Gå til innhold

Møte tyrker for date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakker med en tyrker på nettet som jeg vurderer å møte for date. Han virker veldig hyggelig. 

Men så hører man jo litt av vært om utlendinger, så jeg føler meg jo litt skeptisk samtidig som jeg synes det er dumt om det skal ødelegge et møte med han. 

Tidligere har jeg styrt unna å møte utlendinger nettopp pga det. 

Hva tenker du? Ønsker gjerne å høre erfaringer fra dere som har datet tyrkere. 

Jeg ønsker ikke å høre meninger fra de som ikke liker utlendinger...

han bor forresten i samme by som meg. Kanskje dere har tips til ting jeg bør spørre om før vi treffes?

 

Anonymkode: 5c13d...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en tyrker på nettet som jeg vurderer å møte for date. Han virker veldig hyggelig. 

Men så hører man jo litt av vært om utlendinger, så jeg føler meg jo litt skeptisk samtidig som jeg synes det er dumt om det skal ødelegge et møte med han. 

Tidligere har jeg styrt unna å møte utlendinger nettopp pga det. 

Hva tenker du? Ønsker gjerne å høre erfaringer fra dere som har datet tyrkere. 

Jeg ønsker ikke å høre meninger fra de som ikke liker utlendinger...

han bor forresten i samme by som meg. Kanskje dere har tips til ting jeg bør spørre om før vi treffes?

 

Anonymkode: 5c13d...a0b

Spør om han har en søster, og om hun er sammen med en nordmann. Hvis det er tilfellet, er du safe.

Anonymkode: b05c4...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er forskjellige, og jeg er åpen for andre kulturer Osv, men jeg har til gode å møte en tyrker som ikke 1. Er innpåsliten 2. Familien skal gifte han vekk til en eller annen kusine  3. Er notorisk utro/flørter med alt og alle

Jeg har også dårlig erfaring med tyrkiske damer, altfor mye drama og mas. 

I tillegg så er det en del kurdere som omtaler seg selv som tyrkere, og alle er selvsagt født i selveste Istanbul.. 

Dette er ikke ment som generalisering, men jeg har noen spesielle historier i møte med de + å ha hatt en i familien i over 10 år, så de holder jeg meg unna, dessverre. Men dette er min personlige mening/erfaring!

Anonymkode: 279a8...e33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også dårlig erfaring med tyrkiske damer, altfor mye drama

Var noen av de gift med nordmenn?

Anonymkode: b05c4...3dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en tyrker på nettet som jeg vurderer å møte for date. Han virker veldig hyggelig. 

Men så hører man jo litt av vært om utlendinger, så jeg føler meg jo litt skeptisk samtidig som jeg synes det er dumt om det skal ødelegge et møte med han. 

Tidligere har jeg styrt unna å møte utlendinger nettopp pga det. 

Hva tenker du? Ønsker gjerne å høre erfaringer fra dere som har datet tyrkere. 

Jeg ønsker ikke å høre meninger fra de som ikke liker utlendinger...

han bor forresten i samme by som meg. Kanskje dere har tips til ting jeg bør spørre om før vi treffes?

 

Anonymkode: 5c13d...a0b

Kommer helt an på tyrkeren. Dette burde lært da du var syv år gammel.

Om jeg spør deg om det er verdt å møte en norsking for date, hva vil du svare da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har ett mål om å gifte seg med en tyrker. Nå er hun sammen med tyrker nummer 9 og de krangler stadig. Ett par tilfeller har hun søkt dekning hos meg, og noen av de har til og med prøvd seg på meg på fest. Så hadde du vært min venninne så hadde jeg frarådet deg. Det nærmeste jeg har vært "sammen" med en tyrker var da jeg bodde i kollektiv en kort periode. Han hadde med seg en ny dame hver gang han var ute på byen og fikk han ikke napp banket han på døra mi eller hos de andre jentene. Heldigvis fikk jeg meg egen leilighet kort tid etterpå. 

Anonymkode: 82948...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvor lenge har han bodd her? De tyrkerne jeg kjenner, har bodd her i mange år. Og føler de er som oss, noen er gift med en tyrker, og noen er gift med nordmenn. Men det har vært deres valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker med en tyrker på nettet som jeg vurderer å møte for date. Han virker veldig hyggelig. 

Men så hører man jo litt av vært om utlendinger, så jeg føler meg jo litt skeptisk samtidig som jeg synes det er dumt om det skal ødelegge et møte med han. 

Tidligere har jeg styrt unna å møte utlendinger nettopp pga det. 

Hva tenker du? Ønsker gjerne å høre erfaringer fra dere som har datet tyrkere. 

Jeg ønsker ikke å høre meninger fra de som ikke liker utlendinger...

han bor forresten i samme by som meg. Kanskje dere har tips til ting jeg bør spørre om før vi treffes?

 

Anonymkode: 5c13d...a0b

Så lenge dere møtes på et offentlig sted først, og du lar venninnene/familien din vite hvor du er og hvem du er med.

Anonymkode: 56dea...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

Hvorfor ikke? Å dra på date kan alltids være gøy :) Men ta det på en offentlig plass, sånn man alltid bør gjøre når man treffer noen fra nettet for første gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes utseendet har litt å si. Noen tyrkere ser bra ut, mens andre har et fremmedartet lite tiltalende utseende, i mine øyne. Så jeg vil råde deg til å se bilde av han først.

Anonymkode: 40abb...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...