Gjest Badebuksa Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Tenker vi trenger en motpol til "bekreft at jeg ikke er stygg"-tråden her inne. Hvordan ser du ikke ut? Gjør hva du vil, samma det om du legger ut et bilde av din rake motsetning eller et "bad hair day"-bilde - jeg er likeglad!
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 11 minutter siden, Badebuksa skrev: Tenker vi trenger en motpol til "bekreft at jeg ikke er stygg"-tråden her inne. Hvordan ser du ikke ut? Gjør hva du vil, samma det om du legger ut et bilde av din rake motsetning eller et "bad hair day"-bilde - jeg er likeglad! Anonymkode: eb10a...b85 1
Gjest Cartman Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Jeg ser ikke ut som Tom Cruise. Ikke er jeg dverg med komplekser. Jeg er heller ikke pen. Jeg har små ører, han har store. Jeg har liten munn, han har normal munn. Jeg har Carl I Hagen nese, han har ørnenese.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #5 Skrevet 1. april 2016 Den 28.3.2016 at 23.11, Badebuksa skrev: Tenker vi trenger en motpol til "bekreft at jeg ikke er stygg"-tråden her inne. Hvordan ser du ikke ut? Gjør hva du vil, samma det om du legger ut et bilde av din rake motsetning eller et "bad hair day"-bilde - jeg er likeglad! Ser ikke ut som en mann :D hehehehe Anonymkode: 6d54b...ec8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2016 #7 Skrevet 1. april 2016 Jeg ser ikke slik ut http://photobucket.com/user/Bradthxforn/media/fat/NudeFatGuy.jpg.html?filters[term]=fat%20naked%20man&filters[primary]=images&filters[secondary]=videos&sort=1&o=19 Anonymkode: eb10a...b85
Honey Dew Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 Jeg ser ikke ut fordi gardinene er trukket for
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. april 2016 #12 Skrevet 2. april 2016 38 minutter siden, utoginn skrev: Ha ha, det skal være sikkert Mystic
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå