han (litt overflatisk småprat), men møtte en annen i mellomtiden og dermed ble det uaktuelt å dra på date med han. Dette sa jeg ifra om. Fikk melding tilbake om at jeg var en "jævla playerkjerring, som lekte med folks følelser og at det var typisk at jenter fra Oslo holdt på sånn for der var det bare bekreftelsessøkende horer". Han skrev også "får det deg til å føle deg mer attraktivt å leke med andre på denne måten". Dette var altså en fyr jeg hadde utvekslet noen få setninger med, aldri møtt in real life...  😳

Anonymkode: da72e...bd2

• Liker 16
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, jeg blir flau på deres vegne, disse som kommer med bitre utbrudd til folk som de kanskje bare har møtt en gang... De virker helt på sandkassestadiet.

Men det minner meg om en helt motsatt opplevelse jeg hadde, med en som reagerte på en moden måte. Da jeg avviste han sa han bare at det var greit, ga meg et lite smil, kysset meg på kinnet og sa ha det, forsvant med samme lille smil. Han hadde en så fin holdning, så når jeg så han forsvant, var det nesten så jeg angret litt... :)  Sånn skal det gjøres!

Anonymkode: 151fd...233

• Liker 29
  • Hjerte 2
Skrevet (endret)

"Dra til helvete, jeg vil aldri se deg igjen!"

Fra eks'n da jeg ba henne gå en annen vei hvis hun så meg etter det ble slutt fordi hun surret med en annen kar...

Endret av SillyFlamingo
Misforsto tråden, endret innlegget.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...