Sikkerhetsjenta Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Ifølge svensk politi. Så kollapser Sverige. Danmark er ikke politisk korrekte. Hipp hipp hurra for Danmark. 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Ikke bare i følge svensk politi! Anonymkode: 474bb...5bc 2
studerende Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke bare i følge svensk politi! Anonymkode: 474bb...5bc Jeg er glad for at det finnes modige stolte svensker som dette. Folk som våger å vise den sannheten som politikereliten, sosialistene og PK-media fornekter! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 26 minutter siden, studerende skrev: Jeg er glad for at det finnes modige stolte svensker som dette. Folk som våger å vise den sannheten som politikereliten, sosialistene og PK-media fornekter! Anonymkode: 474bb...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #6 Skrevet 28. mars 2016 Sverige står på mange måter som et bevis på hva som skjer når den muslimske innvandringen blir for stor. Det betyr ikke at alle muslimer er kriminelle, men prosentandelen er såpass høy at når man tar inn noen hundretusen så blir det problemer. Anonymkode: e2301...4e9 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #7 Skrevet 28. mars 2016 30 minutter siden, studerende skrev: Jeg er glad for at det finnes modige stolte svensker som dette. Folk som våger å vise den sannheten som politikereliten, sosialistene og PK-media fornekter! Du skjønte ikke ironien bak hans innvandrings"kritikk"? Anonymkode: 9317b...f62
studerende Skrevet 28. mars 2016 #8 Skrevet 28. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Du skjønte ikke ironien bak hans innvandrings"kritikk"? Anonymkode: 9317b...f62 Jo, men du skjønte åpenbart ikke at jeg forsøkte å parodiere noen av de mest rabiate "kritikerne" på forumet 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #9 Skrevet 28. mars 2016 5 minutter siden, studerende skrev: Jo, men du skjønte åpenbart ikke at jeg forsøkte å parodiere noen av de mest rabiate "kritikerne" på forumet Parodi når det ikke passer? Du er jo enig i budskapet hans så da er det ingen parodi. Synes du burde skifte profilbilde, ingen Einstein hadde trodd innvandring var lønnsom, verken økonomisk eller kulturelt Anonymkode: 9317b...f62 1
studerende Skrevet 28. mars 2016 #10 Skrevet 28. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Parodi når det ikke passer? Du er jo enig i budskapet hans så da er det ingen parodi. Synes du burde skifte profilbilde, ingen Einstein hadde trodd innvandring var lønnsom, verken økonomisk eller kulturelt Anonymkode: 9317b...f62 For det første har jeg aldri argumentert for at innvandring er lønnsomt, men jeg mener vi er moralsk forpliktet til å hjelpe mennesker i nød, spesielt siden utenrikspolitikk som Norge delvis har støttet opp under har bidratt til flyktningestrømmen. For det andre emmigrerte Einstein til statene og hadde flyktningestatus pga. jødeforfølgelsen i Tyskland. Jeg mistenker derfor at han ikke nødvendigvis hadde delt ditt flyktningesyn, men det blir spekulasjoner som egentlig ikke er relevante for debatten.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #11 Skrevet 28. mars 2016 Men dette har jo samfunnseliten dyrket frem i 200 år med white guilt complexet sitt. jeg synes det virker uforståelig, faktisk helt ubegripelig pga jeg er sikker på at vi alle går gjennom reinkarnasjon. I tillegg har de fremstilt det som om at "andre kulturer" er bedre og varmere og stoltere og riktigere nå i 40 år. De begynte jo å hjernevaske folk på samfunnsinstitusjonene med white guilt complex allerede i 1955 omtrent. Er sikker på at det kun er psykopater som styrer samfunnet. Så for meg da, som tror på reinkarnansjon så virker denne gruppetenkningen og idoliseringen og "kulturforståelsen" helt bak mål. Anonymkode: 9bc88...105 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #12 Skrevet 28. mars 2016 Hvordan kan man bedre selge ut sin egen befolkning til å undergrave seg selv enn å hjernevaske de med at alle hvite er slemme? det er jo helt kokko. ja mange hvite er