Gå til innhold

Å ta kontakt etter 2 måneder..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Er medlem i en studentorganisasjon. Vi medlemmene satt og drakk øl sammen for en to måneders tid siden. Der kom jeg i snakk med ei jente jeg ikke hadde møtt før. Synes hun var ganske søt, faktisk. Vi snakket litt. Da jeg dro, spurte hun om hele navnet mitt. Hun sa at hun skulle legge meg til på Facebook/ta kontakt igjen, eller noe i den duren. Jeg sa hva jeg het, men per dags dato har hun ikke lagt meg til, eller noe. Jeg har tenkt en del på denne jenta, og vurdert å ta kontakt selv. Men nå har det gått litt tid. Tenk om hun har fått seg kjæreste? Veit jeg ikke bør tenke sånn, men litt kleint om jeg tar kontakt, også er hun ikke interessert. 

Hva tenker dere? :) Var hun interessert, og bør jeg legge henne til på face? :P Litt teit situasjon, men.

Anonymkode: c7eae...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden hun ville legge deg til og spurte etter ditt fulle navn, ville jeg tenkt og gått utifra at hun ville gjøre det. Ellers var det ikke noe greit sagt. Kanskje hun har mistet eller glemt navnet?

Kan jo og være hun ikke kan eller vil være interessert lenger av en eller annen grunn. Uansett kan du sende henne en melding hvis du vil. Det er bare hyggelig, alt etter hva du skriver.

Jeg hadde nok sendt en sms og sagt noe sånn som at det var så hyggelig sist da vi snakket sammen. Hadde vært fint å gjenta det. Hvordan går det? 

Men du kan heller godt sende henne en venneforespørsel på Fb. Legger hun deg til, kan du skrive en melding der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, exictence skrev:

Siden hun ville legge deg til og spurte etter ditt fulle navn, ville jeg tenkt og gått utifra at hun ville gjøre det. Ellers var det ikke noe greit sagt. Kanskje hun har mistet eller glemt navnet?

Kan jo og være hun ikke kan eller vil være interessert lenger av en eller annen grunn. Uansett kan du sende henne en melding hvis du vil. Det er bare hyggelig, alt etter hva du skriver.

Jeg hadde nok sendt en sms og sagt noe sånn som at det var så hyggelig sist da vi snakket sammen. Hadde vært fint å gjenta det. Hvordan går det? 

Men du kan heller godt sende henne en venneforespørsel på Fb. Legger hun deg til, kan du skrive en melding der.

Takk for svar!

Okay, jeg kan jo legge henne til, og se om hun aksepterer. Men ja, det blir kanskje litt rart å legge henne til igjen etter et par måneder? Vi har jo bare møtt hverandre en gang. Eller synes du jeg skal vente til vi treffes igjen? Hun kjente jo noen andre medlemmer jeg kjenner, så sitter og håper på at hun kanskje vil dukke opp igjen neste gang vi drikker øl.. Haha.

Anonymkode: c7eae...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan hende hun ble sjenert da hun ble edru og derfor ikke turte å legge deg til.

Det verste som kan skje er at hun ikke svarer på venneforspørselen din, men det er store sjanser for at hun svarer ja. :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg henne til! Tenk om hun blir kjempeglad.

Anonymkode: 452df...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar!

Okay, jeg kan jo legge henne til, og se om hun aksepterer. Men ja, det blir kanskje litt rart å legge henne til igjen etter et par måneder? Vi har jo bare møtt hverandre en gang. Eller synes du jeg skal vente til vi treffes igjen? Hun kjente jo noen andre medlemmer jeg kjenner, så sitter og håper på at hun kanskje vil dukke opp igjen neste gang vi drikker øl.. Haha.

Anonymkode: c7eae...ea4

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Nei, det er helt greit selv om det er gått 2 mnd. Synes absolutt du kan sende henne en forespørsel. Godtar hun, så send henne en kort koselig melding. Alt som er hyggelig ment og gjør andre glad, skal du ikke være i tvil på å gjøre :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lyst! Men synes dere det har gått 'for' lang tid? Hva om hun har glemt meg? 

Anonymkode: c7eae...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøv :-)! Du har jo ingenting å tape? 

Hvor holder du til? Historien virker kjent så jeg ble med ett litt nyskjerrig...

Anonymkode: 505ee...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare prøv :-)! Du har jo ingenting å tape? 

Hvor holder du til? Historien virker kjent så jeg ble med ett litt nyskjerrig...

Anonymkode: 505ee...5fd

Historien? Det er jo bare en stundentfest der ei jente snakker med en gutt. Tviler r på at det bare var ett sted det var en sånn fest for et par mnd siden. 

Anonymkode: fb320...126

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg har lyst! Men synes dere det har gått 'for' lang tid? Hva om hun har glemt meg? 

Anonymkode: c7eae...ea4

Nei, det har ikke gått for lang tid.

