Gå til innhold

Kvinner som legger seg etter gifte menn

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med dem? Det må jo bare bety ulykkelig kjærlighet? Selv blir jeg også forelsket i gifte menn, men oppsøker ikke kontakt med dem. Jeg gikk på kurs og der var det en dame som var gift selv og hadde barn som stadig oppsøkte læreren. Stadig dukket hun opp for å snakke med han og gjorde små ting som viste at hun likte han. Tror de virkelig at de kan få en gift mann?

Anonymkode: 9a1e2...1d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er rart å få følelser for en gift mann. Det er ikke sånn at dere dater heller. Og dere har forhåpentligvis ikke sex - puleforelsket.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Hva gjør ikke mennesker for å få litt spenning og for å tilfredsstille sine lyster? Jeg synes også det er ganske umoralsk å gå etter folk som er gifte eller i forhold, men fakta er at en stor dose av befolkning driter langt i om de sårer og tråkker på andre sine følelser. De er mest opptatt av hva de selv vil ha.

Endret av Minesveiper
AnonymBruker
Skrevet

Opptatt menn er veldig greie å snakke med. Prøver seg ikke, og du vet det bare er vennskap. Trenger ikke å bety at de er interessert i noe mer enn det.  

Anonymkode: 56861...f81

AnonymBruker
Skrevet

Har faktisk opplevd at single damer flørter vilt med opptatt mann. Mye sexprat, åpenlys flørting. Typen tok hintet og kontaktet henne på sms.

Da ble hun plutselig støtt og forbauset. Viste denne sms til flere bekjente og skapte mye bruduljer.

har ikke trua på noen av dem.....

Anonymkode: 171c6...838

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser sjelden at kvinner "legger seg etter" gifte menn. Det er vel heller historien som serveres kona. 

Opplever langt oftere at gifte menn flørter eller prøver å sjekke opp andre kvinner. 

Utover det er vel ikke noe av dette overraskende? Noen mennesker er mer slaver for tiltrekning og følelser enn andre, enten de er menn eller kvinner. 

Anonymkode: b2a61...3aa

• Liker 8
Skrevet

Jeg opplever stadig vekk å bli prøvd sjekket opp av gifte menn - hva feiler det DEM lurer jeg på. Kvinnene er da stort sett single...

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er vel heller gifte menn som sjekker opp eller lar seg smigre. 

Anonymkode: 81875...c8b

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)

Det fins selvfølgelig damer som flørter og roter med gifte menn ut fra eget initiativ! 

Og jo,det hender de får gifte menn også.

Kan vel ikke bare være meg som vet om at damer gir f i om mannen er gift?  

Det er vel ulike grunner. Ulykkelig kjærlighet kan sikkert være en. Det er sikkert flere grunner.

Ps. Ser det kan misforståes. Mente absolutt ikke ALLE damer altså! :-)

Endret av Blomsterert
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de har problemer med seg selv og et veldig sterkt behov for å føle at de er bedre enn kona, eller at de vil vise at de også kan få han.

Anonymkode: bd827...355

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verden hadde vært enklere om de som er gift holder seg for god eller skiller seg og single legger seg etter single. Syns det er så ubehagelig med utroskap med tanke på hvor mye det ødelelegger og hvor ufattelig vondt det gjør. Min mann hadde sexchat med ei og hun sendte nakenbilder og ville møte han når han var på jobb, noe de ikke rakk da jeg tok de på fersk gjerning før det skjedde ( ja han har fått gjennomgå leenge og har ikke fått det enkelt) hun var singel og visste at han var gift. Det verste er at hun sier at ærlig talt de er bare venner , er du sjalu og det var da veldig hvor kvinnestyrt han er...Guuud det knuste hjertet mitt og jeg følte verden raste sammen. Hun smisket og smisket med han om igjen og om igjen til han ha etter. Det er forferdelig vondt og skulle ønske folk kunne holde seg for god til slikt. Det verste er at vi hadde et godt sexliv og jeg trodde alt var helt strålende mellom oss. Nei forstår meg ikke på slikt.