sikkert dritslemme, men de andre hvite er jo mennesker som andre? jeg forstår det ikke. mulig de der pk er ekstremister som ikke liker seg selv? slik at de føler det ville være rettferdig at de underkaster seg asap. jeg forstår 0 av det. 0 derimot visse utenlandske får lov til å være så rasistiske de bare vil. så rasistiske de bare vil. de har tilfeldigvis ikke hatt den samme hjernevasken men MOTSATT hjernevask vi er best osv. selvfølgelig blir det sjuke tilstander da. er jo ikke lov å si rasistske ting i den ene leiren men applauderes i den andre? vel vel, folk er uansett kokko overalt og det ER psykopatene som styrer samfunnene. Anonymkode: 9bc88...105 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #13 Skrevet 28. mars 2016 15 minutter siden, studerende skrev: For det første har jeg aldri argumentert for at innvandring er lønnsomt, men jeg mener vi er moralsk forpliktet til å hjelpe mennesker i nød, spesielt siden utenrikspolitikk som Norge delvis har støttet opp under har bidratt til flyktningestrømmen. For det andre emmigrerte Einstein til statene og hadde flyktningestatus pga. jødeforfølgelsen i Tyskland. Jeg mistenker derfor at han ikke nødvendigvis hadde delt ditt flyktningesyn, men det blir spekulasjoner som egentlig ikke er relevante for debatten. Hvor skal man stoppe da? Milliarder av mennesker ville gjerne bodd her, skal vi hjelpe alle? Og når man ser konsekvensene, Paris, Brussel, hvor mange av våre egne skal vi ofre for å hjelpe? Vi vet jo også at 90 % av de som har penger til å ta seg hit er folk som lever ganske godt og bare ønsker et enda bedre liv i Europa men ikke er i livsfare. Ergo forblir de du ønsker å hjelpe igjen i hjemlandet mens vi betaler store summer for lykkejegere. Einstein bidro med arbeid da han var der og ønsket vel heller ikke å tvinge USA inn i et sykt verdensbilde og religion Anonymkode: 9317b...f62 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #14 Skrevet 28. mars 2016 Synes det verste med utlendinger er at de er så ekstremt rasister men det er mange norske også da. Anonymkode: 9bc88...105 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #15 Skrevet 28. mars 2016 Anbefaler alle å se den her. Rystende informasjon om islams krigførsel gjennom organisert voldtekt av kvinner. Anonymkode: a49c1...74b 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #16 Skrevet 28. mars 2016 denne mente jeg. Anonymkode: a49c1...74b 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #17 Skrevet 28. mars 2016 Denne er interessant. Man kan selv se hva som skjer når "60 minutes Australia" prøver å filme i svensk no-go sone: https://www.youtube.com/watch?v=42jpuXJPk0w Anonymkode: e2301...4e9 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #18 Skrevet 29. mars 2016 20 timer siden, studerende skrev: For det første har jeg aldri argumentert for at innvandring er lønnsomt, men jeg mener vi er moralsk forpliktet til å hjelpe mennesker i nød, spesielt siden utenrikspolitikk som Norge delvis har støttet opp under har bidratt til flyktningestrømmen. For det andre emmigrerte Einstein til statene og hadde flyktningestatus pga. jødeforfølgelsen i Tyskland. Jeg mistenker derfor at han ikke nødvendigvis hadde delt ditt flyktningesyn, men det blir spekulasjoner som egentlig ikke er relevante for debatten. Jeg tror de fleste er for å hjelpe mennesker som er i nød, da mener jeg mennesker som er utsatt for forfølgelse av hjemlandets myndigheter, og at mennesker som er utsatt for krig ( men ikke personlig forfulgt) kan få opphold i et fredelig land til krigen er over. Det som er synd er at det kommer så mange andre som verken er utsatt for krig i hjemlandet eller som er personlig forfulgt, dette er gjerne mennesker som vil ha en bedre økonomisk fremtid, noe som er forståelig, men det er ikke dem asylinstituttet er laget for.Selvsagt er det også et problem at mange av dem som kommer har en helt annen kultur enn oss, mange av dem vil selvsagt integrerer seg, men en stor andel vil det ikke, og da har den vestlige verden fått et problem. Et typisk tegn for den vestlige verden og