Gå til innhold

Våknet med kraftig hodepine :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Våknet i dag med kraftig hodepine. Føler meg helt slått ut. Jeg er veldig frostig i kroppen også, og får sånne "skjelvinger" innimellom. I tillegg føler jeg meg ganske slapp og litt svimmel :/ Hva kan dette være? Begynnelsen på en forkjølelse? Influensa, eller?

Anonymkode: 4aced...5f6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk influensa hos meg!

Anonymkode: 1c9e6...657

Skrevet

Sannsynligvis influensa ja, er jo absolutt sesong for det nå. Hvordan er hodepinen? Ensidig, foran, bak eller hele hodet? Konstant trykkende eller dunkende? Nakkestivhet? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Sannsynligvis influensa ja, er jo absolutt sesong for det nå. Hvordan er hodepinen? Ensidig, foran, bak eller hele hodet? Konstant trykkende eller dunkende? Nakkestivhet? 

Huff, ja er vel det da.. Hodepinen er trykkende, og går over pannen og ut til tinningene. Litt stiv i nakken ja.

-ts

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, ja er vel det da.. Hodepinen er trykkende, og går over pannen og ut til tinningene. Litt stiv i nakken ja.

-ts

Da mener du at det går greit å bevege nakken, men at du er støl i musklene? 

Isåfall god bedring med influensaen :) bare husk å ta kontakt med lege hvis du skulle bli veldig dårlig, evt er det alltid lurt å ordne med at noen kommer innom en gang ila dagen og ser til deg :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, isbjørnungen skrev:

Da mener du at det går greit å bevege nakken, men at du er støl i musklene? 

Isåfall god bedring med influensaen :) bare husk å ta kontakt med lege hvis du skulle bli veldig dårlig, evt er det alltid lurt å ordne med at noen kommer innom en gang ila dagen og ser til deg :) 

Ja, går greit å bevege nakken. Bare litt støl.

Takk skal du ha! :-) Det skal jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke ut som hodepinen vil gi seg.. Nå har jeg tatt en 2 timers blund, men det er like gale som det var. Hva annet hjelper? Tok paracet før jeg la meg nedpå.

-ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...