Gå til innhold

Vond skulder.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobbet som stuepike i fem år og begynte med skuldersmerter allerede etter fire år. Jeg håpet problemet ville forsvinne etter at jeg sluttet med jobben, men selv nå nesten ett år senere så er den vond. Den verker, til og med når jeg sitter stille. Stresser jeg så blir den ekstra ille. Det er veldig ømt når jeg tar på skulderen, det kommer knake lyd når jeg masserer den og det føles som om det er en kul der inne. Har prøvd massasje og laser, men til ingen nytte. 

Da jeg har nevnt problemet til legen tidligere så har hun avfeid det med at det mest sannsynlig bare er muskulært og kan trenes bort.

Har noen opplevd lignende? Hva kan det være? 

Anonymkode: fe6bc...79e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp-  har fått litt kronisk smerter fra jobben min.  Først viktig ting er at du trenger et MR bilde slik at de kan se hva skjer der inne og hvis det er noe slitasje.  Veldig viktig.  Mulig du er et kandidat for kortisonsprøyte.  Kortison har hjelpet meg veldig, men det er et smertelindring ting (kortison hjelper også med hevelse).   Men det kan være ting der som er litt mer alvorlig og da trenger du annet en kortison.  Jeg ville ha snakket med legen igjen og hvis ikke de hører på deg denne gangen bytt legen.  Jeg har verdens beste fastlege! 

Anonymkode: 2f45b...9a6

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jepp-  har fått litt kronisk smerter fra jobben min.  Først viktig ting er at du trenger et MR bilde slik at de kan se hva skjer der inne og hvis det er noe slitasje.  Veldig viktig.  Mulig du er et kandidat for kortisonsprøyte.  Kortison har hjelpet meg veldig, men det er et smertelindring ting (kortison hjelper også med hevelse).   Men det kan være ting der som er litt mer alvorlig og da trenger du annet en kortison.  Jeg ville ha snakket med legen igjen og hvis ikke de hører på deg denne gangen bytt legen.  Jeg har verdens beste fastlege! 

Anonymkode: 2f45b...9a6

Tusen takk for svar! Har veldig lyst å få tatt MR og finne ut hva dette er. Hadde vært deilig å bli kvitt smertene! 

Anonymkode: fe6bc...79e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...