Gå til innhold

sex helt naken

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har fått meg en kjæreste vi har da vært sammen i 4 mnd. Jeg trives virkelig med han, han er slank og tynn.. jeg er da ikke så tynn men jeg er heller ikke feit, har blitt flesk på magen. Vi har hatt samleie en del ganger men føler det er på tide for begge to og ta av tskjorta..

Men er så redd for at han ikke vil like meg når han ser kroppen min.? hvordan var det for første gang for dere?

Anonymkode: b3003...f57

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dere veldig unge?

Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har hatt klærne på med noen når jeg har hatt sex med dem.

Anonymkode: f6ef8...16a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

For meg føltes det veldig naturlig å være naken med en gang. Jeg er ikke slank og har ekstra både på mage, rumpe og lår, mens han er slank/litt trent. Så litt bekymra var jeg på forhånd, men det forsvant liksom da det skjedde. Han visste jo sånn ca hvordan kroppen min var på forhånd, han så jo at jeg ikke er slank. Kast t-skjorta ts! :)

Anonymkode: 69b41...3d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har den minst perfekte kroppen man kan tenke seg, men det ville ikke falt meg inn å ha klær på under sex til vanlig!  

Anonymkode: a88e6...9dd

• Liker 3
Skrevet

Om han ikke liker deg da, så be han  å ryke og reise. For da er det ikke ekte kjærlighet, kun sex. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke nødvendigvis tynn, men slank. Alle klær kommer av, og det blir "uheldige" situasjoner for magefettet som gjør at jeg ser 10 ganger tykkere ut. Samboeren bryr seg fint lite. 

Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en mann som insisterer på å ha på t-skjorte under sex, fordi han er redd for at jeg skal miste tenningen når jeg ser ham uten klær.

Han har sex, han har sex med kjæresten sin. Mulig jeg tar feil nå, men jeg tror hårdnakket at en mann som er klar til å ha sex med kjæresten sin ser den kvinnen han har blitt glad i uten å søke etter feil og mangler ved henne der og da.

• Liker 6
Skrevet

Åja, glemte å svare på første gang for meg. Jeg var engstelig for kroppshår. At ikke alt hos meg var på stell🙄

AnonymBruker
Skrevet

Det er mer usexy å være usikker og blyg, enn å ha litt ekstra på magen :) bare så du vet det. 

Anonymkode: 14b4b...e28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Jeg kan ikke tenke meg noe mer usexy enn en mann som insisterer på å ha på t-skjorte under sex, fordi han er redd for at jeg skal miste tenningen når jeg ser ham uten klær.

Han har sex, han har sex med kjæresten sin. Mulig jeg tar feil nå, men jeg tror hårdnakket at en mann som er klar til å ha sex med kjæresten sin ser den kvinnen han har blitt glad i uten å søke etter feil og mangler ved henne der og da.

Tror du at dette hjelper TS? Dette er åpenbart noe som plager TS. I så stor grad at hun ikke tør å vise seg helt naken for partneren sin. 

Anonymkode: 1b61f...01d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bare kroppen jeg er ufornøyd med.. men også armhulene :bond: har tørr hud elller noe der så det er mørkt der, liksom mere mørkere enn huden min.. noen råd eller tips til d?

Skrevet

Han har jo sett deg delvis naken, han har tatt på deg, vært inntil deg. Han vet hvordan resten av kroppen din ser ut og hvordan hele du føles, og han tenner på deg til tross for det du kanskje mener er feil. 

Du kommer ikke til å overraske ham når du kler av deg. Bare gjør det! :)

• Liker 2
Skrevet

Har heller sex med en donut enn ei jente med t-skjorta på.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Her er det naken med flombelysning på som gjelder. Hiv av deg klærne og vis fram kroppen. Litt flesk her og der bryr han seg fint lite om. Vær stolt over den du er og vis at du nyter det dere gjør. Drit i hvordan du ser ut :)

Ingen er helt perfekte :)

AnonymBruker
Skrevet

Har dere hatt sex i 4 mnd uten å ta av dere t-skjorta? :klo: tør ikke kjæresten din å ta av seg foran deg heller? 

