Gå til innhold

Teen mom 2


Den røde fare

Anbefalte innlegg

Gjest Rose11

Har kun sett første episoden, men føler ikke så mye har forandra seg. Bare det samme gamle.  Klarer Jenelle og mora å være i samme rom uten å krangle? Virker ikke sånn. Stakkars barna. Herregud, som må være vitne til alt dette og ha en ustabil mor som ruser seg og har problemer med loven. Shit. Hvorfor har hun omsorgen for barnet sitt? Det er helt ubegripelig!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må le høyt hver gang Barb sier: "Oh hi Jenelle!" Som at hun er overrasket over hver gang hun faktisk møter opp eller er der de har avtalt 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
1 time siden, Sommernatt skrev:

Må le høyt hver gang Barb sier: "Oh hi Jenelle!" Som at hun er overrasket over hver gang hun faktisk møter opp eller er der de har avtalt 😂

Ja, så går det 5 sekunder,  så er de i tottene på hverandre. Same old shit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sommernatt skrev:

Må le høyt hver gang Barb sier: "Oh hi Jenelle!" Som at hun er overrasket over hver gang hun faktisk møter opp eller er der de har avtalt 😂

Haha, det er morsomt. Samme tonefallet og alt :P

Anonymkode: c352a...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 30. mars 2016 at 20.29, SoftKitty skrev:

Både Jenelle og alle søsknene hennes har rusproblemer og/eller psykiske sykdommer. Det må jo nesten være relatert til oppveksten, til en viss grad iallfall. Moren har jo også fortalt at tidligere kjærester har banket henne, det vitner jo ikke om et stabilt og rolig hjemmemiljø.

Jenelle og Leah burde blitt fratatt omsorgsretten.. Men barnevernet i USA er ikke like strengt som i Norge, virker som det er mye mer som er "greit" der :/ Tror dattern til Leah er veldig klar over at de blir filmet og hun har nok overhørt mye hjemme hos faren og når de snakker i tlf og sånn, så tror nok hun spiller på det når hun roper at hun er kald og sulten osv. Søsteren får nok mye oppmerksomhet pga sykdommen og derfor oppfører hun seg sånn for å få oppmerksomhet hun også. Men, det er jo likevel helt håpløst at Leah ikke klarer å få barna opp og til skolen til normal tid, gre håret deres, ha noe mat hjemme osv... Og kjører bil mens hun ser ut som hun er fyllesyk, nesten i søvne og på mobile samtidig... Hun burde ikke ha ansvar for noen barn. Hun lyver jo også, de dro 0640, og hun påsto de sto opp 0500...så ut som de sto opp 5 minutter før de dro spør du meg.

Kait er så irriterende, men Javi er jammen like irriterende. Og altså..kan vi snakket om barnet til Jo og Vee som skal hete Vivi? VEE og VIVI? Er det en vits? Jeg dauer :fnise:

Hvor har du lest det? Hvor mange søsken har hun? De har aldri vært med i programmet? Uff, kan ikke ha vært noen god oppvekst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ukas episode kommet ut noen plass? 

Anonymkode: ec86a...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ukas episode kommet ut noen plass? 

Anonymkode: ec86a...6ea

Ja, på tvmuse.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om han nye fyren til Jenelle da? Noe sier meg det ikke kommer til å funke.  Hvem orker å være sammen med ho? Som hele tiden krangler med mora, eksen, er ustabil og klarer så vidt å ta vare på barna sine? Han virket sånn en grei fyr. Hadde ikke de bare datet i noen uker,  men oppfører seg allerede som en big happy family. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke foreldrerett og besøksforbud mot den yngste sønnen sin fordi han mishandlet exen da hun var gravid både fysisk og psykisk. Han har også flere dommer for narkotika og vold.

Så, han er egentlige lik alle de andre kjærestene/forlovedene/ektemennene Jenelle har hatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Sommernatt skrev:

Han har ikke foreldrerett og besøksforbud mot den yngste sønnen sin fordi han mishandlet exen da hun var gravid både fysisk og psykisk. Han har også flere dommer for narkotika og vold.

Så, han er egentlige lik alle de andre kjærestene/forlovedene/ektemennene Jenelle har hatt. 