Hva hadde du selv synes ved å få en melding eller forespørsel fra en etter 2 mnd? Går ut fra at du hadde synes det var hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, exictence skrev:

Nei, det har ikke gått for lang tid.

Hva hadde du selv synes ved å få en melding eller forespørsel fra en etter 2 mnd? Går ut fra at du hadde synes det var hyggelig.

Ja, jeg hadde jo kanskje det :) Får bare gjøre det..! Hjelp, huff :P

Anonymkode: c7eae...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg hadde jo kanskje det :) Får bare gjøre det..! Hjelp, huff :P

Anonymkode: c7eae...ea4

Hadde du bare kanskje? Alltid koselig å få en hilsen eller vennespørsel fra en man har hatt det hyggelig sammen med. Uansett om man er romantisk interessert eller ikke. Bare det ikke er fra en som stadig maser og ikke tar noe hint om at man ikke er noe romantisk interessert, men bare fortsetter å mase. Men det er jo ikke det det er snakk om her i det hele tatt. 

Bare si at du ville høre hvordan det går med henne. Og at det dere hadde det så hyggelig sammen.

Ville ikke nevnt noe om hvorfor hun ikke har funnet deg på fb før osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, exictence skrev:

Hadde du bare kanskje? Alltid koselig å få en hilsen eller vennespørsel fra en man har hatt det hyggelig sammen med. Uansett om man er romantisk interessert eller ikke. Bare det ikke er fra en som stadig maser og ikke tar noe hint om at man ikke er noe romantisk interessert, men bare fortsetter å mase. Men det er jo ikke det det er snakk om her i det hele tatt. 

Bare si at du ville høre hvordan det går med henne. Og at det dere hadde det så hyggelig sammen.

Ville ikke nevnt noe om hvorfor hun ikke har funnet deg på fb før osv. 

Jo, sant! :) Hadde syntes at det hadde vært koselig. 

Hm, ja.. Jeg la henne til, og hun godtok nesten med en gang.. Skal jeg si hei, eller like et av bildene hennes? Det blir kanskje litt teit å like et bilde. Men tenker ofte på om hun kanskje har møtt en annen i mellomtiden. Da blir det så flaut om jeg tar kontakt..

Anonymkode: c7eae...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jo, sant! :) Hadde syntes at det hadde vært koselig. 

Hm, ja.. Jeg la henne til, og hun godtok nesten med en gang.. Skal jeg si hei, eller like et av bildene hennes? Det blir kanskje litt teit å like et bilde. Men tenker ofte på om hun kanskje har møtt en annen i mellomtiden. Da blir det så flaut om jeg tar kontakt..

Anonymkode: c7eae...ea4

Hei! Du kan jo se om hun skriver til deg! Synes du kan like ett bilde. Hadde selv satt pris på det! Det er jo ikke noe galt i det. Jente btw

Anonymkode: 3ce56...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, sant! :) Hadde syntes at det hadde vært koselig. 

Hm, ja.. Jeg la henne til, og hun godtok nesten med en gang.. Skal jeg si hei, eller like et av bildene hennes? Det blir kanskje litt teit å like et bilde. Men tenker ofte på om hun kanskje har møtt en annen i mellomtiden. Da blir det så flaut om jeg tar kontakt..

Anonymkode: c7eae...ea4

Synes jo du må gjøre det du føler for. Du trenger ikke være så usikker på deg selv. Helt fint om du liker et bilde eller sier hei.

Siden du spør, så tror jeg at jeg hadde ventet noen dager for å se om hun skrev noe til deg. Så hadde jeg skrevet en hilsen med hei, kjekt å se deg her. Var så hyggelig å treffe deg sist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, exictence skrev:

Synes jo du må gjøre det du føler for. Du trenger ikke være så usikker på deg selv. Helt fint om du liker et bilde eller sier hei.

Siden du spør, så tror jeg at jeg hadde ventet noen dager for å se om hun skrev noe til deg. Så hadde jeg skrevet en hilsen med hei, kjekt å se deg her. Var så hyggelig å treffe deg sist. 

Hm, jeg likte et bilde, men hun har ikke sagt noe enda.. Ser at hun har vært aktiv. Mulig jeg hadde litt store forventninger altså.. Jaja :).. 

Anonymkode: c7eae...ea4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, jeg likte et bilde, men hun har ikke sagt noe enda.. Ser at hun har vært aktiv. Mulig jeg hadde litt store forventninger altså.. Jaja :).. 

Anonymkode: c7eae...ea4

Hun sier jo ikke noe fordi du liker et bilde. Kan godt være hun gjerne vil og venter på at du skal sende henne noen ord.

Faktisk tenker jeg ofte det når noen sender en vennespørsel til meg og jeg godtar, at de sender en liten hilsen med hei, og at det står fint til. Ser på det som positivt og at den som gjør det er en kjekk person.

Synes godt du kan sende en hilsen hvor du skriver hei. Kanskje takke for hyggelig treff sist. Spørre hvordan det går.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...