Gå til innhold

Sommertid-deprimert...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner at jeg er sånn skikkelig i ulage nå når vi gikk over til sommertid.. Ulage i kroppen og kjenner meg faktisk ikke som meg selv, nesten litt deprimert og rar i kroppen.. Er det flere som meg eller er jeg den eneste og litt rar her? 

Anonymkode: f6750...4d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har det litt som deg. Mest av alt fordi jeg jobber på et lite kontor, og takler dårlig når solen skinner inn og varmer opp rommet så jeg blir både svett, klam og ukonsentrert. De siste årene synes jeg sommeren har vart mye lengre enn vanlig også pga fint vær. Som om den begynner i mars og slutter i september. Det er lenge :-/

I tillegg har jeg pollenallergi som snart er i ferd med å bryte ut..

Takler ikke syden heller jeg. Altfor crowded og varmt. For at jeg skal få utbytte av sommeren må jeg tilbringe mesteparten av tiden ved ei liten hytte ved stranden med deilig havbris.

Anonymkode: 5a47b...073

AnonymBruker
Skrevet

Den der timen gjør underverker når det er høsten og vi "får" en time ekstra,  men nå når vi mistet en,  gikk hele kroppen i stå.  Irriterende å tulle sånn med tiden altså!  😕

Anonymkode: 3d29c...fa8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det litt som deg. Mest av alt fordi jeg jobber på et lite kontor, og takler dårlig når solen skinner inn og varmer opp rommet så jeg blir både svett, klam og ukonsentrert. De siste årene synes jeg sommeren har vart mye lengre enn vanlig også pga fint vær. Som om den begynner i mars og slutter i september. Det er lenge :-/

I tillegg har jeg pollenallergi som snart er i ferd med å bryte ut..

Takler ikke syden heller jeg. Altfor crowded og varmt. For at jeg skal få utbytte av sommeren må jeg tilbringe mesteparten av tiden ved ei liten hytte ved stranden med deilig havbris.

Anonymkode: 5a47b...073

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den der timen gjør underverker når det er høsten og vi "får" en time ekstra,  men nå når vi mistet en,  gikk hele kroppen i stå.  Irriterende å tulle sånn med tiden altså!  😕

Anonymkode: 3d29c...fa8

Åå, godt det ikke bare er meg.. Føler meg helt tullerusk her jeg sitter jeg.. Og enig med deg, kroppen er helt i stå, er så ekkelt😫

Anonymkode: f6750...4d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...