Og Barbara sier jo senere i sesongen: "He is the worst boyfriend you have ever had!". DA må han jo være ille mtp på alle de tidligere kjærestene til Jenelle som også har vært ganske ille.. Oh boy

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sommernatt skrev:

Han har ikke foreldrerett og besøksforbud mot den yngste sønnen sin fordi han mishandlet exen da hun var gravid både fysisk og psykisk. Han har også flere dommer for narkotika og vold.

Så, han er egentlige lik alle de andre kjærestene/forlovedene/ektemennene Jenelle har hatt. 

Shit! Herregud, hvorfor ender hun alltid opp med de  samme guttene? Kriminelle og tapere. Jeg blir helt oppgitt! 

Anonymkode: ec86a...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Sommernatt skrev:

Han har ikke foreldrerett og besøksforbud mot den yngste sønnen sin fordi han mishandlet exen da hun var gravid både fysisk og psykisk. Han har også flere dommer for narkotika og vold.

Så, han er egentlige lik alle de andre kjærestene/forlovedene/ektemennene Jenelle har hatt. 

Høres ut som en kjernekar dette her ja. Grøss.

Men jeg er så lei Kailyn. Hun er så sutrete og dramaqueen. Klikker på Javi fordi sønnen ikke var klar, men hun kom jo 40 min for tidlig i følge Javi. Mener på han ikke klarer å ta seg av sønnen og sånn. Ikke vet jeg, men hun er jo en skikkelig dramaqueen og overdriver ofte.

 

Anonymkode: 7ea89...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som en kjernekar dette her ja. Grøss.

Men jeg er så lei Kailyn. Hun er så sutrete og dramaqueen. Klikker på Javi fordi sønnen ikke var klar, men hun kom jo 40 min for tidlig i følge Javi. Mener på han ikke klarer å ta seg av sønnen og sånn. Ikke vet jeg, men hun er jo en skikkelig dramaqueen og overdriver ofte.

 

Anonymkode: 7ea89...7ef

Klikker på Jo mener du? Men ja, enig, det virka da skikkelig unødvendig, og hvorfor komme 40 min før?? Det må da kunne gå ann å tenke litt lenger :roll: Jeg hadde ikke blitt særlig blid om noen dukket opp på døra mi 40 min før de skulle komme..

Endret av Sitronmelis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Klikker på Jo mener du? Men ja, enig, det virka da skikkelig unødvendig, og hvorfor komme 40 min før?? Det må da kunne gå ann å tenke litt lenger :roll: Jeg hadde ikke blitt særlig blid om noen dukket opp på døra mi 40 min før de skulle komme..

Ja, mente Jo. Hun skal alltid lage drama ut av ingenting. Jeesz. Må være vanskelig å ha barn med den jenta der. Skjønner god Jo ble irritert. 

Anonymkode: 7ea89...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vondt av Jace da Jenelle spurte hvem han ville feire jul med. Kunne se han ikke ville svare for han visste noen ville bli sure. Tenk å ha en dårlig ustabil mor da. Faren har vel ikke noe kontakt med Jace. Pluss hun ender visst bare opp med bad guys. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, LeilaS skrev:

Jeg fikk vondt av Jace da Jenelle spurte hvem han ville feire jul med. Kunne se han ikke ville svare for han visste noen ville bli sure. Tenk å ha en dårlig ustabil mor da. Faren har vel ikke noe kontakt med Jace. Pluss hun ender visst bare opp med bad guys. 

Jeg også! Sette Jace i midten på den måten der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett de to siste episodene? 4 og 5? 4 ble sendt på søndag og 5 på mandag.

Syns det var så søtt at Cole fridde til Chelsea :rodmer: Han er SÅ SØT! Herrefred!

Syns måten Barbara behandlet Jenelle på er forkastelig og jeg.. Altså bare helt ut av det blå så slutter hun og ta telefonen når Jenelle ringer og vil se Jace og så går det 3 uker før Jenelle får se Jace..??! Barbara kan å provosere datteren sin, det er helt klart. Så hun er ikke helt uskyldig hun heller syns jeg..  Han typen til Jenelle virker nå ok så langt, så lurer på hva som skjer, siden han i følge Barbara er "the worst boyfriend you have ever had"..  Jeg ble også litt sjokkert over at hun advokaten til Jenelle skiftet totalt side i saken med henne og Nathan og dama til Nathan..