da særlig de skandinaviske land, er at befolkningen har stor tillit til hverandre. Den muslimske verden er preget av liten tillit mellom folk flest, de er preget av korrupsjon, og av kjønnsroller som fører til stor lidelse for mange kvinner, men også at økonomien i disse landene går dårlig. Man kan ikke kutte ut halvparten av befolkningen som arbeidsstyrke uten at dette vil gå utover økonomien i det enkelte land. Summa summarum ; det er i beste fall naivt å tro at de som kommer kutter ut sin kultur bare de når grensen til Europa, og dermed er det store sjanser for at vi får mer svart arbeid og mindre tillit mellom folk flest,og det vil være en tragedie for vestlige land. Anonymkode: cc411...4c5 3
studerende Skrevet 29. mars 2016 #19 Skrevet 29. mars 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror de fleste er for å hjelpe mennesker som er i nød, da mener jeg mennesker som er utsatt for forfølgelse av hjemlandets myndigheter, og at mennesker som er utsatt for krig ( men ikke personlig forfulgt) kan få opphold i et fredelig land til krigen er over. Det som er synd er at det kommer så mange andre som verken er utsatt for krig i hjemlandet eller som er personlig forfulgt, dette er gjerne mennesker som vil ha en bedre økonomisk fremtid, noe som er forståelig, men det er ikke dem asylinstituttet er laget for.Selvsagt er det også et problem at mange av dem som kommer har en helt annen kultur enn oss, mange av dem vil selvsagt integrerer seg, men en stor andel vil det ikke, og da har den vestlige verden fått et problem. Et typisk tegn for den vestlige verden og da særlig de skandinaviske land, er at befolkningen har stor tillit til hverandre. Den muslimske verden er preget av liten tillit mellom folk flest, de er preget av korrupsjon, og av kjønnsroller som fører til stor lidelse for mange kvinner, men også at økonomien i disse landene går dårlig. Man kan ikke kutte ut halvparten av befolkningen som arbeidsstyrke uten at dette vil gå utover økonomien i det enkelte land. Summa summarum ; det er i beste fall naivt å tro at de som kommer kutter ut sin kultur bare de når grensen til Europa, og dermed er det store sjanser for at vi får mer svart arbeid og mindre tillit mellom folk flest,og det vil være en tragedie for vestlige land. Anonymkode: cc411...4c5 Du har mye rett er, men jeg skjønner ikke hvordan folk i denne tråden har fått for seg at jeg nærmest er for fri flyt av folk over grensene og at jeg er ute av stand til å se problemer med flyktningestrømmen kun fordi jeg spøker om rabiate brukere som raljerer mot eliten og PK-media og fordi jeg ikke kjøper den hinnsides retorikken om at Sverige og vest-europa er på vei mot kollaps eller sharia lovgivning. Det finnes veldig mange nyanser mellom de to ytterpunktene. Nå er det slik at det ikke er mine synspunkter på flyktninger som er tema i denne tråden, så jeg foreslår uansett at vi legger den ballen død. Så kan dere få gå tilbake til å diskutere Sveriges undergang
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #20 Skrevet 29. mars 2016 13 minutter siden, studerende skrev: Du har mye rett er, men jeg skjønner ikke hvordan folk i denne tråden har fått for seg at jeg nærmest er for fri flyt av folk over grensene og at jeg er ute av stand til å se problemer med flyktningestrømmen kun fordi jeg spøker om rabiate brukere som raljerer mot eliten og PK-media og fordi jeg ikke kjøper den hinnsides retorikken om at Sverige og vest-europa er på vei mot kollaps eller sharia lovgivning. Det finnes veldig mange nyanser mellom de to ytterpunktene. "Kollaps" er for vagt til å kunne si ja eller nei til om det vil skje, men det er helt sikkert at f.eks. velferdsstaten vil bli bygget ned og kriminaliteten vil øke siden det blir så mye av den at politiet bare kan etterforske de aller mest alvorlige sakene. Media dysser stort sett ned slike ting, men akkurat i dag er det faktisk litt fokus på det siste i NRK. http://www.nrk.no/dokumentar/xl/raser-over-henlagte-dieseltyverier-1.12866040 Anonymkode: 6a009...14f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå