Gå til innhold

Har du hatt sex med lubne gutter/herrer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Ja, spm er enkelt: Har noen av dere noengang hatt sex med karer som har litt fett på magen? Altså ikke overvektige med manboobs etc, men herrer/gutter typ han her: https://www.google.no/search?q=skinnifat+guys&espv=2&biw=1366&bih=667&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj4vJyH0OPLAhWTOSwKHaSEBS4Q_AUIBigB#tbm=isch&q=skinny+fat+stomach&imgrc=kRldWO2E-ETYgM%3A       

Isåfall hvordan var det? Ble dere avtent?

Anonymkode: 14ce7...743

Videoannonse
Annonse
Gjest Klopp
Skrevet

Ja. Er ikke tenkt på noen av de som kjøper uansett. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har hatt sex med både tykke og tynne, fasongen har i grunn lite å si for opplevelsen, men for min del må han være litt "sterk" så hvis jeg måtte velge ville jeg velge tykkere....

Anonymkode: d3fcc...3a6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har hatt sex med de som er verre enn det der.

Anonymkode: 29ff9...846

• Liker 3
Skrevet

Ja, selvfølgelig. Det er jo en ganske vanlig fasong da

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har hatt sex med både tykke og tynne, fasongen har i grunn lite å si for opplevelsen, men for min del må han være litt "sterk" så hvis jeg måtte velge ville jeg velge tykkere....

Hvordan tykke da? Med manboobs?

AnonymBruker
Skrevet

Wow, det var ikke mye fett, hadde aldri tenkt over engang. Bedre det enn syltynne. Eller, jeg vet ikke, kommer helt an på personen. Kroppssammensetning har ikke så mye å si for om sexen blir bra, så lenge man ikke er smellfeit.

Anonymkode: 71c69...71d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har hatt sex med de som er verre enn det der.

Anonymkode: 29ff9...846

Haha, overvektige? Hvorfor hadde du det? Blir du ikke avtent?

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg liker slanke menn, og er ganske kresen på hvem jeg går til sengs med. Gidder ikke ligge med noen som ikke er min type.

Anonymkode: 4d30f...6a0

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg liker slanke menn, og er ganske kresen på hvem jeg går til sengs med. Gidder ikke ligge med noen som ikke er min type.

Så de andre damene/jentene som ofte har sex, de driter i om du er litt lubben eller ei?

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, overvektige? Hvorfor hadde du det? Blir du ikke avtent?

Hvor gammel er du?

Anonymkode: a8a21...b17

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Gutter og herrer, hehehe. "Jeg hadde med meg en herre hjem i helga". Er det noen som sier det?

Anonymkode: a47ee...5f9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, NasseNøff skrev:

Foretrekker lubne og de med litt på kroppen, enn de som er syltynne. 
Blir så redd for at de små tynne mennene skal drukne i valkene mine. :bond:

Går jo ei grense. Er han så feit at penis forsvinner i valker og bulker, og det renner svette etter 1 min og han klarer ikke å snu seg uten å ha hjelp, det går ikke altså. 
Er man tynn nok til å klare å ha sex, uten å krepere på grunn av tette blodårer, da er de tipp topp for min del. 

Dette er sikkert rart, men: Syns du ikke det er litt ekkelt når han fyren du har sex, som er litt lubben. Når dere har sex, og han kjører deg hardt, å se all fettet som rister? Eller legger du ikke merke til det?

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: a8a21...b17

Jeg er 17. Er litt skinny fat, så derfor jeg spør. 

Tenker på når jeg skal til å ha sex med en dame, og så tar jeg av meg klærne, også ombestemmer hun seg når hun ser kroppen?

Gjest Uhumskheter
Skrevet

Jeg liker ikke muskler noe særlig, jeg liker de goslige og gladtjukke, det er min type. Typen som ligger på rygg i parken med en øl og engangsgrill med vennegjengen hele sommeren :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt sex med etterbilde :P men har bare hatt en kjæreste, og han har gått fra normal slank trent mann, til å bli en stor muskelmann på 100 kg, så derfor har naturligvis smaken min endret seg etter han (siden han er mannen min og jeg tenner ufattelig mye på han), så nå foretrekker jeg menn med lav fettprosent og mye muskelmasse. 

Anonymkode: 23a75...aab

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så de andre damene/jentene som ofte har sex, de driter i om du er litt lubben eller ei?

Du? Som i jeg? Jeg ligger ikke med andre damer.

Hva spør du om egentlig?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tykke da? Med manboobs?

Tja, tendens til manboobs jaffal.  Men vil si at bildene du linker til er ganske gjennomsnittlige menn da.  Og til de som sier de er kresne derfor vil de ikke ha tykke menn så vil jeg si at jeg er "kresen" jeg og, men det er andre egenskaper enn kroppstypen som er avgjørende for om vi havner i sengen.  

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...