Gå til innhold

Suzanne Aabel på Bloggerene

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, mjauritz skrev:

Digger henne, syntes hun er et friskt pust!

Vet dog ikke helt hva jeg syntes om at hun faktisk har ansvaret for et barn da.. Dama er tøff, men hun viser også veldig mye følelser foran barnet og nye kjærester flytter inn veldig fort. Og at hun prioriterer vennekveld, fylla, vennineferie osv istedenfor å gjøre noe med  barnet - hun har sagt tidligere at de ikke har all verden med penger.. 

Men det kan være at hun bare har valgt å ikke vise så mye av hva hun og barnet gjør og at jeg tar helt feil altså, syntes bare det virker som hun er mer interessert i å være en "voksen tenåring" enn en familie :) 

Veldig ening med deg angående at hun ikke er flink på å filtrere følelser foran sønnen. Hun har selv sagt at hun ender opp med menn som er langt fra er de rette. Hun burde nok tenkt om to ganger før hun blir samboer. Ex forloveden hennes virket som en freebee også

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Interiørgla skrev:

Syns dama er tøff. Likte henne godt på forrige bloggerne hun var med på, så at hun er med igjen gir de en seer til , nemlig meg 😁.  Dama er noe helt annet enn de andre, mer vanlig kanskje? Prøvde å finne bloggen hennes sist men der ble det for rotete og sjeldne innlegg.. Prøve på en ny titt kanskje😉

Nei! Det var forbindelser på Fem jeg så henne i.. Savner den serien altså. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Synes hun fremstår som en hot mess. Sympatisk og følelsesladet dame med mye sjarm men ikke særlig kritisk person eller noen man kan lære mye av...

Endret av Tapas
  • Liker 2
Skrevet
23 minutter siden, Tapas skrev:

Synes hun fremstår som en hot mess. Sympatisk og følelsesladet dame med mye sjarm men ikke særlig kritisk person eller noen man kan lære mye av...

Hun vet at hun er hot mess og legger ikke skjul på det heller,- Et ord hun sikkert sikkert kunne brukt på å omtale seg selv og det er derfor jeg liker henne. Hun er en person jeg må mange måter kan identifisere meg med, selv om jeg ikke vil definere meg som en hot mess

• Liker 3
Skrevet
43 minutter siden, Tapas skrev:

Enig, egentlig. Hun fremstår liksom litt trasig 🙈 

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, Miranda16 skrev:

Hun vet at hun er hot mess og legger ikke skjul på det heller,- Et ord hun sikkert sikkert kunne brukt på å omtale seg selv og det er derfor jeg liker henne. Hun er en person jeg må mange måter kan identifisere meg med, selv om jeg ikke vil definere meg som en hot mess

Jeg har vansker med å forstå folk som henne. Dama viser absolutt at hun har selvinnsikt og har noe mellom ørene. Hun er klar over at hun ikke har god del ting på plass og må få orden på sitt liv, men likevel velger hun og ikke i gangsette tiltak for forbedring på noen aspekter av sitt liv! Hun forsvarer det med å vise stolthet og virker egentlig fornøyd med tilværelsen. Hun sier også at hun er "real" og tørr å vise at hun ikke er perfekt, men den kjøper jeg ikke. Det virker nesten som om hun er redd for å få ting på plass og tror hun kommer til å miste seg selv av å gjøre det? folk som har levd lenge nok i den tilværelsen føler sikkert at å fremstå som "hot mess" gir dem særpreg. Det blir vel en ond sirkel med at de tar dårlige valg som de senere forsvarer med argumenter som er reele for dem selv men totalt uansvarlige i andres øyne.

Anywhoddle, smarte folk som ikke ønsker å forbedre sitt liv frustrerer meg mye mer enn andre som mangler selvinnsikt! Hun tenker heller ikke på hva slags rollemodell hun er for sin sønn. 

Endret av Tapas
Gjest Varma
Skrevet

Jeg liker henne, og mener at mange bloggere kunne lært  noe av henne. Å ikke late som at man er noen andre enn den man er, stå for ting man sier og gjør og ikke minst være ærlig! Liker det hun skriver om brudd, at man nå spørre seg selv hvorfor man trekkes mot menn som ikke er bra for seg selv osv... Liker de tankene hun formidler om det.

Skrevet

Faren til barnet er veldig involvert. De har 50-50. Leste et intervju. 

Hun har definitivt sine issues men gir seg ikke ut for å være noen andre enn den hun er. Det liker jeg. Hun skriver også riktig norsk og man forstår hva hun mener.. selv om jeg langtfra alltid er enig.  Det er fair nok! 

• Liker 2
Skrevet

Liker henne jeg også :) synes hun er et ærlig og realistisk friskt pust!

Skrevet

Synes hun er litt vel opphengt i seg selv, men det er ikke akkurat uvanlig blant bloggere, så det får gå. Uansett er det herlig forfriskende å se en blogger som ikke lever av å selge sjela si og ta med sine nærmeste i dragsuget, men heller har en normal jobb, så heia Susanne!

• Liker 1
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg som omhandler privatpersoner

Nordvesta, mod,

Skrevet

Synes hun virker så negativ, og hun snakker om det samme og gjentar seg selv i det uendelige. Temaene som alltid går igjen er mislykkethet ift mannfolk, "stakkars meg" og at sønnen er mannen i hennes liv. Blir bare irritert når hun snakker.

Noe har selvfølgelig med hva slags portrett produksjonen vil lage av henne, men for meg blir det så mye klaging og syting at jeg blir sliten av å høre på.

Ellers er hun åpen og ærlig og det er fint! ☺ Det kan bare bli litt mye. Noen ganger ér det bra med et filter. 😉

• Liker 2
Gjest CecilieX
Skrevet

Har sansen for henne. Liker godt folk som har litt selvironi, og som viser frem sider av livet som ikke er perfekt. Jeg synes det er forbilledlig at hun følger rådene som å komme seg ut og bli sliten hver dag, som "medisin" mot den psykiske lidelsen hun har vært åpen og ærlig om. 

• Opprett ny...