AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har et punkt i kjeven som gjør vondt, altså ikke hele kjeven. Det er liksom litt bak og litt opp... muligens rundt området hvor visdomstennene ligger, men jeg er ikke sikker. Er det noen som har hatt noe lignende? Det er ikke kjempe vondt, men jeg kjenner smerte om jeg trykker lett med fingrene. Jeg prøvde å lese om kjevesmerter på nett, men det som sto var ikke så nyttig for meg... jeg tror ikke jeg har noe sykdom da dette er nytt. Jeg prøvde å ringe tannlegekontoret mitt, men de ville ikke gi meg time siden jeg ikke hadde vært der på mange år. Antar at jeg kan gå gjennom studenttannlegen, men de har åtte uker venteliste. Alternative er private tannleger, men de er litt dyrere. Tror dere dette er noe som går bort av seg selv? Anonymkode: 474c3...770
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Det kan være tennene eller bihulene. Anonymkode: ef5bd...02d
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan være tennene eller bihulene. Anonymkode: ef5bd...02d Men hvor langt ned går smerte i bihulene da. For på bilder så vises bihuler som i kinnbeina og det er litt høyt opp for min smerte. Anonymkode: 474c3...770
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #4 Skrevet 29. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvor langt ned går smerte i bihulene da. For på bilder så vises bihuler som i kinnbeina og det er litt høyt opp for min smerte. Anonymkode: 474c3...770 Jeg trodde jeg hadde tannpine. Hadde bihulebetennelse, men tok noen dager før jeg fikk symptomer som svimmelhet, hodepine, trøtt osv Anonymkode: 902a5...443
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #5 Skrevet 29. mars 2016 Jeg har nå utviklet ubehag i høyre siden av nesen... hadde vondt i høyre side av kjeven, og jeg føler også et ubehag på høyre siden av halsen. Bihulebennelse? Jeg har aldri hatt det før så jeg vet ikke hvordan det føles. Jeg har ikke vært forkjølet bortsett fra at jeg nøs en del før påske. Jeg har ikke hatt rennenese eller sår hals eller noe sånt i det hele tatt. Anonymkode: 474c3...770
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå