Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg crusher så sykt på en jeg hadde forelesning med forrige semester. Greia er at crushingen min begynte så rart. 

Det var første forelesning i faget vi hadde sammen, og jeg satt ved pulten. Så kommer en fyr (jeg er jente) og setter seg foran meg. Han er ikke min type i det hele tatt, utseende messig (nå har jeg derimot endret mening og synes at han er kjempe kjekk, men det tok litt tid). På et punkt spør foreleseren om noe og han rekker opp hånden og svarer. I det han prater, kan jeg se typ halve ansiktet hans. Han smiler, og hjertet mitt hopper. Helt ut av det blå.

Jeg prøvde å ignorere det i starten, men følelsene gikk ikke bort. Hjertet hamret og jeg ble glad og varm og fnisete (fnisete! Jeg her ikke vært fnisete siden fjortisalderen!) hver gang jeg så ham. Fikk sommerfugler i magen og gikk og gliste som en idiot lenge etterpå. Og det hjalp jo ikke på saken at hver gang and pratet høyt i forelesningen så var alt han sa så gjennomtenkt. Han virker så intelligent og det er så attraktivt. Etterhvert måtte jeg bare innrømme følelsene for meg selv. 

Er det noen andre her som har opplevd det samme? Jeg er så forvirret for tiden. Det er veldig lenge siden jeg har hatt for en ny person, og jeg hadde aldri trodd at det skulle skje slik. 

Anonymkode: c6f87...2af

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg vet. når han såg på meg såg han inn i sjelen.

vær så snill å ikke røm. stå i det. vis at du er der. 

Anonymkode: 0ae4d...001

Skrevet

Dette høres jo bare deilig ut. :sol:

Og ser for meg hele scenarioet der du fniser og ser på denne mannen som smiler og prater. Det er jo så romantisk. Og fint.

Be han ut da vel? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...