Leah som glemte Adalynn (? husker ikke heelt navnet på hun minste) i bilen da gitt når hun skulle komme og se på korøvingen til Ali (?).. Oh my oh my!! Ser hun begynner å gå fra bilen mot inngangsdøra før hun brårsnur og henter ut Adalynn fra baksetet.. :sjokk::hakeslepp:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sitronmelis skrev:

Noen som har sett de to siste episodene? 4 og 5? 4 ble sendt på søndag og 5 på mandag.

Syns det var så søtt at Cole fridde til Chelsea :rodmer: Han er SÅ SØT! Herrefred!

Syns måten Barbara behandlet Jenelle på er forkastelig og jeg.. Altså bare helt ut av det blå så slutter hun og ta telefonen når Jenelle ringer og vil se Jace og så går det 3 uker før Jenelle får se Jace..??! Barbara kan å provosere datteren sin, det er helt klart. Så hun er ikke helt uskyldig hun heller syns jeg..  Han typen til Jenelle virker nå ok så langt, så lurer på hva som skjer, siden han i følge Barbara er "the worst boyfriend you have ever had"..  Jeg ble også litt sjokkert over at hun advokaten til Jenelle skiftet totalt side i saken med henne og Nathan og dama til Nathan..

Leah som glemte Adalynn (? husker ikke heelt navnet på hun minste) i bilen da gitt når hun skulle komme og se på korøvingen til Ali (?).. Oh my oh my!! Ser hun begynner å gå fra bilen mot inngangsdøra før hun brårsnur og henter ut Adalynn fra baksetet.. :sjokk::hakeslepp:

 

Jeg har sett de 😊

Ja, jeg vet 💍👏 Bare så synd vi ikke fikk se frieriet. Men vi fikk se bilder da. Synes virkelig Chelsea fortjener en god gutt. Snakk om oppgradering fra Adam!! 👍🏻 :fnise: Hvem er forresten han creepy kompisen til Adam? Han ser så tvilsom ut.

Jeg er lei av Jenelle.. Hun kan ikke ha hatt noen stabil og trygg oppvekst slik hun har endt opp?! Får så vondt av Jace oppi det hele.. Tror det hadde vært mye bedre for han å vokse opp i et fosterhjem skjermet for Jenelle. Kan ikke vært godt for han å vokse opp under de forholdene der.. Mye uro. Jeg synes egentlig ikke at Jenelle burde få se Jace i det hele tatt utifra hvordan hun fremstår i programmet. Ikke sunt for Jace å bli introdusert for alle kjærestene som flyr inn og ut av livet hennes heller.. Bare et evig kaos med den dama der..

Ja uff, men det kan jo skje den beste da. Hun hadde nok tankene alle andre steder. Krysser fingrene for Leah. Håper hun får det bedre. Man kan virkelig se at hun prøver så godt hun kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lady skrev:

Jeg har sett de 😊

Ja, jeg vet 💍👏 Bare så synd vi ikke fikk se frieriet. Men vi fikk se bilder da. Synes virkelig Chelsea fortjener en god gutt. Snakk om oppgradering fra Adam!! 👍🏻 :fnise: Hvem er forresten han creepy kompisen til Adam? Han ser så tvilsom ut.

Jeg er lei av Jenelle.. Hun kan ikke ha hatt noen stabil og trygg oppvekst slik hun har endt opp?! Får så vondt av Jace oppi det hele.. Tror det hadde vært mye bedre for han å vokse opp i et fosterhjem skjermet for Jenelle. Kan ikke vært godt for han å vokse opp under de forholdene der.. Mye uro. Jeg synes egentlig ikke at Jenelle burde få se Jace i det hele tatt utifra hvordan hun fremstår i programmet. Ikke sunt for Jace å bli introdusert for alle kjærestene som flyr inn og ut av livet hennes heller.. Bare et evig kaos med den dama der..

Ja uff, men det kan jo skje den beste da. Hun hadde nok tankene alle andre steder. Krysser fingrene for Leah. Håper hun får det bedre. Man kan virkelig se at hun prøver så godt hun kan.

Hvilken kompis? Han tynne litt gamle som ser ut som en narkoman? Han som har vært med noen episoder. 

Mora er ikke helt god hun heller. Synes det hadde vært best for Jace å havnet i fosterhjem ja. Helt fra han ble født. Han må ende opp med store problemer når han blir eldre. Huff. Jenelle kommer aldri til å endre seg.  Jeg synes de bryna hennes er så stygge jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...