AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Det er fantastisk deilig, og jeg stønner og vrir meg ukontrollert. Men det blir for intenst, og jeg ber han stoppe. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Hvordan jeg skal nyte det... Høres sikkert rart ut men... I tillegg er han ny, og vi har ikke hatt sex enda, bare fingret, ikke snakket om orgasmer og slikt. Jeg kommer kun av klitorisstimulering, og det vil jeg egentlig si til han, for å minske presset for min del. Men vet ikke hvordan jeg skal si det, høres så teit ut. Egentlig vil jeg være helt åpen med han her, så jeg endelig kan finne ut av hvordan jeg fungerer, føler det er på tide, er over 30 år. Noen tips om dette med g-punktstimulering? Og hva skal jeg si så han ikke forventer at jeg kommer, sånn generelt? Selv om jeg får klitorisorgasme, er ikke det noe som skjer med andre, kun alene med vibrator. Eventuelt via slikking når han kjenner meg godt og gjør det på min måte. Anonymkode: 2ac4d...b0a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er fantastisk deilig, og jeg stønner og vrir meg ukontrollert. Men det blir for intenst, og jeg ber han stoppe. Vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Hvordan jeg skal nyte det... Høres sikkert rart ut men... I tillegg er han ny, og vi har ikke hatt sex enda, bare fingret, ikke snakket om orgasmer og slikt. Jeg kommer kun av klitorisstimulering, og det vil jeg egentlig si til han, for å minske presset for min del. Men vet ikke hvordan jeg skal si det, høres så teit ut. Egentlig vil jeg være helt åpen med han her, så jeg endelig kan finne ut av hvordan jeg fungerer, føler det er på tide, er over 30 år. Noen tips om dette med g-punktstimulering? Og hva skal jeg si så han ikke forventer at jeg kommer, sånn generelt? Selv om jeg får klitorisorgasme, er ikke det noe som skjer med andre, kun alene med vibrator. Eventuelt via slikking når han kjenner meg godt og gjør det på min måte. Anonymkode: 2ac4d...b0a Du må jo bare si det. De aller fleste kommer kun hvis klitoris blir stimulert. Noen kan riktignok komme av indirekte stimulering ("g-punkt" og lignende, men de fleste gjør det ikke). Det er jo litt utrolig at han ikke har fått med seg det ennå. Det høres jo ikke teit ut at du bare kommer på den måten, det er faktisk helt vanlig. Du kan også kjøpe deg en liten bulletvibrator som du bruker på klitoris mens han fingrer deg. Der er deilig! Anonymkode: f2f7c...72c
Ragnar89 Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Hvordan kan du vite at du ikke kommer slik når du ber han om å stoppe? Det er jo faktisk rett etter det intense at du gjerne kommer, så la han fortsette du 6
Banks Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 (endret) 3 timer siden, Ragnar89 skrev: Hvordan kan du vite at du ikke kommer slik når du ber han om å stoppe? Det er jo faktisk rett etter det intense at du gjerne kommer, så la han fortsette du Var dette som slo meg også. Ikke be han stoppe, heller slakke litt ned på tempo. Endret 28. mars 2016 av Banks
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Du er heldig. Dette har blitt prøvd flere ganger men ikke noe særlig resultat Bevegelsen er vel heller ikke så komplisert at man skal skylde på dårlig teknikk... Anonymkode: 226ac...c60
annebanane Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 Ts Takk for innspill. Teknikken har nok ikke så mye å si nei, for det skjer med en gang, og med forskjellige menn, men jeg har ikke turt å gjøre det mer enn et minutt eller noe. Finnes det noe leketøy så jeg kan prøve på egenhånd? Er vanskelig å få rett vinkel og nok kraft... Presse ut? Å herregud, det tror jeg ikke at jeg tør... Er det sånn jeg kommer over kanten? Anonymkode: 2ac4d...b0a
Sharon90 Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Denne kan kanskje funke? =) https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/delight-g-punktvibrator-rosa/
Laurielle Skrevet 30. mars 2016 #9 Skrevet 30. mars 2016 God sex krever god kommunikasjon. Vi er alle litt forskjellige, og det er viktig at vi sier ifra om hva som fungerer godt og dårlig. Vi har mye å lære av hverandre, og så lenge man ikke sier ifra på en stygg måte, vil det heller ikke bli en ubehagelig opplevelse. Jeg opplever også at det kan bli vondt dersom det blir for intenst, men dette kan også komme an på hvor kåt jeg er. Et tips kan være å få ham til å gjøre ting saktere slik at du rekker å sanse bevegelsene mellom hver gang, eller at han ikke gjør det like hardt som han pleier. Et annet tips er å kombinere det med klitorisstimulering. Da vil det være mer som skjer og det som egentlig er for intenst kan erstattes med en annen følelse. Mitt viktigste råd er i hvert fall at man prater med sexpartneren sin. Det er viktig, uansett hvor godt man kjenner hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå