AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #1 Skrevet 28. mars 2016 Væsken som engangslinsene mine ligger i spruter alltid ut når jeg åpner dem (ikke alt, bare en liten sprut, men irriterende nok). Noen som har et triks som kan fortelle meg hvordan jeg best mulig kan åpne beholderne uten at det spruter? Det spruter enten på meg, eller på en vegg, avhengig av hvilken vei jeg holder dem. Anonymkode: 64aaa...539
Dricka Skrevet 28. mars 2016 #2 Skrevet 28. mars 2016 Jeg har ikke noe problem med at det spruter noe særlig. Men du kan jo sikkert prøve å forsiktig skjære opp lokket?
drikkerbrushverdag Skrevet 28. mars 2016 #3 Skrevet 28. mars 2016 Jeg tror ikke det spruter så veldig, men jeg tar dem på meg over vasken, og tar både vannet og kontaktlinsa i håndflaten før jeg tar dem på. Sikt mot vasken med håndflata under, det blir søl - men den veien du vil ha det.
Minya Skrevet 28. mars 2016 #4 Skrevet 28. mars 2016 Åpne dem forsiktig og sakte, som du ville åpnet en makrell-boks for å unngå tomatsplæsj utover hele kjøkkenet. Unngå å klemme fingeren ned på midten av lokket når du åpner den, det vil øke trykket i blisterpakken og gjøre sannsynligheten større for at linsevæsken spruter ut. Dette er sannsynligvis det du gjør hver gang. Når du har teknikken inne vil du automatisk åpne blisterpakken raskere for hver gang.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2016 #5 Skrevet 28. mars 2016 Åpne sakte. Få først en minimal åpning før du så drar av resten. Anonymkode: f65a2...1ad
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #6 Skrevet 29. mars 2016 Kjøp et annet merke. Noen er dritt å åpne, andre er dritt å få på. Prøv deg frem og finn en du liker! Jeg var gjennom alle de dyre merkene fra brillebutikk men bruker nå de billigste på lensit. Anonymkode: 3722c...471
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå