AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #1 Skrevet 27. mars 2016 Har prøvd å google meg til noe, men ble ikke klok så hører om noen KG-er har vært borti lignende. Jeg har de siste 2-3 dager vært veldig sår i skjede åpningen. Ikke vondt når jeg urinerer, men er smertefull å tørke meg etterpå f.eks.. prøvd å ta på det, og er veldig sårt, men ingenting uvanlig som kviser eller noe. Ellers er alt som normalt, ingen uvanlig utflod, lukt.. Kan det være kjønnssykdom? Har ikke vært sex på 4-5 mnd, og da var det med partner jeg har vært med siden 2012. Er ellers syk om dagen, forkjølelse / influensa. Ligget syk hele påska, om det kan slå ut på slike deler av kroppen ? Uff, burde kanskje kontakte lege, men det tar jo evigheter for å få time der så jeg håper å få noen råd her, om jeg bare skal bestille legitime eller avvente å se om det går over.. Anonymkode: 652f2...93b
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #2 Skrevet 27. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd å google meg til noe, men ble ikke klok så hører om noen KG-er har vært borti lignende. Jeg har de siste 2-3 dager vært veldig sår i skjede åpningen. Ikke vondt når jeg urinerer, men er smertefull å tørke meg etterpå f.eks.. prøvd å ta på det, og er veldig sårt, men ingenting uvanlig som kviser eller noe. Ellers er alt som normalt, ingen uvanlig utflod, lukt.. Kan det være kjønnssykdom? Har ikke vært sex på 4-5 mnd, og da var det med partner jeg har vært med siden 2012. Er ellers syk om dagen, forkjølelse / influensa. Ligget syk hele påska, om det kan slå ut på slike deler av kroppen ? Uff, burde kanskje kontakte lege, men det tar jo evigheter for å få time der så jeg håper å få noen råd her, om jeg bare skal bestille legitime eller avvente å se om det går over.. Anonymkode: 652f2...93b Det kan være sopp. Jeg blir sår og har svie når jeg har sopp. Anonymkode: 2f264...987 2
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #4 Skrevet 27. mars 2016 Sopp. Kjøp reseptfrie midler på apoteket. Anonymkode: 1a2de...4e3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2016 #5 Skrevet 27. mars 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sopp. Kjøp reseptfrie midler på apoteket. Anonymkode: 1a2de...4e3 Anbefaler diflucan. Dyr pille, men effektiv. Anonymkode: 968b6...b50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå