Gjest Linaria Skrevet 29. mars 2016 #1 Skrevet 29. mars 2016 Siden det virker som om så mange ser på dette i PH Norge-tråden, kanskje det fortjener en egen tråd? Elsket at Caroline gikk ut sist. Hun var utrolig underholdende slik hun spilte med begge lag, og jeg tror hun var litt smartere enn de andre på hotellet tenkte, men likte veldig godt den lille twisten med at hun ble sendt ut. Det ble ikke sånn "vi har vært sammen fra dag eeeen, og skal derfor stå sammen helt til finalen"-opplegg, som vi ser i PH Norge. Var også smart av dem å sende inn Patrick i begynnelsen slik at det ikke ble dannet en slik sterk gamle-deltakere-allianse. Lurer litt på om han kommer til å fortsette å være så populær at jentene ikke tør å sende ham ut da.. men det finnes jo så mange twister at hvem som helst kan gå ut når som helst. Vært utrolig mye bra hittil. Synes Mr. Paradise ble litt langvarig (synes ikke den kåringen er SÅ morsom), men det har skjedd utrolig mye spennende hittil. Dagens episode er ikke ute på tv3,dk ennå, men den legges vel ut i morgen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #2 Skrevet 29. mars 2016 Ser du episodene på tv3 DK? Hvor mange episoder er lagt ut? Anonymkode: 3784d...58c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #3 Skrevet 29. mars 2016 12 episoder 😀 Mye bedre enn det norske! Og hurra for at Caroline gikk ut, men likte også spillinga. De virker mer sammensveiset i Danmark, og er greiere mot hverandre synes jeg. Mer fokus på å spille spillet. Anonymkode: 02dd0...447
Gjest Linaria Skrevet 30. mars 2016 #4 Skrevet 30. mars 2016 Hva synes dere om de som kom inn i mandagens episode? Synes de begge virker litt kjedelige, men kanskje de synes det er litt vanskelig å komme inn i "gjengen" nå. Vet ikke. Skjønner heller nesten ikke hva Christopher sier, selv om det jo burde være motsatt da Jesper er fra Jylland, men Christopher mumler sånn. Bryr meg fint lite om hvem som vinner valget og får bli da. Og denne forelskelsen til Michelle Det er jo litt Patrick sin feil også, for han har ikke gjort så mye for å holde henne unna. Han lar henne få akkurat nok til å tro det er håp og at han er interessert i henne. Det er jo tydelig for oss hva som skjer, men ikke for henne i forelskelsesrusen og PH-boblen. Blir interessant å se hva som skjer videre..
Dolores Skrevet 30. mars 2016 #5 Skrevet 30. mars 2016 21 timer siden, Linaria skrev: Elsket at Caroline gikk ut sist. Hun var utrolig underholdende slik hun spilte med begge lag, og jeg tror hun var litt smartere enn de andre på hotellet tenkte, men likte veldig godt den lille twisten med at hun ble sendt ut. Det ble ikke sånn "vi har vært sammen fra dag eeeen, og skal derfor stå sammen helt til finalen"-opplegg, som vi ser i PH Norge. Likte også at hun gikk ut. Men det gjorde vondt å se reaksjonen hennes, virket jo som hun ble helt sønderknust! Guttene var kanskje litt vel harde mot henne i det de sa.
Gjest Linaria Skrevet 30. mars 2016 #6 Skrevet 30. mars 2016 Et øyeblikk siden, Dolores skrev: Likte også at hun gikk ut. Men det gjorde vondt å se reaksjonen hennes, virket jo som hun ble helt sønderknust! Guttene var kanskje litt vel harde mot henne i det de sa. Ja.. og hun var jo veldig ung, og tenkte veldig lite over konsekvensene av det hun gjorde, og plutselig fikk hun alt mot seg på en gang.
Gjest Linaria Skrevet 2. april 2016 #7 Skrevet 2. april 2016 Hva synes dere om det som skjedde på torsdag? Synes det virket litt merkelig. Patrick skapte jo mye mer underholdning enn Jesper, og når Patrick endelig blir sendt ut, skal han få bli likevel? Jaja.. jeg er jo glad for at han ikke skal ut, for han er underholdende der inne, men hadde vært bedre om han spilte bra nok til å holde seg der ine. Det er jo også urettferdig for den andre gruppa som det endelig gikk bra for.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2016 #8 Skrevet 11. april 2016 Jeg har sett de første 9 episodene av denne paradise-varianten. Den danske castingen virker litt ung, men mer omgjengelig enn den norske 2016 versjonen. Men hvor er sexen, er det bare klining i Danmark på tv? Anonymkode: 089f9...0e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå