Gå til innhold

Bilrunkere, finnes dere?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den korte tiden jeg har oppholdt meg på dette forumet har jeg kommet over tre tråder hvor det er snakk om kondomer som har blitt funnet i bilen. Her kommer folk med forklaringer som at "mange menn runker i bilen og bruker kondom for å unngå søl". 

Er kvinner virkelig så naive, eller finnes det virkelig bilrunkere der ute? 

Får dere ikke lov av dama å runke inne? :laugh:

Anonymkode: a6cb0...0e7

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

aldri med kondom

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var i militæret ronket jeg i bilen, men det ble noe grisete ettersom jeg ikke brukte kondom. 

Hadde for øvrig dame. Fikk lov å ronke hjemme, men det var et stykke å kjøre til militærleiren så når man fikk stå på turen var det bare å få gjort noe med det

Anonymkode: 73ec2...9b5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å runke i bilen men nå er jeg jo yrkesjåfør. Jeg bruker kondom pga søl ja!

Anonymkode: 4c575...692

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg har rukket to ganger i bilen gjennom tretti år som sjåfør. Begge gangene var jeg på lang kjøretur over flere dager, og tanken på å komme hjem til kjæresten gjorde at jeg måtte stoppe å lette litt på trykket. 

Men å bruke kondomer når jeg runker er helt uaktuelt, hverken i bilen eller ellers. 

Kondomer er for å ha sex med en ny partner. Eller for å beskytte mikrofoner mot vann! 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg var i militæret ronket jeg i bilen, men det ble noe grisete ettersom jeg ikke brukte kondom. 

Hadde for øvrig dame. Fikk lov å ronke hjemme, men det var et stykke å kjøre til militærleiren så når man fikk stå på turen var det bare å få gjort noe med det

Anonymkode: 73ec2...9b5

Militæret er unntakstilstand :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å runke i bilen men nå er jeg jo yrkesjåfør. Jeg bruker kondom pga søl ja!

Anonymkode: 4c575...692

Haha, yrkessjåfør var den mest "logiske" forklaringen jeg tenkte og

AnonymBruker
Skrevet

Kondomer funnet i bilen? Er nok menn som har hatt besøk av prostituerte i bilen ja..

Anonymkode: ecce9...cec

• Liker 2
Gjest FruKG
Skrevet

Bilrunkere?? Betyr det at noen ikke får lov til å runke hjemme eller vil ha sex med kona si?

Jeg har møtt et par i mitt liv som ville runke på meg i bilen sin, men det er vel ikke det samme?

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg er kvinne, og jeg er vel da en såkalt "bilrunker". Jeg trenger heldigvis ikke kondom, og nei, det er ikke noe jeg gjør, men har tydeligvis plutselig skjedd, og ser ingen grunn til at dette skal være så veldig rart. For meg er det i alle fall mye rarere å "runke" på doen på jobb, og det er det tydeligvis mange menn som gjør. 

Skrevet

Har runket i bil én gang. Nå skal det sies at jeg var i den alderen hvor hormonene var på sitt aller jæveligste, og jeg var så diskret som jeg kunne. Buksa måtte dog skiftes da vi kom hjem. :rodme:

Gjest Klopp
Skrevet

Runker når jeg er kåt og ikke har tilgang til hjelp for å få den ned. Så ja har hendt i bilen også. Har ikke brukt kondom for det. Bryr meg ikke om jeg søler i bilen. Har også blitt sugd i bilen. Har aldri kjørt når jeg holder på. Så idiot er vel ingen håper jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...