Jeg er heller ikke tynn ts, jeg har det jeg liker å kalle kosemage. Ti kilo ekstra, og sikkert åtte av dem ligger på magen. Det synes ikke så godt når jeg ligger strak/står oppreist, men synes veldig godt når jeg sitter/bøyer meg. Du må bare huske på at kjæresten din er sammen med deg og nok synes du er deilig uansett hva du selv tenker. Vi er alle litt for flinke til å være strenge mot oss selv :) jeg var aldri redd for å ta av meg klærne foran kjæresten min, fordi han prøvde veeeldig hardt å bli kjæresten min, så jeg følte meg ganske trygg på at han synes jeg er fin. Det synes kjæresten din og!! Tenk på det. Hadde du brydd deg om han var noen kilo ekstra? Jeg har vært sammen med kjæresten min i 4 år, og kan fortsatt ha litt komplekser ettersom kjæresten min er ganske trent og jeg ikke er det, men jeg hadde jo heller ikke dumpet han eller ikke vært tent på han om han hadde gått opp 10 kg liksom :) få av deg t-skjorta og kos deg!!

Anonymkode: 7a3dc...44a

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du at dette hjelper TS? Dette er åpenbart noe som plager TS. I så stor grad at hun ikke tør å vise seg helt naken for partneren sin. 

Anonymkode: 1b61f...01d

Ja. Fordi t-skjroten fungerer som en slags beskyttelse mot det hun selv oppfatter som feil ved sin egen kropp. Det sitter inne i hodet og jo lenger den t-skjorten er på, j mer vil den etablere seg som en standard beskyttelse og en bekreftelse på at hun oppfatter seg selv som 'ikke bra nok/ikke fin nok/ikke verd å ha sex med'. 

- det er fellesnevneren som ligger bak for nær sagt de aller fleste som er usikre på om de er 'verdige nok' eller som føler seg uperfekte under sine egne krav til perfekthet.

Han vet alt hvor perfekt hun er under en tynn t-skjorte. Hun er et menneske, og det er han også. Han er kjæresten hennes. Hiv t-skjorten og ha sex uten klær på.

Hadde du noen gode råd å komme med også, Anonymkode: 1b61f...01d? :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke bare kroppen jeg er ufornøyd med.. men også armhulene :bond: har tørr hud elller noe der så det er mørkt der, liksom mere mørkere enn huden min.. noen råd eller tips til d?

Det er normalt at det i armhuler og i/ved underliv er mørkere hud. Jeg husker ikke hvorfor, og jeg synes ikke det er noe du skal bry deg om. Jeg er også noe mørk under armhulene. Faktisk så husker jeg i niende klasse en gang, da jeg var på mitt mest usikre, selvbildet var så ræva at du har ingen aning... I gymtimen ropte en medelev til meg at jeg hadde hår under armene! Jeg hadde barbert armhulene to timer i forveien, og var så bar som jeg fikk det (var helt glatt!). Du kan tro det satt seg dypt. Kan dog nevne at denne gutten ble min kjæreste et år senere, og at han visstnok hadde vært forelska i meg lenge. Han brydde seg nada om underarmene mine da, hehe. 

Det jeg mener å si er at du har en kropp. En kropp som fungerer, en kropp som har det en mann tenner på; bryster, hofte, rumpe, lår og underliv. Du har attpåtil en personlighet han er forelsket i - du har ingenting å være redd for! 

Anonymkode: 944ae...285

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt at det i armhuler og i/ved underliv er mørkere hud. Jeg husker ikke hvorfor, og jeg synes ikke det er noe du skal bry deg om. Jeg er også noe mørk under armhulene. Faktisk så husker jeg i niende klasse en gang, da jeg var på mitt mest usikre, selvbildet var så ræva at du har ingen aning... I gymtimen ropte en medelev til meg at jeg hadde hår under armene! Jeg hadde barbert armhulene to timer i forveien, og var så bar som jeg fikk det (var helt glatt!). Du kan tro det satt seg dypt. Kan dog nevne at denne gutten ble min kjæreste et år senere, og at han visstnok hadde vært forelska i meg lenge. Han brydde seg nada om underarmene mine da, hehe. 

Det jeg mener å si er at du har en kropp. En kropp som fungerer, en kropp som har det en mann tenner på; bryster, hofte, rumpe, lår og underliv. Du har attpåtil en personlighet han er forelsket i - du har ingenting å være redd for! 

Ble noe slurvefeil her, dårlige formuleringer og greier. Beklager. Mente også å si "han brydde seg nada om armhulene mine", ikke underarmene...

Skrevet

Litt flesk takler en ekte mannlig pirat. Hvis han rømmer for det så er han vel seriøst ikke noe å samle på likevel? Godt å finne ut om han er normal eller drittunge fortest mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...