Anonymkode: e0d91...280

Skrevet

de som legger seg etter gifte menn eller blir sammen med gifte menn har en naiv tanke om at de klarer å erobre disse mennene etter at de har prøvd vidunderet som de selv hevder at de er

• Liker 3
Skrevet

Leste engang en forskningsartikkel om det å gå etter opptatte menn. Dette vekker et primitivt instinkt om at det en opptatt mann er bra. De er jo tross alt opptatt av en grunn! Det viser evnen til å ta vare på familie, og at de er ettertraktet. "Gode nok", selvom ikke alle menn er slik vekker det visst en greie hos damer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Eighth Planet skrev:

Leste engang en forskningsartikkel om det å gå etter opptatte menn. Dette vekker et primitivt instinkt om at det en opptatt mann er bra. De er jo tross alt opptatt av en grunn! Det viser evnen til å ta vare på familie, og at de er ettertraktet. "Gode nok", selvom ikke alle menn er slik vekker det visst en greie hos damer.

Kan hende det stemmer men jeg personlig hadde jo begynt å lurt om en gift man går bak ryggen på familien og ligger med andre. DET sier mye om hva slags mann det er. Forstår ikke hva som et så attraktivt med en utro mann som viser at han gjerne ligger med andre enn kona.

• Liker 5
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kan hende det stemmer men jeg personlig hadde jo begynt å lurt om en gift man går bak ryggen på familien og ligger med andre. DET sier mye om hva slags mann det er. Forstår ikke hva som et så attraktivt med en utro mann som viser at han gjerne ligger med andre enn kona.

Ja absolutt! skjønner ikke det selv. Tenker at de damene som gjør det ikke er helt i kontakt med seg selv eller er usikre. Logikken bak det forstår jeg ikke. 

Heldigvis finnes det trofaste men også! Til tross for KG-statistikken, haha.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Eighth Planet skrev:

Ja absolutt! skjønner ikke det selv. Tenker at de damene som gjør det ikke er helt i kontakt med seg selv eller er usikre. Logikken bak det forstår jeg ikke. 

Heldigvis finnes det trofaste men også! Til tross for KG-statistikken, haha.

Heldigvis ;-)  KG er jo et rimelig spesielt sted kan man si :-) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfart at mange gifte menn legger an på single kvinner. Jeg ble alene for et års tid siden, etter flere års samboerskap. Og etter jeg ble singel, så har fedre i klassen til ungene, fedre på laget til ungene vist tydelig interesse. Tilogmed menn av mine venninner som i tillegg er kamerater av min eks, har prøvd seg i festsammenheng.

Vil bare si at jeg ikke tar det som et kompliment. Tenker at mange har slett moral, at de kanskje tenker at "hun er jo alene, så hun blir sikkert med på moroa" osv. 

Det er ubehagelig, og jeg er veldig bevisst på å ikke prate for mye med en, ikke tøyse osv. , slik at de ikke kan tro at jeg legger opp til det.

Anonymkode: ecf3f...df9

• Liker 2
Skrevet

Ei gammel venninne av meg sa om slikt: "klart. Det er slik konkurranseinstinktet hos kvinner slår til."

Man har forsøkt å bortforklare det hele på forskjellig vis. Menn sjekker opp damer i øst og vest, menn i forhold/ gifte er mer avslappa og kule og ikke så på hugget og desp.e som single menn osv.

Du kommer til slutt ikke forbi fenomenet som er utnyttet i det gamle tailgirl- tricket: at flere andre kvinner har gitt en mann sine "godkjent"- stempel, gjør i seg sjøl mannen attraktiv. "Hva er det med han, de andre jentene liker han - det må jeg finne ut av." Legg så på konkurranseelementet, så har du hele bildet:

Mannen er opptatt - altså har noen annen funnet han attraktiv. Bra, da slipper jeg å være alene om å mene det. Skal tro om jeg klarer å vise meg som en mer attraktiv kvinne og stjele han?

Jeg tror det handler om å leve i en indre virkelighet som ikke stemmer helt med den ytre virkelighet. Akkurat som det var velkjent i middelalderen at jorda var rund, men betraktet verden i et bilde som tilsa at jorda var flat - så tar man ikke inn over seg hva som tiltrekker og er attraktivt, men legger ut om noen idealer man ideelt og "fornuftig" sett skulle likt. (Det er ikke smart å røyke heller, men man greier alltids å finne et rasjonale for å gjøre det.)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke ulovlig å legge seg etter gifte menn eller kvinner. Bare så vi har det på det rene. Men hva som er moralsk riktig i sen slik setting, er noe annet. Bedøm selv.

Anonymkode: cdd32...f71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Faktisk mange menn lyver ekstremt overbevisende. ekstremt. utelater ved feks 1 møte å si at de har samboer/pidestall, da er første taktikk unnagjort. Så kan det komme frem ditt og datt, men da bla bla bla og faktisk 2 ganger i mitt liv har jeg gått RETT I FELLA.

Anonymkode: 711d9...a6f

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...