AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #41 Del Skrevet 3. april 2016 Vår Staude. Hun gjør ikke morgenen go', for å si det sånn. Anonymkode: 2682c...565 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuntzilla Skrevet 3. april 2016 #42 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har aldri skjønt hvorfor Nadia Hasnaoui er programleder. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mar89 Skrevet 3. april 2016 #43 Del Skrevet 3. april 2016 CHARLOTTE THORSTVEDT!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenta Skrevet 3. april 2016 #44 Del Skrevet 3. april 2016 Gaute Grøtta Grav eller Thomas Numme, klarer ikke å bestemme meg. Den beste derimot var selvsagt Frithjof Wilborn, en sann legende som må tilbake på skjermen snarest! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 3. april 2016 #45 Del Skrevet 3. april 2016 Kåre Magnus Berg! For en kjedelig gubbe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #46 Del Skrevet 3. april 2016 11 timer siden, Cuntzilla skrev: Jeg har aldri skjønt hvorfor Nadia Hasnaoui er programleder. Kvotering..? Anonymkode: 842f7...e82 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #47 Del Skrevet 3. april 2016 Mange som misliker Nadia Hasnaoui. Kan jeg spørre hvorfor? Har alltid sett på henne som intelligent. Anonymkode: 90d34...0ec 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 3. april 2016 #48 Del Skrevet 3. april 2016 Charlotte Thorstvedt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #49 Del Skrevet 3. april 2016 Sigurd Sollien I oppgrader og superoppusserne. Veldig morsom, NOT! Anonymkode: 194d8...ead 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvetjofsa Skrevet 4. april 2016 #50 Del Skrevet 4. april 2016 Uten tvil Fredrik Skavland. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 4. april 2016 #51 Del Skrevet 4. april 2016 Triana ja. Pen dame,men må hun overdrive sånn. Slår ut med armene og det ser bare helt rart ut. Pleier å ha en liten parodi på henne hvis jeg ser henne på skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #52 Del Skrevet 4. april 2016 Den 2.4.2016 at 18.19, AnonymBruker skrev: Marcus Bailey! Helt enig, han er fruktansvär. Takler han bare ikke, syns han er så slesk og.. bare huff. Anonymkode: 9f2d4...87a Jeg synes han har så lite utstråling at han går i minus. Innstråling Anonymkode: cb01e...c81 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #53 Del Skrevet 4. april 2016 Kathrine Moholt Anonymkode: ba4db...3c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 4. april 2016 #54 Del Skrevet 4. april 2016 Samtlige programledere i God Morgen Norge. At Vår Staude fortsatt har jobb er et mirakel så mange ganger som hun har tråkket i salaten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikingmelk Skrevet 4. april 2016 #55 Del Skrevet 4. april 2016 4 minutter siden, ClickB4it skrev: Samtlige programledere i God Morgen Norge. At Vår Staude fortsatt har jobb er et mirakel så mange ganger som hun har tråkket i salaten. Hun er ekstremt frekk og veldig lite geniun I intevjuvene sine. Burde jobba som nyhetsanker eller no. Sånn som hun gjorde før. Så henne på 4-stjerners middag og jeg trodde liksom hun hadde snev av personlighet. Virker som hun er en blanding av høy på seg selv, samtidig som hun er veldig usikker. Kanskje det er derfor hun er så høy på seg selv? Kompensere litt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 4. april 2016 #56 Del Skrevet 4. april 2016 Vår Staude, Gaute Grøtta Grav, Triana Iglesias og Sigurd Sollien! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 4. april 2016 #57 Del Skrevet 4. april 2016 I sin tid: Tande p Nå: Tore Strømøy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #58 Del Skrevet 4. april 2016 Hun Signe-dama fra God Morgen Norge! Hun virket jo KONSTANT sur og snurt?! Falskt smil også... Virket rett og slett iskald på skjermen! Solveig Kloppen! Lignende argumenter som ved hun Signe. Falskt smil. Nesten som hun synes du er dum når hun smiler til deg. Fredrik Skavlan klarer så vidt og snakke i hele setninger. Jenny Skavlan. Prøver alt for hardt og være kul og "jovvial"! Selda Ekiz(?). Må skru av skjermen når hun er på. Hun prøver alt for hardt. Anonymkode: ad001...95f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 4. april 2016 #59 Del Skrevet 4. april 2016 Fredrik Skavlan, utrolig dårlig intervjuteknikk. Har ikke tillit til ham. Solveig Kloppen, hun skal liksom være så ekstreeeeeeemt søt at det blir for dumt. Barnslig også. Triana Iglesias, hun snakker som om hun er 14 år. Nadia Hasnaoui, jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker henne ikke. Charlotte Thorstvedt, rett og slett dårlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #60 Del Skrevet 4. april 2016 Synnøve Skarbø og Vår Staude Anonymkode: d1151...09c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå